Isnin, 11 Februari 2013

bila orang pas masuk umno!! cecei kata ini umno masuk umno.. hehe...

diorang mana leh terima kalau orang keluar pas.. mereka kata semua ini auta, sebab mereka anggap pas adalah parti paling teragung di alam semesta.. molek sokmo katanya... pui.. haha...


sumber klik sini

ps: alah cecei mesti kata alah ni semua masa pilihanraya je orang masuk umno/// keke, jawapan aku senang je.. yang masih menyokong pas adalah malaun yang otak nya adalah hidup dan mati kerana dap kekeke... kan.. eleh.. semua tau.. tak de dap takhidup pas tu.. tak kan de ke putrajaya punya... jual pun jual lah janji putrajaya... hehe...

1 ulasan:

  1. pas.. gua mau putrajaya
    dap.. muleh tapi itu akidah/agama lu kasi gadai
    pas.. boleh no hal, asalkan lu kasi putarajaya
    dap.. wokey tapi lu punya tempat tukang cuci jamban.. ok
    pas.. ok.. cuci jamban pun cuci jamban lah janji jamban putarajaya
    dap.. manyak bagus pas manyak taat sama dap, lu ontong gua pun sama2 intong ma..
    pas.. takebeerrr

    BalasPadam