Sabtu, 9 Februari 2013

EDISI INI SEMUA POYO!!! ADUN JENICE LEE MASUK MASJID BAGI LIMAU MANDARIN TU!!!

tergelak-gelak depa ni bila dapat limau dengan adun teratai, jenice lee, tak kisah nak masuk dalam masjid, tetapi aurat, faham aurat, hormat sikit orang Islam, hormat sikit masjid... ni pakai camne pulak.. dap ni semakin hebat propaganda mereka dalam nak tawan hati orang Islam.. betapa badigolnya mangkuk ayun pak maun yang hanya dapat limau kemain suka... pui.. pas dia peduli apa kalau korang nak nasihat hal ini.. nanti dia cakap pas dah tarbiah adun dap tu dengan Islam... sekarang siapa tarbiah siapa agaknya..

KERANA UNDI MELAYU, DAP SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA.. KALAU IKHLAS DENGAN ISLAM TAK MENGAPA.. INI ADA UDANG DISEBALIK BATU.. ITUPUN MASIH JADI MANGKUK PAK LEBAI KERA DENGAN DAP.. huh


ps: tak salah pun orang bukan Islam nak masuk masjid, tapi beradab, tutup aurat!! dap.. erm banyak hal dah mereka ni buat.. mereka lakukan camni kerana undi je.. kita kena cerdik taktikal kafir.. dari dulu pas kata mereka dah berjaya tarbiah dap.. tapi sekarang kalau korang tengok siapa tarbiah siapa beb.. hehe semua ini poyo!!!!

7 ulasan:

  1. Mana boleh marah ADUN JENICE LEE, tu tgk mangkuk ayun yang boleh senyum tangkap leleh hehehe... sepatutnya mereka2 disitu tegurlah. Kalu nak beradab sket buatlah luar pagar masjid. Pasni korang nak heran tak, kalu ada Tarian Singa or Naga dalam Masjid. Mungkin ada orang cakap, MUSTAHIL PERKARA TU BERLAKU. Apa yang mustahilnya, tu sekali lagi mangkuk ayun yang boleh senyum tangkap leleh basi kasi masuk ADUN Jenice Lee boleh dijemput masuk masjid bagi OREN....
    Mungkin ada yg melihat "BUAH OREN", tapi sebenarnya yg jadi HAL BUSUK tu "WANITA JENICE LEE ". Buah OREN tu apa sangat dibandingkan kemuliaan MASJID.
    p/s: MILESTONE betullah nak tarik undi ni hehehe...sampai masjid pun nak digasak. Tolong aarrr nak sangat OREN tu beli jelah kat pasar. Camnelah orang bukan ISLAM nak hormat MASJID kalu camni gamaknya.

    BalasPadam
  2. Ajk masjid ini patut LETAK JAWATAN !

    BalasPadam
  3. Kalo di biarkan mau penganot PAS akan biarkn penganot agama len sembahyang dlm masjid lak.......semuanya demi UNDI....

    BalasPadam
  4. sape yang sambut raya cina ni?? aku confuse la.

    BalasPadam
  5. X salah nk mnegur,mlh dialu2kn...
    Tp jgn fitnah...malu kite kat org kafir...
    Cube perhati btul2 pic tu...dlm msjid (ruang solat) k di pkarangan masjid...
    Aku rase tindkn ajk masjid tu betul...

    BalasPadam
  6. Kalu ruang solat dah penuh dalam masjid, kat ruang mana lagi nak solat? Bukankah diperkarangan masjid? Bukankah lagi elok dipandang dan mengelakkan fitnah, dibuat diluar masjid.

    BalasPadam
  7. Ye btl 2...

    BalasPadam