Selasa, 5 Februari 2013

eh eh, ada orang edit ada logo pkr lah.. tarian ghairah ni hahaha

ei ei.. apa ni.. eh eh.. uit, kemungkaran ni.. ohh.. kerana ada logo pkr, maka dengan automatiknya pas jangan harap dia nak tegur.. sebab mereka kata hanya umno saja yang membuat mungkar, tapi yang ni apa ya maulana.. ohh ini sebab mereka satu kapal... dan kemungkaran ini dah diampunkan dosanya... erk.. biar betul...

hahaha... aku saja buat spikulasi camtu.. yelah. hal umno ko kutuk.. kau keji kau hina kau buat macam kau sempurna sangat.. tapi bila geng satu kapal kau buat onar.. buat maksiat.. eh eh.. tak ngaper.. ana sudah kawtimkan... ini ke korang sebut nak lawan kemungkaran? oi lahanat pak maun.. hahah.. cakap sembang pung pang pung pang... Allah tunjuk kat mata hati korang.. siapa durjana sekarang lahabau.. hehe..

LU PIKIRLAH SENDIRI LOR... LU ADA OTAK.. LU BOLEH FIKIR...


ps: semua dah dibutakan mata diorang semua kerana putrajaya.. semua kerana duniawi, alah jangan sembang la kau berserban besar camne pun.. kau tetap ajen dajjal kalau kau tak mampu tegur hal ni lah pas.. lanthoi la..sembang berapi je pandai.. ceh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan