Jumaat, 1 Februari 2013

AURA DATO' DR HASSAN ALI MEMANG TERBAEK!!

debat rakyat
lokasi : kg medan, sijangkang

orang pas memang berbulu dengan hassan ali ni, hehe, tak pe kita bagi mereka berbulu tahap dewa dulu, almaaklumlah pas sekarang ibara tongakng pecah yang tunggu nak karam je.. ada mata lihat, ada telinga dongar.. ehehe...





sumber facebook dato' dr hassan ali bin mohamed ali

5 ulasan:

  1. Memang tidak boleh dinafikan aura Dato Dr Hassan Ali sama macam aura Dato Nalakarupan. Dua-dua hebat macam adek-beradek!

    BalasPadam
  2. Kenapa aku tengok banyak kerusi dari manusia ni??
    -pencacai fuckatan

    Hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamatnya PR bungkus dan seterusnya dibuang ke Selat Melaka dalam PRU akan datang....

      Padam
  3. Baguss! kasi tanam itu Pakatan Racun haram dalam-dalam.

    BalasPadam
  4. biar PKR and DSAI kita tanam hidup2. Depa ni jual Kalimah ALLAh. Kita benamkan mereka.

    BalasPadam