Jumaat, 15 Februari 2013

ceramah talibarut pakatan rakyat #gm13 di pekan, pahang full pack!!! gasak la wei..

mula-mula rasa... habis-habis.. sebab anggaran yang datang kita kira lah sendiri bila tengok gambar... bukti tu beb..

ak ak ku terus tergamam.. yelah, tempat najib tu wei.. kau jangan buat main.. dah la nak pru ni.. croud pulak cenggini pulak ramainya.. mau bn geleng kepala bai... aku tak mampu berkata apa lagi.. cuma aku nak memuji cecei yang hensem lagi bergaya... memang terbaek lah wei... cecei patut hebahkan dengan segera cecei... tempat najib ni beb..

gasak beb... ramai ni.. tapi tulah ni bukan gambar sebenar... hiasan je.. hehehe

sebelum release gambar tu.. nak suruh korang jawab teka teki berapa ramai agaknya orang datang kat #gm13 tu hehehe... ceteka ceteka...

1. 50,000
2. 30,000
3. 10,000
4. 5,000
5. 500
6. 50

jeng jeng jeng...

 eh eh.. punya ramai makhluk ghaib kau.. ehehe

 pakcik-pakcik pun tensen nampaknya tu...


realitinya boleh ke sini.. meh klik sini ek

ps: hahahaha... camni sembang nak jatuhkan najib.. maap ek kawe gelak terlebih sudah... kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...

BELASAH TETAP BELASAH...

6 ulasan:

  1. Kalau aku ada kat situ nak aje aku ajak cik adik(yg cun je) mengorat, jom kita mengorat boring le dengar ceramah kahkahkahkah

    BalasPadam
  2. pandai no ..... tergamam gak td

    BalasPadam
  3. alamakkkk aiiii... banyaknye pengundi hatuuuuuu... awek ni tak laku ke.. plih3.. manusia ke hantu ni.. ???

    BalasPadam
  4. Uihhhhhh ramainya halimunan!

    BalasPadam
  5. Yaooo! menang banyak KERUSI !!!

    BalasPadam
  6. Hahahahaha. Hang tgok, punyala kerajaan dak zalim, sampai bebudak tgh belajaq lagi pun kerajaan dak halang nak bertanding. Lepaih ni kalau budak yg baharu nak ambik UPSR nak keluaq mengundi, kerajaan dak bulih halang depa. Kalau dak nanti kerajaan dilihat menghalang proses demokrasi.

    BalasPadam