Selasa, 22 Januari 2013

tu yang aku suka dengan pakatan rakyat, serius, mai tengok ni.. muuah!!!!


buat demo bersih bukan main, siap ada bersih 1.0, 2.0, 3.0, terbaru masa 12 hb januari yang lalu, #kl112, bukan main berdemo dari malam ke siang, buat sampai merusuh kata kerajaan tak adil dalam pilihanraya... eh eh eh... punya eksyen ye.. pui.. anda ingat pemilihan parti pkr dan dap? parti haramzade tu.. kekeke... pemilihan dalam parti mereka agak-agak telus tak? nak tanya lah... keh keh....

korang baca apa tuntutan mereka... keh keh.. paling best 1 juta mari.. hehe

kit tengok apa jadi dalam pemilihan dalam parti mereka, adil dan saksama ker.. kah kah kah... pui

 wah, ni baru betul bapak punya telus dan adil.. siap kecoh mecoh ni.. kikikiki

telus dan adilnya, salah umno ni.. kikiki

perghh kena kepala kerusi tu, bocor mambang.. keh keh keh.. telusnya... haha..

ni cerita pasal dap pulak.. wah wah, lagi lah adil kalau ahli paling lama dalam parti mereka kata nakkan pemilihan CEC lagi sekali, ai tak adil ker dap ni.. kata adil ma... kekeke..

penipuan, ai takkanlah, kan parti mereka ni gila haram adil.. pui

Lagi akar umbi DAP desak pemilihan semula CEC

Wakilnya, S. Sivasamy berkata, pihaknya mahu pemilihan itu diadakan selaras dengan laungan yang sering dilaungkan kepimpinan parti iaitu cekap, akauntabiliti dan telus.

Katanya, pemilihan tersebut dilihat seolah-olah mempunyai unsur pilih kasih apabila terdapat kesilapan malah parti juga seperti tidak memberi layanan sama rata terhadap ahli daripada kaum India.

"Kita mahu pemilihan itu diadakan semula dan parti harus memastikan tiada sebarang kesilapan akan berlaku lagi.

"Bagaimana lebihan 500 undi itu boleh terjadi dalam pemilihan tersebut? Ini bukan pemilihan yang dilakukan oleh murid sekolah tetapi sebuah parti politik," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perhimpunan berkenaan.

Dalam pemilihan CEC yang diadakan Disember lalu, Setiausaha Politik kepada Ketua Menteri, Zairil Khir Johari yang pada mulanya mendapat 305 undi kemudian diumumkan memperoleh 803 undi selepas pengiraan semula dilakukan sekali gus meletakkannya di kedudukan ke-20 dalam CEC.

Sivasamy dalam pada itu menambah, dia akan menghantar surat tidak puas hati kepada kepimpinan parti dalam masa terdekat.

"Kalau suara ahli tidak didengari kepimpinan parti, apakah mereka akan dengar suara seluruh rakyat negara ini sekiranya berjaya dalam pilihan raya umum akan datang?" soalnya.

Selain itu, dia juga melahirkan kekecewaan apabila ada pihak-pihak tertentu yang cuba menafikan keahliannya dalam parti berkenaan.

"Hampir 30 tahun saya menjadi ahli DAP. Saya cuma mahu parti menunjukkan ketelusan seperti yang sering dilaungkan," ujarnya.

sumber, utusan

6 ulasan:

  1. Jawatan Ketua Umum PKR tak dipertandingkan... ermmm, bersih la sgt. Hahahaha.

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH TU PASAL PUNAISIHAT PECAH REKOD LANTIK DIRI SENDIRI JADI DE FUCKTO FUCKATAN SEYHHH HUHUHU

    BalasPadam
  3. ketua umum lubang taik..mana ada org sanggup selain dr dia sorg..tiap tahun menang tanpa bertanding..hahaha

    BalasPadam
  4. TGNA Bidas Najib: Nyawa Di Kerongkong Baru Nak Buat Janji

    Kota Bharu: Setelah nyawa berada dikeronkong, Umno Kelantan menawarkan pelbagai projek di negeri ini bagi menghadapi Pilihan Raya Umum 13 (PRU13).Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, berkata demikian di pejabatnya tengah hari tadi, ketika diminta mengulas janji Perdana Menteri (PM) Datuk Seri Najib Tun Razak, ketika melawat negeri ini semalam.”Kenapa baru sekarang setelah nyawa BN berada di keronkong, baru nak tunjuk duit ada.“Orang Kelantan dah faham. Jambatan Sultan Yahya ke dua pun sudah berapa lama tak siap.“Tiada kerajaan di dunia ini yang tidak membuat projek. Komunis ada projeknya, kapitalis ada projek cara dia.“Dalam PRU 12, Selangor jatuh ke tangan Pakatan Rakyat (PR) dari Barisan Nasional (BN). Selangor bermacam-macam projek ada, bermacam-macam universiti ada, bermacam-macam orang kaya ada, tetapi BN tetap kalah di situ,” ujarnya lagi.Tuan Guru menambah, rakyat kini cerdik untuk menilai semua janji yang dibuat oleh Umno dan tidak akan termakan dengan umpan yang ditaburkan lebih-lebih ketika menghampiri PRU 13 yang akan menjelma tidak berapa lama lagi.Utusan gelapkan beritaSementara itu, ketika diminta mengulas kejayaan saman oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim ke atas akhbar Utusan Melaysia, Tuan Guru menyatakan rasa seronoknya dengan kejayaan berkenaan.“Saya yang dengar lebih seronok dari dia yang menyaman Utusan Malaysia. Bukan masalah Anwar, tetapi saya benci kepada pengelapan berita.“Tiada hak manusia untuk menyekat maklumat yang sebenarnya. Apabila digelapkan berita manusia tidak akan berkembang,” tegasnya Ujarnya lagi, setiap manusia perlu didedah pelbagai maklumat khususnya pelajar university bagi menghadapi persaingan.“Islam tidak pernah sekat maklumat.Orang yang tidak mahu mendedahkan maklumat mereka ingin menjadi tuhan dengan mengambil alih kerja tuhan, ini celaka besar. Kerana itulah timbul fahaman komunis dan kapitalis,” ujarnya lagi. -HDTGNA Bidas Najib: Nyawa Di Kerongkong Baru Nak Buat Janji

    Kota Bharu: Setelah nyawa berada dikeronkong, Umno Kelantan menawarkan pelbagai projek di negeri ini bagi menghadapi Pilihan Raya Umum 13 (PRU13).Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, berkata demikian di pejabatnya tengah hari tadi, ketika diminta mengulas janji Perdana Menteri (PM) Datuk Seri Najib Tun Razak, ketika melawat negeri ini semalam.”Kenapa baru sekarang setelah nyawa BN berada di keronkong, baru nak tunjuk duit ada.“Orang Kelantan dah faham. Jambatan Sultan Yahya ke dua pun sudah berapa lama tak siap.“Tiada kerajaan di dunia ini yang tidak membuat projek. Komunis ada projeknya, kapitalis ada projek cara dia.“Dalam PRU 12, Selangor jatuh ke tangan Pakatan Rakyat (PR) dari Barisan Nasional (BN). Selangor bermacam-macam projek ada, bermacam-macam universiti ada, bermacam-macam orang kaya ada, tetapi BN tetap kalah di situ,” ujarnya lagi.Tuan Guru menambah, rakyat kini cerdik untuk menilai semua janji yang dibuat oleh Umno dan tidak akan termakan dengan umpan yang ditaburkan lebih-lebih ketika menghampiri PRU 13 yang akan menjelma tidak berapa lama lagi.Utusan gelapkan beritaSementara itu, ketika diminta mengulas kejayaan saman oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim ke atas akhbar Utusan Melaysia, Tuan Guru menyatakan rasa seronoknya dengan kejayaan berkenaan.“Saya yang dengar lebih seronok dari dia yang menyaman Utusan Malaysia. Bukan masalah Anwar, tetapi saya benci kepada pengelapan berita.“Tiada hak manusia untuk menyekat maklumat yang sebenarnya. Apabila digelapkan berita manusia tidak akan berkembang,” tegasnya Ujarnya lagi, setiap manusia perlu didedah pelbagai maklumat khususnya pelajar university bagi menghadapi persaingan.“Islam tidak pernah sekat maklumat.Orang yang tidak mahu mendedahkan maklumat mereka ingin menjadi tuhan dengan mengambil alih kerja tuhan, ini celaka besar. Kerana itulah timbul fahaman komunis dan kapitalis,” ujarnya lagi. -HD

    BalasPadam
  5. Mana janji HUDUD n KERAJAAN ISLAM yang diwar-warkan Nik Azis?

    BalasPadam
  6. Kerajaan Kelantan telah berjaya membina pelbagai batu asas yang sekadar batu asas sahaja bukti pembohongan janji yang tak tertunai selama 22 tahun. Cuma satu jak batu asas yang paling mendapat perhatian seluruh ASIA TENGGARA, iaitu TOKONG BERHALA terbesar di ASIA TENGGARA. Tepuk tangan clap! clap! clap! kita take beer dulu hahahahaha

    BalasPadam