Khamis, 28 Februari 2013

ceramah pakatan rakyat di pandan indah pulak mengumpul hampir 3,000 orang!!! masak!! masak!!

ak ak, so so sor ry, aku tergagap sebab terkejut, terkejut yang amat sangat dengan info yang aku dapat ni.. maksudnya pakatan rakyat tetap gempak beb.. mana tak gempak.. ceramah anjuran mereka di pandan indah mengumpul seramai 3,000 penduduk setempat malam semalam... hebat!! hebat!!.. pekakas dap cukup gembira hal ini.. sila dengan hormatnya say yes yes yes... dengan kuat... mulakan sekarang.. hehe

eh.. ni bukan gambar sebenar.. sekadar hiasan.. huhu..

itulah yang terjadi sekarang bro, ceramah mereka buat, mana-mana.. dah tak dapat sambutan.. aku pelik gak, dalam alam cyber pekakas dap bukan main suka kata mereka yearghh pakatan rakyat memang kuat dan kompem umno tumbang... tapi yang peliknya.. korang tengok je lah gambar bawah ni ye.. biar gambar berbicara...

apalah yang dicanang oleh speaker tu ye.. hehe, majlis dah start tapi setakat kerusi je ni camne.. 


tunggu lagi orang, kata speker tu, kita tak bley sitat lagi.. manyak malu saya.. kulang olang.. hehe

bila penuh ramai gini je mampu kumpul.. ades.. kesian.. 

ps: jadi kepada rakan-rakan, percaya lagi ke dengan pakatan rakyat???? hehe.. lupakan jelah, krelebiliti mereka dah semakin teruk.. banyak dah bukti ceramah mereka dah kurang orang datang.. sebab apa ek?????

sumber RMK

12 ulasan:

  1. gambar atas tu ada logo JATI. patut la ramai hahaha lingkup PAS. len kali letak logo JATI, tepek gambar hassan ali. baru ada sambutan, bai!

    BalasPadam
  2. tapi ada yang dah tak reti dan bezakan apa itu kenyataan bro.. hahaha.. bungkusla pr pru nnti weh kekeke

    BalasPadam
  3. Headbomb semenjak 2 nie asyik troll penyokong PR jee....hahaha


    gie mampus sama PR= PKR + PAS + DAP

    BalasPadam
  4. Lain kali bwk artis yg comel-comel baru ramai org dtg tapi jgn bwk Esah atau Bok lokman pulak ..tak comel.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpun bawak la penari-penari K-Pop, tentu ramai yang hadir termasuk pak lebai kopiah putih cap hamPAS....

      Padam
  5. Ceramah nak menganjingkan Melayu jadi babi DAP. Lebai jubah salut minyak babi berdedai dedai. Pasal balut kepala kerana otak sakit.

    BalasPadam
  6. Eh, ceramah Umum PRU 13??? Najib dah isytihar parlimen dibubarkan ke??? Khalid Gagapi pun senyap je lepas Cap Goh Mei ni, dulu sebelum raya Cina sibuk kata nak bubar DUN lepas Cap Goh Mei... ape sudah berlaku?? Psyko tak menjadi ke??

    Kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  7. SOBONAR NYA RAKYAT DAN BOSAN DGN CERAMAH !...CERAMAH SIANG MALAM PONGG PANGG PONGG! PAANGG!

    BalasPadam
  8. PENIPUAN NIJAR BEROK DALAM KULIAH MAGHRIB SEMALAM

    Dalam kuliah maghrib itu, Mohammad Nizar juga mengambil kesempatan menyeru orang ramai supaya membuat keputusan yang betul pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti dengan memilih kerajaan yang tidak mengamalkan rasuah.

    "Di akhirat nanti, Allah nak tanya kita. Soalan pertama siapa tuhan kamu? Soalan kedua siapa kerajaan yang memerintah hari ini? Boleh semak surah ke-40 ayat 16," ujarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari kita selidiki apa yang diwahyukan oleh Allah dalam al-Quran dari Surah al-Mukmin/Ghafir (surah ke-40):

      Dialah Yang Maha tinggi darjat kebesaranNya, yang mempunyai Arasy (yang melambangkan keagungan dan kekuasaanNya); Dia memberikan wahyu dari hal perintahNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya (yang telah dipilih menjadi RasulNya), supaya Dia memberi amaran (kepada manusia) tentang hari pertemuan (Surah Ghafir, Ayat 15)

      Iaitu hari mereka keluar (dari kubur masing-masing) dengan jelas nyata; tidak akan tersembunyi kepada Allah sesuatupun dari hal keadaan mereka. (Pada saat itu Allah berfirman): Siapakah yang menguasai kerajaan pada hari ini? (Allah sendiri menjawab): Dikuasai oleh Allah Yang Maha Esa, lagi Yang Mengatasi kekuasaanNya segala-galanya! (Surah Ghafir, Ayat 16)

      Pada hari ini, tiap-tiap diri dibalas dengan apa yang telah diusahakannya; tidak ada hukuman yang tidak adil pada hari ini. Sesungguhnya Allah amat cepat hitungan hisabNya. (Surah Ghafir, Ayat 17)

      Dan berilah amaran (wahai Muhammad) kepada mereka tentang (hari kiamat) yang dekat (masa datangnya), iaitu ketika hati seseorang merasa resah gelisah, kerana cemas takut, sambil masing-masing menahan perasaannya itu. (Pada saat itu) orang-orang yang zalim tidak akan mendapat seorang sahabatpun yang boleh membelanya, dan tidak akan mendapat pemberi syafaat yang diterima pertolongannya. (Surah Ghafir, Ayat 18)

      Padam
    2. Bersaksi la saudara-saudari sekalian bahawa manusia yang bernama Nizar Jamaludin ini adalah seorang penipu dan penyembunyi kebenaran. Sanggup memutar belit terjemahan al-Quran hanya demi untuk memancing undi.... berhati-hatilah...

      Padam
  9. Nizar ni jenis elerjik kalau sebut kerajaan. Dia ingat dalam Al Quran tu sebut pasal kerajaan Pakatan Perak. Kah kah kah......Kesian betul pada pengikut dia. Bodoh tahap telor. Tau tak macam mana bodoh punya telor? Batang masuk dia tunggu kat luar saja. Berguling-guling saja kerja dia.

    BalasPadam