Sabtu, 23 Februari 2013

CERAMAH ZULKIFLI NORDIN BIKIN PANAS MALAM TADI DI SHAH ALAM!!!

sekarang bukan masa nak kita lembut-lembut dan ikut sangat rentak pihak pas, pkr dan dap.. kita tak perlu percaya dengan dakyah dari mereka kerana mereka jaja cerita fitnah yang standard digunakan untuk modal pilihanraya.. jadi melayu Islam jangan mudah anda terpedaya dengan persepsi pakatan rakyat..!!!






ps: melayu sudah sedar.. tetapi ada juga melayu yang memang nak jadi pekakas anuar ibrahim, pengikut pas semua tau siapa anuar ibrahim tapi kerana "umno perlu dijatuhkan" mereka tak peduli kalau anuar ibrahim yang ada skandal moral tu jadi perdana menteri... sungguh memalukan umat Islam..huh..

AYUH KAWAN-KAWAN KITA UNDI BN.. undi pas ibarat anda menjual kati maruah agama Islam walau mereka sembang merekalah pejuang agama Islam tetapi dap berdehem, telur kecut.. hehe..

sumber rakyat merah kuning

5 ulasan:

  1. Penyokong PAS bodo..

    BalasPadam
  2. Hang nasihat zul ni dah melalut teruk. Jangan la Bagi jatuh nama baik profession awak tukar jadi pencacai merapu, lama2 orang perasan awak temberang penyokong2 bangang tu, yg pastinya puak2 yg belum solat isyak . . . Biasa la kan puak2 ni tak

    BalasPadam
  3. dulu masa dia dalam pkr dia pulun bn tp bila dah kuar pkr dia pulun pakata pulak.macam lalang lah hang ni

    BalasPadam
  4. rakyat malaysia senang ditipu!!!

    BalasPadam
  5. semua gilakan kuasa dan nak duit senang. kita yang memilih mereka tak pernah dipandang. cuma 5 tahun sekali minta sedekah."Bagi satu peluang". kita rakyat kasian. yang miskin semakin miskin.

    BalasPadam