Isnin, 25 Februari 2013

edisi habislah bn!!! puluhan ribu berkumpul di kedah untuk sambutan jelajah merdeka!! tahniah pr..

tu dia aih, mau tersentap hati mak nak kalau semua dok lihat ni.. uish, hang jangan dok kalut-kalut sangat no.. hang pi tengok dengan mata hang sendiri.. punyalah ramai lautan manusia.. mau gegaq bn lagu ni hang tau ka.. tera pr la ni.. kalau kumpui orang mai ceramah ka, program ka.. bukan nya sikit orang mai.. awat hang ingat aku dok cakap saja ja ka.. hang tengok sendiri la no...

hang jangan buat terkejut no.. hah.. hang tengok ni.. ramai? ya memang ramai tapi ni gambaq hiasan.. hehe

hang takkan tak tau, dalam blog aku ni saja ja, kalau kasi bakaq serah saja kat aku.. hehe.. awat.. ada terasa hati.. aish, aku dok buat lagu ni supaya hangpa tinggalkan teruih pakatan rakyat.. depa ni dah hungkaq dah.. rosak.. punah dah.. lagha.. hehe..

jom kita lihat betapa ramai nak mampuih orang datang untuk sambutan jelajah merdeka di kedah..



PKR Jelajah Merdeka Rakyat di kawasan Dun Bukit Selambau.. kan ramai tu.. eh eh.. hangpa ni..

ps: sebenarnya pas, dap dan pkr sekarang mengalami situasi kejang usus sebab mana-mana program depa dok buat.. kerusi lagi ramai dari orang.. kadang-kadang aku terpikiaq... adakah doa K.O yang pas buat tahun lepas dah terpalit dekat pakatan rakyat.. kuasa Allah menentukannaya.. 

sumber kedahkekl

19 ulasan:

  1. engko ni selalu salah tajuk..hahahha..bagus bagus.. kasi jahanam Pakatoons...

    BalasPadam
  2. Rakyat diminta datang setiap kali ceramah fuckatan, tak lain tak bukan untuk beri derma bukannya fuckatan datang nak bagi duit. Al maklumlah belanja maintenance treler-treler PKR, DAP dan terbaru PAS bukannya murah. Kalau duit tak cukup, boleh tebang balak, jual pasir....

    BalasPadam
  3. PR ..dh tak laku rakyat dah lihat sendiri janji2 manifesto yg tak tertunai........ada hati pulak nak tawan putrajaya benda kecik pun tak lepas...nak buat benda yg besar

    BalasPadam
  4. habis duit belanja sekolah anak aku. asal pegi dgr ceramah pas/pakatan, sah punjut kain, beg kain akan ditadah mintak sedekah. tak hulur, rasa segan & kesian pulak pd bebudak unit amal tu. itu pasal la aku malas dh nk pegi dengar ceramah dorang. org lainpun camtu jugak kot.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huii..mmg kita kena bagi duit kat dia org..sbb yg dapt duit tu LEMBU atau AYAM..mcm sarkes..Binatang blh bercakap..terror apa..ini kita panggil Zoo Bergerak..

      Padam
  5. Lain kali kalau nak bagi orang ramai datang usunglah artis tapi janganlah bawak Aishah [contoh je] tak cun.

    BalasPadam
  6. Kelmarin adun tempat aku mengadakan macam hari terbuka di Sungai Korok Ayer Hitam raminya orang program dari jam 0900 hingga 1900 pukul 1400 dah susun kerusi keran sambutan sangat hebat. Pekasa pula buat perhimpunan depan masjid Zahir tak ramai anak muda yang hadir tapi mencecah 5000 orang. Hebat.......

    BalasPadam
  7. KALAU TIPU SAJA BARU BOLEH MENANG

    RCI: Pemastautin tetap mengundi dalam 3 p'raya

    Pemastautin tetap dapat mendaftarkan dirinya sebagai pengundi dan pergi mengundi dalam tiga pilihan raya, demikian suruhanjaya diraja menyiasat pendatang di Sabah diberitahu hari ini.


    Omar Mohd Subair mengaku beliau adalah seorang pengundi selepas disoal oleh pegawai pengendali RCI, Jamil Aripin.

    "Selepas menerima sijil kelahiran anda, anda memohon untuk menukarnya kepada kad pengenalan biru (warganegara) pada tahun 1991 dan JPN (Jabatan Pendaftaran Negara) mengeluarkan resit sementara yang mengandungi nombor 12 digit," kata Jamil.

    Tanpa pengetahuan Suruhanjaya Pilihanraya, Omar berjaya didaftarkan sebagai pengundi, kata Jamil dan Omar bersetuju dengannya.

    Omar kemudiannya mengundi dalam 1994 pilihan raya negeri Sabah serta pilihan raya umum 1999 dan 2004.

    Jamil menjelaskan bahawa Omar telah mengambil kesempatan daripada kecacatan dalam sistem 12 digit itu yang dilaksanakan pada tahun yang sama - 1991.

    Beliau berkata SPR, yang dalam proses mengemaskini kepada sistem baru itu, gagal untuk menyemak nombor 12-digit baru itu dengan nombor kad pengenalan lama dengan awalan 'H', yang menunjukkan ia adalah IC merah.

    "Tetapi pada 2008, apabila saya menyemak status saya sebagai pengundi, nama saya tidak ada lagi," kata Omar.

    Ini, kata Jamil, adalah kerana SPR telah memperbetulkan masalah itu selepas mengesan kesilapan tersebut. - MK



    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG

    hahahahahhahahahahahhahaha

    Lapangan terbang Tentera di Sungai Besi apa khabar?

    BalasPadam
  8. Heheh susun kerusi awal..org xde lah tu hehe.. Tumbangkan PAS PR! Save KEDAH!

    BalasPadam
  9. Kita mesti undi UMNO-BN


    Bhai... Kepada para pengundi yang layak untuk mengundi pada PRU13 nih... Marilah undi Barisan Nasional.... Sebab....

    Sebab...

    1. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang layak untuk mendapat sara hidup sebulan sebanyak RM41.60 sekeluarga.
    2. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang memberikan peluang untuk Felda mempergunakan wang KWSP sesuka hati.
    3. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju membenarkan ramai warga asing mendapat segala kemudahan yang diperuntukkan untuk warganegara Malaysia.
    4. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju untuk membayar hutang negara yang makin meningkat hasil dari salah urus tadbir negara.
    5. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju menggalakkan perkauman dan pergaduhan kaum.
    6. Denngan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju segala aset negara dimilikperibadikan dan dimonopoli.
    7. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju harga minyak dinaikkan setinggi yang boleh.
    8. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju untuk berhutang dengan banyaknya semata-mata untuk mendapatkan pendidikan.
    9. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju bahawa kekayaan negara hanya untuk kumpulan tertentu sahaja dan bukannya kepada rakyat keseluruhannya.
    10. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju harga barang keperluan naik mendadak tanpa sekatan.
    11. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju bahawa tanah negara ini digadaikan kepada Singapura.
    12. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju dengan urusniaga Malaysia dengan Israel.
    13. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju dengan tindakan Polis membelasah rakyat yang berhimpun secara aman dengan ganasnya.
    14. Dengan mengundi Barisan Nasional, lu orang bersetuju dengan korupsi yang dilakukan oleh pemimpin negara.



    kakakakakakakakakakakkakakakkakaka


    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG
    YANG TINGGAL UNTUK MELAYU?
    BUKU SEJARAH MELAYU DAN STICKER DI GERABAK KERETAPI TANAH MELAYU

    BalasPadam
    Balasan
    1. DENGAN MENGUNDI PR KALIMAH ALLAH BOLEH DIGUNAKAN OLEH BUKAN ISLAM. DENGAN MENGUNDI PR, ANAK DARA ORNG, BINI ORG, JANDA SEMUA BOLEH DIHENTAM OLEH KETUA UMUM. BERJUBOR AKAN DIHALALKAN.

      Padam
    2. lu olang....lu olang...yeehaaa...habaq mai manifesto PR yg terbaru....kita sembang kencang2...lalala

      Padam
  10. ORG KEDAH MANA YG PI TU....AWAT BODOH SANGAT HANGPA. DEPA DOK TIPU TU, HANGPA TAU DAK? PULUN LA KOT MANA PUN, PRU13 NI TAMAT LA RIWAYAT PR DI BUMI KEDAH DARUL AMAN.

    BalasPadam
  11. dah jadi sasau dah pencecei pr, aka pekakas dap.. haha.. mana boleh terima realiti muahahaha

    BalasPadam
  12. Kita mesti undi PAS kerana...

    senang nak cilok harta anak yatim, tabung-tabung bawah selia PAS serta tabung-tabung yang dikutip dalam kopiah/ tin milo....

    jangan lupe undi tau... takdir..!!!!

    Yang tu tak masuk lagi, kalau undi PAS dapat tengok tugu hiway yang berusia 100 tahun tau..... tugu je la, duit hiway kene rembat awal-awal lagi...

    BalasPadam
  13. Undilah pr untuk pm biseks anda. Yahoooo

    .kah kah kah

    BalasPadam
  14. UNDILAH PAKATAN UNTUK MEMBANGKARPKAN KERAJAAN DAN MENAIKAN CUKAI KEPADA RAKYAT..JANJI MACAM2 PADAHAL KEMAMPUAN NEGARA DIA X PIKIR...

    BalasPadam
  15. Undi Pakatan hari-hari tadah tin MILO. Undi Pakatan hari-hari tabur air lior. Undi Pakatan hari-hari cakap bohong. Undi Pakatan hari-hari mauuu!

    Undi Pakatan hari-hari pakai cawat besi.

    BalasPadam