Jumaat, 25 Januari 2013

serius kali aku getar lutut.. ini antara janji-janji pakatan rakyat akan datang!!!

tahniah, tahniah, semua teruja dengan janji-janji baru pakatan, mereka kata mereka mampu tau nak beri janji tu.. korang jangan lah perli-perli pakatan, tak baik tau.. mereka memang mampu... mereka kata, beri mereka kuasa dulu, bagi mereka 2/3 dulu.. mereka akan tunaikan... aw aw.. hehe

perghhh hebat lah... cayok, cayok... ni kira menifesto bukan janji ke ape.. keh keh.. kira keadaannya bagi pakatan menang dulu lah ye.. ohhh ok ok... oii dengar tak.. mereka kata bagi mereka menang 2/3 dulu... anda rela? anda setuju? wakaka.... 

nak tanya janji masa pru12 dulu terutama kat selangor, dah tunai ko bolom... hahaha... ini orang panggil setakat sembang kasi orang bimbang boleh la... keh keh... sebab mantera putrajaya dah diamalkan hari-hari oleh pemimpin mereka la.. keh keh.. 

yang ni camne cerita ni.. alah ni kira janji cap ayam ke apa.. wakaka..


9 ulasan:

  1. Wah, hebatnya rasuah pilihanraya fuckatan eh... bukan aku kata, pork nick yang kata camtu....

    Lepas ni takleh dinamakan manifesto, dah KANTOI kat Selangor... tukar jadi TAWARAN MEGA.. lepas menang boleh tawar-menawar dengan rakyat. Rakyat tak suka, TAWARAN di tarik balik... hehe, kene kencing je la...

    BalasPadam
  2. wakaka tawaran mega.. kah kah kah

    BalasPadam
  3. blog tuan telah dipaut di Suara Lensa. Salam perjuangan ! :)

    BalasPadam
  4. Minta Bro Headbomb kumpul semua janji2 bukan manifesto PR pada setiap negeri PR. Jangan kasi keluar semua, masa nak dekat2 masa mengundi kasi bomb satu kali terus pd PR. Biar rakyat menilai sejauh mana Janji Bukan Manifesto PR ni. Banyak betul dah peluru BN, jangan sia2kan peluru tu. Kena pada masanya, terus-menerus "bomb" sama dia. Biar PR padan muka hehehe..

    BalasPadam
  5. Pihak PR pandai main divert issue. Jangan lupa tanah 10000 ekar sebesar Putrajaya yang diberikan Pas KElantan kepada Cina Dap Ngeh Dan Ngok hehehehe...nanti diorang ni ada issue kecik pun pandai divert issue. Jangan terpedaya dengan issue divert PR ni. Kena bagi diorang isu panas dipasaran woo, jangan lupa moral pemimpin PR bermula dari Eli Wong hehehehe (ingat kitaorang lupa ke). Mana dah kononnya Saifuddin Nasution muka macam konfiden (cemas) ada dokumen, tup2 habuk pun tarak.

    BalasPadam
  6. Satu jak aku cakap pada puak2 PAS yang taksub dan fanatik pada PAS KESIAAANNNNNNN.....pasal kena bagi derma baru boleh nak hidup. Jadi aku nak bubuh pada puak2 ni. AKAR : Asal Kesian Pada PR. hehehehehehehe amacam canteekkkk...

    AKAR: Asal Kesian Pada PR.

    BalasPadam
  7. Next time kalu PR bagi manifesto untuk pru 13, amik n print pastu tulis MANIFESTO BUKAN JANJI by MB Khalid hehehe

    BalasPadam
  8. Seperti mana pihak PR yang memberikan MANIFESTO, (MANIFESTO BUKAN JANJI), tulis juga BUKU JINGGA jangan tulis BUKU JINGGAY tulis jak BUKU UNTUK BACAAN SAHAJA, BUKU RETORIK SEMATA-MATA, BUKU ABC. Orait teruskan perjuangan bro, biar rakyat tahu sejauh mana penipuan n Manifesto bukan janji yang ditaburkan kepada rakyat.

    BalasPadam
  9. BUKU JINGGA= BUKU ABC hehehe pilihan paling tepat sekali

    BalasPadam