Jumaat, 8 Februari 2013

banyak kasihan itu mb selangor.. kekeke.. tergamaknya kamu..

sebelum kita lihat gambar mb tu, kita layan dulu burung nyanyi dulu boleh.. hehe.. nyanyian khas untuk mb kesayangan semua rakyat selangor.. sayang? kekeke..

jeng jeng jeng... mau cecei pun amat gumbira dengan keadaan gambar mb selangor camtu.. aloh aloh.. hehehe... realiti selangor sekarang mempunyai mb yang sangat cap ayam telo.. setakat nak tunjuk korporat konon.. habuk pun tak de.. sembang je lebih.. rakyat selangor dah betul-betul berbulu dah... isu air tak selesai-selesai.. sedangkan masa lepas pru12 dulu dia yang bagi air percuma.. yup semua setuju.. tapi setakat air free tapi tak pandai nak urus.. lepas tak pandai nak urus salahkan orang.. salahkan bn.. mangkuk tul..

yang peliknya nak suruh syabas urus air secara terbaik, tetapi modal nak selengara air tak bagi.. dia ingat kalau paip rosak atau jahanam boleh guna air liur je kot baru boleh selesai.. air mentah pun sama.. dia ingat air yang kita guna hari-hari tu hanya main sedut kat empangan... tak perlu rawat ke? rawat tu perlu rm tak mb? ades.. hal keperluan dia nak main politik.. tak ke jibraun namanya....

JADI PRU13 NANTI KITA TOLAK PKR.. PAS DAN DAP.. ADA FAHAM.. TAGLINE MEREKA SEKARANG MENIFESTO BUKAN JANJI.. hehe


ps: ada mb pun cap ayam telo.. apa dehal.. hehe

3 ulasan:

  1. dah punah dan tak mampu nak tunaikan, utk nak selamatkan diri keluarkan kenyataan manifesto bukan janji kemudian salahkan BN..
    apa ingat rakyat selangor bodoh ke.. sekali kena kencing bukan bermakna sepanjang masa rakyat selangor boleh dikencingkan..

    dah bagi peluang tapi hancor dikejekan sebelum menjadi lebih parah.. lepas ni pasti tukar semula.. undi utk BN

    BalasPadam
  2. MANIFESTO BUKAN JANJI......heheheh...sungguh mendalam makner nyer tuhh.....

    pencacai dan menyokong PKR walau beri satu undi pun...bole dikategorikan sbg paling bangang lahhhh!!!!!

    cuba tanyer member tegar pr...mfesto bukan janji...nak ker undi pr lpas ni?..hehehe

    BalasPadam
  3. Kini dah takde MANIFESTO, dah tukar jadi TAWARAN... jadi TAWARAN bukan janji eh.... kene kencing jugak la...

    BalasPadam