Selasa, 12 Februari 2013

ng suee lim ingat tanah tu bapak dia yang punya!!! suka hati kepala dia je buat billboard kat tanah rizab surau...

apa pendapat anda? adakah dia ingat apa dia buat semua penduduk rasa tak da hal.. adakah dia ingat ini tanah rizab tu dia ada syer? pak maun pas kat sana aku rasa takkan rasa apa, sebab mereka menyanjung ng suee lim ni sebagai adun yang terer suruh orang takbir bila ceramah!! betul.. aku pernah dengar ceramah dia ni kat sungai buloh tahun lepas... kepala otak dia siap suruh orang takbir, takbir!! takbir!!! masalahnya pak maun lobai pas yang ada kat situ siap sahut... siap berdiri angkat tangan konon jihad... aduhai.. apalah nak jadi dengan pas dok sanjung adun celeng ni woi... apa lah nak jadi... huh... rosak yang sangat teruk pemikiran parasit pas sekarang... patutlah akar umbi pas dah berbulu dah... sikap macam nilah yang menjadikan dap makin naik minyak kat orang melayu...

sumber jawa bernam

 penduduk berpiket bantah billboard si kiasu ni.. 
kiasu tetap kiasu.. mereka mana ada adab.. mereka hanya nak undi melayu je.. itu pun melayu tak reti sedar... huh

ps: pru 13 jangan sesekali kasi undi sama pas, pkr dan dap.. perosak perpaduan dan ukhwah serta keamanan.... 

7 ulasan:

  1. Salam... mohon dipautkan link blog ini ke blog tuan. Tqvm

    http://beliabangkit.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. apsal tak dirobohkan sahaja billboard tu kalau melanggar undang-undang. Meletakkan banner dibawahnya juga adalah salah dan berperangai seperti YB Ng.

    Meletakkan banner di bawah juga menunjukkan kelemahan mereka yang memasangnya. Lemah dan terus di bawah.



    BalasPadam
  3. bro

    Banyaknya PM janji kat Cina Penang :

    GEORGE TOWN, 11 Feb — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berjanji akan mengkaji permohonan status kolej universiti dalam ucapannya sempena rumah terbuka Tahun Baru Cina Barisan Nasional (BN) pagi ini.
    “Kita bercadang untuk menaiktarafkan Han Chiang kepada sebuah kolej universiti untuk komunikasi massa,” kata beliau dalam ucapannya di padang sekolah di mana acara itu diadakan.

    Tak rasa berat sebelah ke? Melayu dapat apa?

    tqvm

    BalasPadam
  4. Melayu lah bangsa paling malang di Tanah Melayu .....DAP bisig, Cina untung , MCA/Gerakan bising, Cina untung ......melayu hanya menjadi boneka permainan pemimpin-pemimpin yang pentingkan perut sendiri sahaja.
    Pemimpin yang ada sekarang sudah menjadi dayus demi agenda politik mereka.
    Dimanakah pemimpin melayu yang benar-benar memperjuangkan maruah bangsa dan agama.
    Tunggulah kalau tak dijaga kita akan menjadi bangsat ditanah air kita sendiri.

    BalasPadam
  5. Melayu menjadi bangsat kat tanah melayu sebab kene tipu dengan melayu yang mainkan agama Islam. Nama je ulamak tapi sebenarnya paderi kristian menyamar. Al-Quran diputar belitkan, nama Allah dipermainkan dan ramai blogger bangsat sanggup bertuankan pendatang yang pandang melayu penduduk kelas ketiga. Elemen ni yang menghancurkan melayu ditanah melayu sendiri. Sepatutnya dia org ni masa janin maknya patut gugurkan je, menyusahkan agama, bangsa dan negara. Takbir! Takbir! Takbir!..
    -kerusiroda.

    BalasPadam
  6. Aku tak paham apasal umno dgn pas ni bodoh sgt...nk ambil hati undi cina babi lahaanat sanggup buat mcm2....utk dorang....kita kena bertegas mcm indonesia......bangsa cina disana tk pamdai cakap cina sbb presiden indonesia pd masa itu tidak mahu sistem komunis meresap kedlm masyarakat cina.........jgn kasi muka dgn bangsat2 cina kita dh terlampau baik sgt dgn dorang..........klu peristiwa 13 mei berulang kembali pasti mereka akan sedar mereka adalah kaum pendtg dr tanah besar cina.......klu umno dgn pas bertegas dgn cina aku pasti mereka akan takut dgn kita mereka tiada pilihan lain akan menyokong sistem pemerintaahan kita

    BalasPadam
  7. Melayu Malang? Cina Untung? Cina Balik Cina? Really?? Go get some statistic. Chinese contributes 90% of the income tax, and 60% of national income. Still want cina to balik cina?

    BalasPadam