Jumaat, 11 Januari 2013

SIAPA PERNAH TENGOK BABI KACUK DENGAN BEBIRI?

punya teruk minded punyalah dashyat pemikiran sampai tahap taksub melampaui batas dah.. tu yang aku tulis tajuk tu, babi kacuk dengan bebiri.. apa kena mengena babi tu dengan bebiri.. ahh entah. haha.. makudnya pentabsub pernah hirup sup tomyam babi atau otak dah kena mandrem dengan pemimpin kartun mereka tu.. pelik betul sampai niat macam tu sekali.. golongan mereka ini diajar memberontak, menjadi radikal.. dalam otak mereka kerajaan kejam, kerajaan zalim, kepala bana dia lah zalim, zalim, duduk senang lenang, bercuti sana sini, lepak sampai ketengah malam kat mamak ke, restoran tomyam ke, pergi masjid or surau ada orang halang? zalim kearah camne fikiran bhagal depa ni ek.. huk aloh.. poyo gile bai..


aku rasa puak-puak ni je kata kerajaan zalim, rakyat tak kot.. sebab yang membenci kerajaan adalah geng-geng radikal macamnilah, nak tarik orang berminded macam dia.. so apa lagi inilah masanya.. fitnah, dan buat cerita persepsi jahat terhadap kerajaan, sedangkan pakatan rakyat lagi menzalimi rakyat di negeri yang mereka perintah.. tak jibraun namanya.. salah orang aje nampak.. pui..


ps: pesakit otak macam ni payah nak elok, dan dia akan insaf sendiri bila pemimpin dia sendiri sok pekenakan dia.. tengoklah.. hehe

5 ulasan:

  1. Nak tau gak ...tang mana BN/UMNO zalim? tang bina masjid byk2 ke...tang org Melayu dpt byk keistimewaan ke? atau tang UMNO tentang PAS gadai kalimah Allah?

    Pakatan xde rasuah ke? smp tergadai tanah , smp botak licin hutan kene tarah, smp dah nak abis kg Melayu n India kene halau kat PP ..

    Bodddow..pi brdemo nak selamatkn lubang puki betina Anuwar n berpesta sbb PAS berjaya gadaikan kalimah Allah...

    BalasPadam
  2. sedih melihat ibrahim harun yang nak huru-hurakan negara,tak taule ada jugak manusia spt ni yg nak kan negara kucar-kacir,hidup susah,sdr ibrahim ni sepatutnya dibawa melawat somalia,tgk keadaan negaranya yg berperang sesama sendiri,satu lagi mewajibkan diri ke himpunan yg tidak memberi apa2 faedah,kenapa tidak mewajibkan diri hadir ke masjid bersolat fardhu lima waktu tiap2 hari,betapa bodohnya org melayu yg suka kpd perkara spt ni,sdgkan bangsa lain bertepuk tangan dan bertambah bangang bangsa melayu jadi keledai kpd bangsa lain.....org melayu memang suka buat perkara yg tidak brfaedah ,ddk lepak brjam2 main dam,dgr cramah yg ada maki hamun,mengata org,

    BalasPadam
  3. wah, alim dan islamik la sangat! sampai pompuan yang terang-terang buat maksiat pakat pi dok sokong. tu kalau rosmah yang buat dan ada pulak bukti, tak tau la banyak mana punya maki hamun puak islamik ni.

    BalasPadam
  4. Inilah fitnah akhir zaman apabila yg HAQ dikatakan BATHIL dan yang BATHIL dikatakan HAQ. Org agama memihak pd dunia, bercakap bohong tentang agama (ularmak dlm PAS). Sedih sgt kenapa wujud manusia2 yg kufur dlm nikmat Allah yg melimpah ruah ini. Berjuta warga asing dtg untuk menumpang Rahmat Allah di bumi Malaysia ini, tiba2 rakyat sndiri menuduh ini semua zalim?

    Jauhkanlah kita dr puak2 ini.. semoga Allah pelihara kita dr fitnah2 dajjal Akhir zaman yg berupa dgn pelbagai bentuk..AMINN!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi macam mana kita nak kenal ulama?

      Padam