Khamis, 21 Februari 2013

debat zulkifli nordin - noh omar nyata gagal beb!!! boleh kira dengan jari kedatangan penduduk batu 3 shah alam!!! huhuhu...

adus, macamana ni, setakat macam ni je datang, boleh krem beb otak dibuatnya, apa nak buat dah itu yang orang mampu kumpulkan, harap cecei gembiralah hendaknya, dan paling penting ajak rakan-rakan yang mencecei macam anda sebarkan ye.. sebab aku serius dah jadi pening lah.. boleh buat umno ketaq lutuit ooo cecei.. tahniah ek!!!

tapi tulah ni bukan gambar sebenar.. hehe..

ok saja je bagi ayat sadis, nak bagi puak-puak kera melompat dulu, ui rugi tak dengar apa yb zulkifli belasah pakatan oo.. mau tercabut serban pak lobai kuyyup bila dengar yb zul ceramah.. hehe.. 

Bertempat di Padang Jawa,  Shah Alam di bawah DUN Batu Tiga, dua hari lepas, tidak kurang daripada 2,500 orang hadir mendengar ceramah yang diberi nama "Debat Rakyat Zul Nordin vs Noh Omar". 






terima kasih dari blog cts

18 ulasan:

  1. debat rakyat atau acara berbalas pantun?

    Lawak Mega kumpulan Jambul

    BalasPadam
  2. kenapa cecei dh panas hati hahahaha

    BalasPadam
  3. PR pasti tumbang di Selangor!!!

    Macam kat Trengganu dulu, satu penggal aje PAS boleh bertahan..

    Selangor memang rugi 5 tahun yg lepas ni!!!

    BalasPadam
  4. dkt terengganu orang sana dah berbekas pasal kejam sgt dkt orang yg sokong bn, siap kunci tabika, halau kanak2 tadika belajar.. dan byk lagi orang terngganu cukup simpan sampai meletup.. tu pasal pru12 pas kalah kat sana.. semua sudah tau pekung diaorang oooo

    BalasPadam
  5. Betul lah tu....aku anak Terengganu.....serik doh weh aka bo la wei........

    BalasPadam
  6. Terengganu Darul Iman atau Teregganu darul Runtuh

    wakakakakakakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tengoklah siapa arkiteknya, doh tentu arkitek tersohor dari ganu, bo la wei

      Padam
  7. Orang Terengganu tak matang berpolitik ke?

    wakakakakakakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau depa tak matang, hang plak telah diperbodohkan begitu lama...tak sedar2 lagi...

      Padam
  8. bo la wei hik hik.. tu yg sasau penchacai jebon tu kikiki

    BalasPadam
  9. bo la wei, bo la wei
    stadiung yang dah runtuh , runtuh lagi sekali

    nak bo la wei apa dowh

    BalasPadam
  10. kalau runtuh macam kena kat kepala dia pulak, hahaha.. dah runtuh dulu siapa lagi kontraktornya.. kalau bukan si balaci gila projek tu.. alah yang dah masuk pas tu alah.. kira dia arkitek cap ayam lah.. juta2 bg hasil menyusahkan oreng.. kih kih..

    BalasPadam
  11. Hang pa apa tau...masa rejim depa....tanah aku pun dia orang nak rampas...sebab depa ingat tanah kat dalam hutan tu depa boleh ambik macam tu jer...tak tau kita datang tunjuk bergulung2 geran, terbeliak biji mata PAS pis pus.... Dasar gangster tak de gigi..!!!
    Seriek dok weh......bo la wei.....we love mat said....mmmmmmuah.....

    BalasPadam
  12. dulu aku undi pakatan. pru13 aku undi BN! pergi mampus pakatan selangor!

    BalasPadam
  13. Org Terengganu dh rasa mcm mana keadaan dibwh pemerintahan Haji Hadi. Org bkn terengganu, mungkin tidak tahu, tp org terengganu dh merasai. Itulah dia org yg sama keluarkn Amanat yg sbbkn perpecahan sesama islam. Itulah dia org yg benarkn kalimah Allah dipakai oleh bkn Islam. Itulah juga org yg buat U-turn psl isu kalimah Allah. Kita sendiri boleh lihat cara pemerintahan dia, cara dia berfikir. Itulah cara berfikiran dia yg telah mencorakkan ramai ahli2 PAS. Dulu aku pangkah PR dlm PRU12, tapi setelah melihat wajah sebenar PR skrg ni, wajah sebenar sebhg ulama2 PAS, aku tiada pilihan melainkan utk pangkah UMNO/BN semata2 utk menjaga agama islam dan bangsa melayu dari terus dikikis kedaulatannya. Fikir2lah ......

    Jgn kita longkangkan akal kita dgn terus bertaqlid kepada apa shj kata2 pemimpin PR tanpa berfikir. Bkn nk kata UMNO betul semua (xde sape sempurna) tetapi UMNO walaupn dikacamata sebhg org tidak nmpk begitu islamik dr segi zahirnya, tidak bersikap mcm PAS yg hanya ckp lantang sekali diceramah2 , tpi bila digertak DAP/PKR...sering kecundang. Mungkin PAS baru tahu cabaran sebenar UMNO sejak dahulu lagi memerintah msykt berbilang kaum/agama. Fikir2kanlah......

    Aku dulu juga begitu kagum dgn penampilan Nik Aziz. Nmpk dlm gambar zuhud, tpi sejak akhir2 ni....cara dia berckp membuatkn aku dh ragui tahap ilmu dia. Org berbaris dlm BERSIH dikatakn mcm berada dlm saf2 solat. Perarakan yg diketuai oleh Ambiga yg terang2 tentang islam. Dia kata pula nabi Muhammad masa kelahiran dia tidak beza dgn mamat2 yg lahir kt malaysia. Ape semua ni? ....Sudahlah....bgi pengikut2 PAS yg kurang ilmu, tetapi hanya berbekalkn semangat shj, akan terima 100% apa shj ckp Nik Aziz. Tapi bgi yg berfikir, yg ade ilmu, perkataan mcm tu tidak sepatutnya keluar dri mulut seorg yg digelar ulama. Fikir2knlah......

    BalasPadam
  14. Hasil kejayaan pakatan rakyat selangor....1)...naik kan cukai pintu yg tinggi..umah aku dh kena...2)beri lesen rumah urut dulu zaman bn tkde area rumah aku skrg dh ada zaman pr......3) harga rumah naik ..dulu janji nak buat rumah murah skrg lain pulak cita......negara kebajikan...cam sial.....pkr dap pas dua kali lima juga aMalkan kroni....mmg jahanam punya pr....penipu rakyat....berselindung dsebalik perjuangan rakyat...dlm masa yg sama balon projek kerajaan negeri

    BalasPadam
  15. saya ingin nak tanya soalan untuk rakyat di selangor berkenaan wang urusan pengkebumian jenazah si-mati dimana kerajaan negeri selangor membayar sebanyak rm2000(dua ribu ringgit malaysia) kepada ahli keluarga si-mati terbabit. sekiranya pakatan memerintah selepas PRU 13 nanti maka rakyat sarawak yang ada kematian keluarga akan menerima rm2000.00 tersebut dari PKR yang dijanjikan oleh ANWAR semasa berkempen di rumah panjang di sarawak dalam daerah Tatau. soalan saya, adakah benar wang rm2000.00 tersebut diberikan kepada rakyat selangor yang kematian keluarga atau saudara mereka?

    BalasPadam
  16. Ye betul...bukan 2000je..org umah aku terima cash 2500 sbgai waris simati( ayah mertua)...skim mesra usia emas...

    BalasPadam