Isnin, 4 Februari 2013

bila pm datang taman medan, petaling jaya.. penchacai tak keruan..!!! lagi gambar..

Tahniah bn, walau ditohmah macam-macam, dan siapa pilihan rakyat? dikawasan pjs ni, terutama taman medan, 2008 dulu dimenangi oleh pkr,.. kalau korang pi tanya penduduk situ.. apa yb pkr dah buat... hahaha.. korang tanyalah wei.. berlakon je pandai.. ini lah pkr.. sama je dah namanya pakatan rakyat.. nak dapat kuasa jer...

walau apapun enjoy dengan gambar-gambar dibawah ini.. terbaik dong.. hehe.. semua penduduk turun.. yang cecei pun nak tak nak turun juga sebab nak memantau.. tu yang ada yang dah buat spekulasi tu.. kata ds najib datang sebab kehadiran semua dipaksa.. keh keh... kalau dah dengki, bukan cecei namanya wei.. perut busuk.. hati dah tengah sakit tu... membuak-buak menahan amarah kerana semalam juga satu pj orang turun.. hahaha... menonong pemimpin mereka.. terutama khalid gagap...































ps: gambar memang memberi 1001 cerita.. kepada cecei yang panas hati pasal semalam kat taman medan.. pru13 nanti rakyat pjs akan memberi undi kepada bn... ada faham.. hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan