Sabtu, 26 Januari 2013

sinar harian kan proksi pakatan, takkan korang tak tau..!!!!

sinar harian dah memainkan peranan sebagai satu akhbar penghasut untuk memastikan pakatan rakyat menang pru13 nanti, mereka kata mereka telus dalam memaparkan berita.. tetapi, sejak kebelakangan ini cara mereka buat berita ibarat macam akhbar keldaian daily versi tamil yang berselindung... dan mereka sebenar memang prosi pakatan.. ahh dari dulu lagi perasan.. sebab tu laku beli oleh orang pakatan je.. kalau tengok sales diorang kat selangor ni, setakat laku cerita politik je.. berapa kali tukar layout, sekarang lah masanya nak dapatkan momentum sales sebab pru13 dah dekat... aku cadangkan kalau bn menang pru13 nanti, kasi pantau sama sinar harian ni... aku rasa berapa banyaklah masyuk dapat ni... eleh toksah temberangla sinar... pui..


bocor cerita ini, demi apa? demi jualan tinggi untuk membuatkan persepsi buruk terhadap kerajaan.. siapa punya kerja, siapa lagi kalau bukan prosi pakatan lah.. kamon beb ini strategi akhir yang mereka nak buat.. realitinya akhbar harakah pun kalau ikut mana ada laku macam dulu, kedaian daily pun sama, sales menjunam.. so senjata terakhir.. sinar harianlah.. kita kena faham game yang anuar n the gang nak bawa, semua kerana putrajaya... kita kena kuatkan pertahanan.. kita kena serang unit-unit diorang sekarang.. jangan tunggu... ayuh rakan-rakan cyber, tanah ini saja kita tinggal untuk anak cucu kita... jangan kita biarkan pemimpin lgbt dan jual kalimah Allah jadi pemimpin kita nanti... lawan... lawan...

klik sini

17 ulasan:

  1. Mmg xpernah minat pon nak jadikn akhbar sinar sbg bahan bacaan di rumah maupon di kedai aq....sbb selalunya beri muka depan mst pasai puak pr jer.....lgpon tahap berita dlm sinar sama jer dgn haprakah, keldaian daily ..byk fitnah atau pon berita yg sikit tapi sengaja di sensasikn seolah2 mslh besar....huh...wat ngabeh bogheh den boli mondo yg buleh wat lap jubor anuwar n najis...

    BalasPadam
  2. MENTERI KANTOI, adoiiii bahas KANTOI tupun macam bahasa jalanan jak hehehe...patutlah yang baca Sinar Harian pun jenis orang jalanan yang tiada hala tujuan.

    BalasPadam
  3. Kalu aku lah penulis UTUSAN, aku akan siarkan janji PR pada rakyat yang belum tertunai selama 1 bulan ni dihadapan akhbar tu, biar rakyat yang menilai MANIFESTO ITU BUKAN JANJI by Khlalid hehehehe...

    BalasPadam
  4. Sauk semua isu2 yang belum terjawab, biar orang2 PR sibuk menjawab isu2 yg masih gantung xde jawapan. Dimana jam OMEGA? Tokong Eng yang angkuh.
    Kalimah Allah siapa yang kufur? dan macam2 lagi hehehe.

    BalasPadam
  5. Inilah hasil TRANSFORMASI kerajaan pada rakyat. Kalu tulis Transformasi tu complicated sangat bahasanya, baik tulis perubahan baharu demi kebajikan rakyat.

    BalasPadam
  6. Isu-isu dan JANJI BUKAN MANIFESTO yang tidak terjawab walaupun dah 5 tahun pegang negeri PR masih belum terjawab, suruh orang PR jawab hal NIKAH GANTUNG tu. Lagi teruk di Kelantan dah 22 tahun masih juga Isu NIKaH GANTUNG n Batu ASAS sekadar BATU TUNGGUL n Manifesto Bukan Janji yang belum terjawab. Bolehkah orang PR nak jawab semua tu dalam masa 2-3 bulan? sedangkan dah diberikan 22 tahun, masih juga terpinga2 menabur janji. Cari semua BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL bukti penipuan pemimpin PAS kepada rakyat Kelantan. Ramai blogger BN yang tak follow-up hal ini. Cayo2x.

    BalasPadam
  7. Amik GAMBAR BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL yang berlambak-lambak kat KELANTAN. Kalu boleh amik gambar tu yang ada masa perasmian BATU ASAS tu dan hasil BATU ASAS yang dah jadi Batu Tunggul. Rakyat Kelantan harus sedar, bukti penipuan pemimpin PAS/PR ni ada pada BATU TUNGGUL, LADANG RAKYAT dan sedut balik manifesto bukan janji HUSAM MUSA. Biar rakyat tahu dan membuat penilaian BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL yang menjadi BUKTI penipuan yang jelas dan nayata kepada rakyat. Biar rakyat INGAT n SEDAR semua tu.

    BalasPadam
  8. Kalu boleh amik BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL tu buat pameran or usung masa kempen pilihanraya, (baik usung batu jangan usung pompuan macam ostazah jadi-jadian oleh PR) kalau boleh masa kempen pilihanraya buat kempen betul2 kat BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL kalu boleh buat retorik macam masa mula2 nak buat perasmian BATU ASAS tu, jangan lupa bawa riben n gunting pastu kek harijadi hahahahaha baru padan muka pihak PR ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalu boleh, pakat ramai2 panggil or jemput orang kampung datang ke PERASMIAN BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL tu, then amik gambar siap tulis pada banner or poster "INILAH HASIL KERAJAAN PAS BATU ASAS MENJADI BATU TUNGGUL, BUKTI KEJAYAAN PAS SELAMA 22 TAHUN MEMERINTAH TAHNIAH!". Jangan lupa bawa kek ye hehehehe...

      Padam
    2. Harap2 orang2 UMNO Kelantan sila ambil tindakan segera cadangan diatas, jangan duk asyik nak berkempen ceramah sahaja kena gak tunjukkan hasil pemerintahan kerajaan Kelantan yang banyak memperdayakan orang2 kampung melalui perwatakan yang konon-kononnya alim berpakaian serban n kopiah merembat keringat orang2 kampung melalui DERMA KOSONG disana. Biar orang kampung sedar mereka telah dijanjikan "SYURGA CIPTAAN PAS" yang banyak berceramah mengutuk, menghina, mencerca dan menjual agama hanya kerana nak ke PUTRAJAYA.

      Padam
  9. kita tunggu batu asan carigali minyak kat kota bharu amacam? hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tu jangan harap BATU ASAS, entah BATU ASAHAN pun belum tentu ada lagi hehehehe BATU ASAS dah JADI BATU BELAH BATU BERTANGKUP. Biar puak2 PR ni kena "telan" oleh BATU BERTANGKUP NGAP hahahahaha

      Padam
    2. Best gila wooo kalu ada wartawan yang berani tanya Husam Musa macam ni "BATU ASAS tu nanti simpan kat mana?" "HARGA MINYAK TURUN KER KALU JUMPA MINYAK TU?"

      Padam
    3. skang ni dah ada NGAP, hehehe macam do re mi lak
      Ngeh, Ngah, Ngok, n Ngap hahahaha...

      Padam
  10. Pihak PR ni bagi fakta diorang akan spin n auta. Kalu BATU ASAS SEKADAR BATU TUNGGUL BUKTI PENIPUAN PAS KEPADA RAKYAT diorang nak sembunyi mana? Gambar2 masa perasmian tu masih ada lagi dalam arkib perpustakaan negara, walaupun selepas ini berkemungkinan dihapuskan. Nak hapuskan dan sembunyikan macam mana, kalu dah tersimpan dalam rekod arkib perpustakaan negara, siap dalam HARAKAH lagi tu hahahahahaha..... HARAKAH juga menjadi saksi bukti penipuan dan pembohongan oleh orang2 PAS yang mengangkat diri sendiri kononnya maksum. Biar BATU ASAS menjadi sumpahan kepada orang2 yang memperjudikan dan menjual agama ini kepada orang2 PAS yang kononnya MAKSUM.

    BalasPadam
  11. agaknya editor atau tuanpunya sinar ni org PR jugak..kalau tak pun dapat 'bayaran' mahal dari org yg suka fitnah dan busuk moral...kalau dia telus dan ikhlas...tentu berprofesional' cara meraka2 ni..kita tengok nanti..sampai bila depa nak sokong PR.jgn bila BN dah menang..depa 'tukar lagu' mereka pulak ke arah BN...yg suka sinar ni sedara2 aku yg Pas saja...heee...kata org cina 'lau ya punya berita..' tak dak kelas.

    BalasPadam