Khamis, 3 Januari 2013

RAFIZI RAMLI KATA DIA DIANIAYA... HAHAHA..

kali ini membuatkan si rafizi yang ada gen lembu dalam otaknya.. terkantoi.. kantoi yang boleh hilang telo aka kemaluannya.. wakaka... tak habis-habis kau nak fitnah datin rosmah mansur.. tak habis-habis kau nak fitnah ds najib serta bn, carilah kerja lain.. carilah kerja yang berfaedah sikit.. kan dah terkantoi tahap tertinggi.. kalau orang lain ni dia terjun lombong... tak pun kena buat plastik surgery kerana kemaluan yang ditanggung tak tercapai dek akal.. ada faham.. hehehe...

nak tau ke cerita apa yang rapizi ni kantoi... KLIK SINI

ps: orang hebat ada berkata.. nak menang dalam perperangan bukan cari kelemahan musuh semata-mata.. tetapi cari kelemahan sendiri yang bermaharaja lela.. jadi adakah kita nak percaya malaun ni lagi.. fitnah orang je kerjanya.. reputasi dah jatuh ke dalam jamban.. penchacai korang nak jilat dahi mamat rafizi ni lagi.. silakan... pui..

KAMI MENOLAK FITNAH YANG DIJAJA PAKATAN... PAKATAN DAH SEMAKIN LAYU KERANA TIADA ISU.. SO TOLAK PAKATAN... AYUH KAWAN-KAWAN..!!!!!


1 ulasan:

  1. RAFIZI, GO GET A REAL JOB LAAAA!!!!

    BalasPadam