Selasa, 29 Januari 2013

wah atuk nik aziz dapat kek dari karpal sink dan bishop sebastian..

sanggup atuk datang dari jauh semata-mata untuk kek harijadi ye, ai tuk masa sambutan maulidur rasul, atuk cakap tak boleh raikan.. dan sambutan hari jadi siap potong kek tu kira apa lak tu.. adakah itu ajaran Isle tok.. memang boleh, tak salah pun potong kek, tapi dah rasa macam double standard tul atuk ni.. asal pas semua boleh, asal umno ohh haram, siap ada tambah sikit haram jadah... sampai pengikut suci atuk dah tak peduli dah.. semua ok tak de masalah... ai ce ce.. tukk ai.. makin di lihat atuk ni dah rasa patutnya atuk letak jelah jawatan.. dalaman pas dari akar umbi dah rasakan atuk ni dah tak releven dah... ikut sangat telunjuk dap dan pkr.. sampai pas dah jadi jenama cap cibek dimata orang Islam dan melayu.. hehe..

karpal sink dalam hati kata ini worang tua dalam gimgaman aku hehehe..

Bishop Sebastian bagi kek coklat siap yang kalau makan sungguh sedap kau jemah haha

toleransi agama memang baik pun, tapi kita jangan gadaikan macam-macam pulak dekat diorang.. dah jadi keparat namanya...

ps: bila atuk tak fikir nasib orang Islam, dan berdendam kesumat sampai pecah belah umat Islam tuk.. perlu kembali lah ke arah yang betul tuk.. asal nama umno, macam harimau luka menerkam, tetapi dengan dap macam kucing comel yang digomol-gomol.. ceh..

1 ulasan:

  1. Kesian Kesetiaan dan ketaksuban Penganut Pas pada Nik aziz di gadai dengan harga sebijik Kek yg belum tentu halal haram nya ! malang sekali...amat malang sekali!

    BalasPadam