Rabu, 16 Januari 2013

PUNYA RAMAI ORANG DATANG DER, MAJLIS DIALOQ SUARA RAKYAT DI TAMAN DESA PELANCONGAN.. PERAK..!!!!

wah wah.. dulu masa umno pjs (petaling jaya selatan) buat program doa selamat dan ambang tahun baru 2013 yang lepas.. penchacai siap canang satu malaya, mereka kata, umno kalau nak ramai orang datang, buat cabutan bertuah baru orang datang, kah kah, dah ni ape cerita ni, lokasi ni di perak lah, terima kasih buat blog sungai rapat online, baru aku tau mereka pun tiru la.. kutuk bukan main, tapi tiru juga apa yang umno/bn buat... apa punya tur da.. kah kah...

KLIK SINI, KLIK SINI, MASA PROGRAM UMNO/PJS YANG LEPAS

kira majlis umno/bn anjurkan ramai la juga, kurang lebih 2000 orang yang datang, ini dengar cerita majlis berbentuk dialoq di kawasan taman desa perlancongan, pakatan yang anjurkan, siap ada cabutan bertuah, tapi kehadiran alamak aih, pengsan... kurang lebih, tolak campur.. 100 orang jer... kah kah kah... maaflah tergelak lak ai.. u.. keh keh...

apa jadi? kenapa? bagaimana? ui hadiah ada beskal kau.. hahaha..




Alhamdulillah kak, dapat hadiah.. 

ps: kesimpulannya, puak-puak ni dah mati idea, dah pening kepala camnelah nak buat dengan situasi macam sekarang ni.. apa umno/bn buat. kasi tiru la.. sebab memang nyata apa yang umno/bn buat kena menusuk dihati rakyat.. tu yang diorang tiru tu, kalaulah masa KL112 diorang buat cabutan bertuah... mau 1 juta kot hadir.. keh keh keh keh..

7 ulasan:

  1. Taka lama lagi Parlimen bubar..SPR bagi 2 minggu untuk kempen...lepas tu meroyan kata tempoH kempen terlalu singkat...4 tahun..hari-hari kempen..Bershit 1,2,3..HKR112, Ceramah syok sendiri itu ini...bagai..

    Tengok ler...

    BalasPadam
  2. alamat nak bungkus.

    BalasPadam
  3. Listen, listen, listen, liste, when i speak, listen.....

    BalasPadam
  4. Masa KL112 dulu kalau buat cabutan bertuah porche ke ferrari ke bmw ke merc ke paling koman camry ke rasa-rasanya 3 juta boleh capai kot? Muahahaha

    BalasPadam
  5. aku knal kakak tu....sgt rapat....tp bn tatap di hatiku

    BalasPadam
  6. PATUT CABUTAN BERTUAH TU KASI LER HADIAH FERRARI ASSMIN BARU GEMPAK SEYHHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  7. KEH KEH YE TAK YE JUGA KAN KAH KAH KAH

    BalasPadam