Rabu, 27 Februari 2013

ceramah pas di felda bukit rokan, negeri sembilan, mengumpul 5,000 penduduk setempat!!! perghhh

adus, macamana ni bn negeri sembilan oi.. gusar beb melihat hal ni, ceramah anjuran pas sekarang dekat sinun dah tahap gempak siut... kalau kumpul setakat 3,000 - 5,000 petik jari je sekarang beb.. tu yang aku rasa patut pekakas dap bergembira... dan patut senyum sampai ke telinga.. ye lah.. harapan nakkan anuar ibahim jadi pm bakal terlaksana nanti... yaribba yaribba....

boleh pengsan ooo bn kalau macam ni oii.. gasak, gasak... tapi gambar ni hanyalah hiasan je jang.. haha..

maaf, maaf, info yang aku dapat sebenarnya... bukan 5,000 orang, bukan 3,000 orang dan bukan 1,000 orang... tetapi....hanya 30 orang je... 

lokasi di felda bukit rokan

mak aih.. takkan lah teruk beno ceramah pas sekarang... kalau dulu kumpul 3,000 takde hallah.. sekarang? jawapan aku... tulah.. pemimpin pas terlalu angkuh, terlalu memeluk erat dap.. sampai anggap dap pulak pembela Islam, gile ke ape? sampai agungkan dap yang terang-terang menghina Islam tak hormat Islam..dan siapa yang buka mulut harap kalimah Allah digunakan untuk orang kristian, bukankah lim guan eng!!! tapi pemimpin atasan pas.. jadi syaitan bisu... semua ini kerana apa beb... kerana putrajaya... bayangkan situasi macam ni nak angkat pas sebagai pejuang Islam... erm erm.. lupakan jelah ye... 

masksudnya kesedaran orang ramai tentang pas yang rosak semakin ketara... bukan nak cakap lah.. banyak dah bukti bagi tunjuk dekat semua yang ceramah-ceramah pas dan pkr semakin kosong, kosong, kosong... kesedaran orang melayu tidak boleh dihalang, hanya pekakas dap yang otak kat lutut je menganggap pas adalah pembela Islam.. tolak pas, pkr dan dap... 

ps: kuasa rakyat sebenarnya nakkan pakatan rakyat pelingkup.. percayalah.. itu yang terjadi sekarang...

sumber klik sini

9 ulasan:

  1. salam.....
    DS Anwar Ibrahim tdk mnjd PM Malaysia lg kerana belum diizinkan Allah. Manusia merancg Allah yg menentukan.

    Kalimah Allah hak eksklusif org islam...

    Pengundi "Gerakan Martabatkn Ummah"

    BalasPadam
  2. Doa K.O BN terbalik kepada pas kini..
    Doa pecah perut Najib sehingga kini tak menjadi..
    Kalimah Allah di gadai macam boleh dijual beli...
    Bantuan BR1M dicaci.

    demi undi cina komunis dap,,sedara seagama diperangi.
    apa yg.terjadi sekalipon tak ape asalkan tetap dapat menjadi balaci.

    BUBAR PAS !!

    gen2felda

    BUBAR PAS !!

    BalasPadam
  3. habis la pas kali nih

    heheehehe

    tahniah in advance dri YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

    BalasPadam
  4. Baru habis baca blog MHS My Home Soil under posting "GEMPAR!!!!! KAH-KAH,BLOG BUDAK PAS NEGERI SEMBILAN PON KUTUK MANIFESTO BODOH ITU! " adoiii panasnyer lah budak PAS tu bagi ulasan...perghhh manyak pedas ini cili kah kah kah..

    BalasPadam
  5. PAS DAH HANCUR

    BalasPadam
  6. Sian ye...Tin Milo penoh angin la jawabnya....
    yg 30 tuh org atau ayam atau LEMBOOOOOOOO.......

    muahahahhahahhahahhahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan cakap camtu, ayam dan lembu fuckatan baru dapat BR1M, sorang WAJIB derma dalam tin milo sebanyak RM100 tau. Sorang RM100, 30 orang tak dapat RM30 juta ke??? Boleh beli Hellfire untuk tok guru 60 bijik lagi. Nak jalan kaki dah letih sangat, siap berpimpin lagi. Naik Hellfire, selesa, sejuk, nyaman, boleh tidur lama sikit dalam tu....hehe

      Padam
  7. Rasanya, orang ramai tak datang ceramah tu sebab takut, tin MILO bergerak minta derma pilihanraya. Mana jadi duit BRIM nak dihalakan ke tabung Pilihanraya PAS. Dahlah dikatakan penerima BRIM seumpama haiwan ternak. Patutlah aku dari dulu setakat sokong jer PAS tapi tak PANGKAH pun PAS, sebab YB-YB yang tahu cakap, idea tak ade nak majukan negara, yang ada cuma memperlekehkan orang lain. hudud tah kemana, kilangarak di Selangor tersergam indah. Rasa nak aku cat putih bulan kat silo kilang tu pasal sampai sekarang tak runtuh-runtuh lagi kilang arak tu. Boleh BELAH!!! Inilah MALANGNYA bila ISLAM diperjuangkan secara TIDAK BIJAKSANA.

    BalasPadam
  8. wAHAI AHLI-AHLI PAS.... FIKIRLAH MASAK-MASAK.... JANGAN FANATIK SANGAT DENGAN PAS TU.... JADI AHLI JER TAKPE TAPI INGAT.... BILA UNDI PANGKAH BN...

    BalasPadam