Jumaat, 8 Februari 2013

gambar atuk nik aziz tido.. kesian!! resign je la tok oi...

antara sebahagian gambar-gambar atuk nik aziz tertido.. kesian dia.. umur pun dah berapa.. nak berpolitik lagi ye.. apa kata resign je... lepas tu duk umah.. tak payahlah dok politik-politik ni tok.. atuk dah penat tu.. hehe.. aloh aloh.. manyak kasihan... hehehe...

kadang-kadang orang dalam pas je nak gunakan atuk nik aziz ni.. mereka kata.. aura orang tua ni memang diperlukan... kudrat dia memang diperlukan lagi.. hehe.. ades.. tumpo orang perak kata ooo... orang kelate kata, mapuh hok mempergune ore tuo... orang negeri 9 kata, ekau nak mampuih guna cukup-cukup orang tuo punya kudrat.. apo gilo pas.. hahaha..







kesian ini atuk.. hehe ni gambar terbaru ni oooo.... hehehe..

ps: tak pelah atuk dok benci sangat ngan umno, marah betul dengan umno, saya orang umno tak delah nak cakap bukan-bukan kat atuk, hormat tetap hormat sebab atuk pemimpin Islam, cuma rasanya atuk perlu ubah paradigma pemikiran atuk kot.. baru transformasi tok hehehe.. jangan ikut sangat kafir harbi.. jahanam.. 

6 ulasan:

  1. Gua faham nape Nik Aziz masih tiada pengganti, hehehe cuba jawab ni "SAPE SANGGUP DISINI NAK PEGANG KUNCI SYURGA N NERAKA???"

    BalasPadam
  2. nk ajis x nak dikata orang kufur nikmat,tidur tu anugerah tuhan so dia nikmati apa Tuhan bagi

    BalasPadam
  3. ingat kan cute, rupany cam lahanat. jgn tidur terkeluar air mazi dah lah. nanti batal air sembahyang....

    BalasPadam
  4. Makan Amek Gambar!!

    Nagis Amek Gambar!!

    Solat Amek Gambar!!

    Kenapa N.ajis mantat bini dia tak amek Gambar sekali??

    Khawaaarij!!! Khawaaarij!! Khawaaaarij!!

    Pembelot Bangsa dan Agama Islam!!!

    BalasPadam
  5. dalam asik tido,,makin banyak tanah di kelantan jatuh ketangan cina..

    kezaliman merampas tanah yg.diusahakan rakyat kelantan untuk diberi kepada syarikat yg.banyak dimiliki cina pon dia tak selesaikan segera..

    PRU13..TUKAR KEPADA BN !! KELANTAN GEMILANG..KELANTAN CEMERLANG.

    gen2felda

    BalasPadam