Selasa, 19 Februari 2013

banjir di puchong!!! longkang tersumbat sebab diarah umno!!

hehe, amacam, bagus tak alasan tu, jangan mb khalid gagap guna alasan tu cukup.. mau kono lompang dengan orang puchong kang keke.. dengar kata laluan air kat situ tak betul.. tapi hal ni kalau kita tengok sama je kes banjir dekat kajang, dekat klang dan shah alam.. memang tak nafikan hujan lebat sangat.. tapi kalau longkang dan tempat lalauan air tak diselenggara dengan baik, maka banjir kilat pun senanglah berlaku..

jangan disalahkan longkang tersumbat sebab umno sumbatkan cukup.. biasalah cecei mesti nak cari alasan nak cover up pemimpin mereka tu.. cuba lah bn berkuasa time banjir ni berlaku.. mau tak tidur malam pak maun dok hamun... betul tak beb? hehe



Banjir IOI Puchong bukti kelemahan pentadbiran Khalid Ibrahim.

Banjir yang melanda IOI Puchong pada petang ini adalah sudah dijangkakan. Banjir yang sama pernah menyerang Klang beberapa kali dalam tahun lalu. Banjir yang sama juga pernah melanda Kajang tahun lalu.

Semua orang tahu, punca banjir-banjir kilat adalah kerana saliran longkang, parit dan sungai tidak diselenggara dengan baik oleh pentadbiran DAP, PKR dan Pas.

Walaupun kerajaan pusat memberikan bantuan sebanyak lebih dari RM350 juta setahun dari peruntukan MARRIS kepada kerajaan Selangor setiap tahun, namun kerana kelekaan Menteri Besar bermain politik setiap hari menjadi ianya lena dalam buaian politiking yang tak berkesudahan. Peruntukan yang sepatutnya dibelanjakan untuk baiki jalan, selenggara parit, longkang dan sungai dibazirkan kepada projek MES yang menguntungkan kroni politik PKR, DAP dan Pas sahaja.

Air hak rakyat seperti yang dilaungkan setiap hari oleh MB, adakah air banjir juga milik rakyat ? Mohon MB memberikan jawapan yang pasti.

Yang benar

Hamidzun Khairuddin
Presiden
GAPS

18 Feb 2013
Shah Alam

ps: rumah urut kat puchong dah macam industri, urut sampai terpancut pun banyak.. pusat-pusat maksiat macam ni pak maun kera pas tak langsung diaorang komen malah nak tegur atau bantah.. sebab dekat selangor ni abang besar adalah dap.. apa lah yang mampu pas nak buat.. jadi penjilat je lah.. hehe..

1 ulasan:

  1. Terima kasih pada pemimpin fuckatan Selangor.... kerana menadah 'air percuma' untuk rakyat Puchong...

    BalasPadam