Sabtu, 5 Januari 2013

YO LAH ABBY, KENAPA? ADA MASYUK KER DAPAT ANGPOW??

yo lah, nik aziz je lah maksum, parti pas je lah hebat, parti pas jelah yang diredhai, parti pas jelah yang Islam dari orang lain dimuka bumi ni.. yo lah yo lah... kau jolah yang betul.. haha.. berapa besen da ko minum sup selipar buatan pas... tu pasal otak ko asik umno tak betul manjang, yang buruk ajer kau tengok ye.. yang busuk je ye ko tengok... pui

ko tak sedar pas camno pulak, memang betul orang kata parti Islam yang mampu bawa perubahanlah.. ok.. perubahan ye.. selama 22 tahun apa pentadbiran Islam bawaan pas dapat tak pujian dari pemimpin serata dunia... yang aku tau pentabsub pas jaja yang nik aziz menjadi dikalangan 100 pemimpin Islam yang  popular katanya... hehe.. yolah,... cuma tolong beri tak banyak 5 je sumbangan pas terhadap umat Islam kat bumi malaysia ni je.. tak banyak silalah bagi.. kalau adalah 5 sumbangan besar tu yang pas ada buat????? ada ker... keretapi laju?? ukhwah sesama Islam??? air bersih? pembangunan??

ceramah jelah mampu, cari salah orang jelah mampu.. kan hehe.. lepas tu kata umno kejam, tak bantu negeri pas.. balak ko sebat, tanah kau gadai.. jalan kau tak upgrate, highway baru hanya lancarkan saja.. buat nya tidak... khak pui...haha..


ps: apa pun tak boleh.. cit

12 ulasan:

  1. ni janda sekor ni dah sanggap kat tok guru nik ajis......apa punya taste la dia ni
    puuiiii.........

    BalasPadam
  2. Maaflah cakap. Raso den, dia dah monopaus.

    BalasPadam
  3. Iyolah....mmgla PAS pejuang Islam tersohor di donia ini...perjuangan PAS shjla yg berlandaskn Islam...sapa yg xmasok PAS semua kapir...sian umat Islam kat tempat len di donia neh...kira xIslam lah ye sbb xmasok PAS...jadi camanalak ye di zaman Nabi Muhammad S.A.W..zaman tuh xde PAS nak kire camana r????????

    TULUN OSTAZAH EBI BERI PENCERAHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. Sudah-sudah lah tu Abby.Do not make fool of yourself.Eh, mana pergi Ustaz Bob?.

    BalasPadam
  5. Ana dah bosan dah dgn betina janda tak tahu malu ni.
    Apa kata jagan dilayan aja si jandal gatal ni.
    Makin di layan nanti bertambah sesat pula.
    tau sajalah janda,makin dilayan makin miang.
    jadi biarlah dia miang dgn Tg babi tua tu.

    BalasPadam
  6. PAS hanya pandai bercakap nak Negara Islam, akan jadikah Negara Islam dengan bercakap? PAS nak hudud, akan jadikah hudud dengan bercakap? oleh kerana banyak bercakap, akhirnya jadilah cakap tak serupa bikin.

    kepada kaum muslimin dan muslimat marilah kita melaksanakan hukum Allah, walaupun kerajaan hari ini tidak melaksanakan hukum sebat bagi penzina, peminum arak dan potong tangan bagi pencuri, janganlah kita melakukan zina, minum arak dan mencuri, tinggalkanlah semuanya yang dilarang oleh Allah dan buatlah semua yang disuruh oleh Allah. bagaimana hendak beriman, kami dengar, dan kami taat.

    psstt. Islam Itu Agama Yang Benar, Pas Itu Pati Politik yang Sesat Lagi Menyesatkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas tak nak laksana hukum hudud, umno pon tak nak laksana hudud...pas/umno, sama jer...dua-dua menikus!

      Padam
    2. Surah Al Maidah, Ayat 8

      Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu semua sentiasa menjadi orang-orang yang menegakkan keadilan kerana Allah, lagi menerangkan kebenaran dan jangan sekali-kali kebencian kamu terhadap sesuatu kaum itu mendorong kamu kepada tidak melakukan keadilan. Hendaklah kamu berlaku adil (kepada sesiapa jua) kerana sikap adil itu lebih hampir kepada takwa dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan.

      Padam
  7. Sungguh malang manusia di muka bumi ini kerana hanya Malaysia saja yang ada PAS. Cuma segelintir manusia di Malaysia yg bermazhabkan PAS saja akan mendiami syurga yang dijanjikan ALLAH SWT kepada hambanya yang soleh...... Beruntunglah Ostazah Celup Arbaayah bersama kumpulannya berbanding manusia lain di dunia ini..

    BalasPadam
  8. Tu lah abby kenapa masuk PAS, kan dah kena hentam....
    Tengok awie masuk umno...bukak kelab malam pon orang tak kata apa....

    BalasPadam
  9. abby, hang kahwin dgn jantan pas mana2 dan hang beranak banyak2 , lepas tu diam , lagi bagus. sapa pun tak maki hang

    BalasPadam
  10. [BERGAMBAR] Awie Mengaku Buka Kelab Malam Di Ipoh, Ada Pesta Bikini & Arak Di Sana!

    Pengakuan Awie (Kini bergelar "Ayahanda" PEKIDA): Saya memang membuka sebuah kelab di Ipoh. Ini bidang saya iaitu hiburan dan kami ada live band di kelab tersebut.Kelab dengan nama Malai Rock Station (MRS) ini sudah tiga bulan dibuka. Sejak itu orang mula menfitnah dan menipu saya. Persepi manusia memang begitu dari zaman 80an, kalau rock sahaja mesti jual dadah - kosmoHasil carian Facebook "Malai Rosck Station Bistro" Fanpages di link ini - menemui beberapa pakej promosi "MENARIK":Pakej promosi 1 bertarikh 14hb. Disember, 2012: Hye there MRS lover !!! Its a Beach Wear Party 2morrow nite 14th Dec 2012 @ Malai Rock Station ... Come on party people , Hop in n have some fun here @ Malai Rock Station ...1st , 2nd n 3rd Best dress gonna go back with surprises !!! Hey People its worth it ... Tell ur frens n be here 2morrow ... There's a few package of drink is ready for u guys... What r u waiting for !!! Enter if dare !!! From the management of MRS "we love u we serve u". "Rock Is Everyone Style >>>PESTA BIKINI DERRR...Pakej promosi 2 bertarikh 16hb. Disember, 2012: Hi there MRS lover !!! Its a ROCK NITE TONITE... 16th Dec 2012 @ Malai Rock Station ... Come on party people , Hop in n have some fun here @ MRS !!! BEST ROCK ATTIRE will get PRIZES from us !!! Come on dress it up as Rock n Roll superstar !!! Hey People its worth it ... Tell ur frens n be here 2nite ... Local band (ipoh) Holy Snake is super good ...let's Rock with them... There's a few package of drink is ready for u guys... 2bottles of chivas/black label = rm588 only... 2bucket of Tiger Beer = rm138 only ... 1 long island Tower = rm158 only ... What r u waiting for !!! Enter if dare !!! From the management of MRS "we love u we serve u". "Rock Is Everyone Style". Pls kol +6055485036... >>> PESTA ARAK MURAH DERRR...*Hebat betul "Ayahanda" Awie... Perniagaan berlandaskan slogan "Amar makruf, Nahi mungkar" & betul jugak cakap "Ayahanda" Awie, dia bukan jual dadah... Dia jual MINUMAN KERAS jerrr... Hahaha... -fb

    BalasPadam