Jumaat, 15 Februari 2013

ada orang letak kulit pisang di laluan anuar ibrahim, tu yang tersembam!!! jom tengok video ni... hehe..

kalau tak sabotaj dari umno, jangan nak pandai-pandai buat spikulasi ek.. kata cecei tegar yang menjilat sesungguh pkr.. haha...

mana boleh anuar ibrahim yang kuat lagi power gile boleh jatuh cenggitu.. mesti ada orang letak kulit pisang dan anuar tak perasan dan terus jatuh... hehe

walau apa pun nak cakap... ada aku kisah ka.. dah jatuh rasalah.. bila kutuk ds najib macam orang gila boleh pulak.. so ni turn bakal pm ke-7 pulak kita kasi bahan lah.. kenapa tak boleh ke.. hehehehe...



ps: edit yang dibuat oleh umnongok untuk memalukan anuar ibrahim... kata cecei, korang tau.. video laungan yes masa tahun baru cina di penang tempohari.. terbaca dalam blog-blog pro-pakatan.. kata mereka cybertrooper umno edit perkataan yes tu.. hahaha... pelawok, pelawok... dah muflis modal dah cecei wei haha..

5 ulasan:

  1. Mst tanah tempat ANUwar jatoh di bayar oleh UMNO utk menjatohkn ANUwar.....

    ekekekekkekkkekekekeekek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hadoi... Hang ni buat aku gelak besar samapi cacing dlm perut aku gelak. Aku rasa sampai cacing dlm perut cacing tu pun ikut gelak sekali.... Hahahahahahaha

      Padam
    2. wakakaka, aku pun gelak tak hengat ni... sampai tanah tu pun umno byar demi menjatuhkan anuar... wakakakakakaka

      Padam
  2. setakat isu tol... dulu sebelum DAP dapat penang cakap macam tu gak.. dah dapat..haram... tak free pun..

    BalasPadam