Khamis, 14 Februari 2013

gambar-gambar ceramah umno/bn di kelantan...

eh eh.. takkan leh ramai cenggini.. kelate hok kuak pah tu.. ni nik aziz penin sokmo deh... gapo dio hok jadi gini gama date ceramah umno? umno kea kafir hok hj hadi kato.. mapuh mapuh... haha...

cecei.. memang betul kelate kubu kuak pas.. tapi mu kena ingat, masa pru11 2004 nyaris-nyaris pas kalah ooo... tapi kerana pru12 2008 sentimen time tu memang nak bn dijatuhkan.. maka pas untung besar lah.. bila diberi peluang hehe.. sampai sekarang pas hanya terer berceramah, maki hamun, jadi balaci dan penjilat kasut dap dan pkr.. yang diorang bangga hanya tesco kat kota bharu.. oi.. nik aziz bangga tu... hehe..

kata membangun bersama Islam.. tetapi hanya sembang kasi bimbang sahaja.. dan realiti rakyat kelantan dah muak.. muak yang tahap tertinggi dengan kepimpinan pas sekarang.. dengar kata memang mana-mana ceruk kalau umno buat ceramah di kelantan... memang full pack beb...

ayat-ayat nak sedapkan hati para pencecei... ahhh ini semua ni dibayar umno.. datang sebab ada makan free.. ahh ni semua tertipu datang-datang ceramah umno rupanya, mereka ingat ceramah pas.. tu yang penuh... kekekeke...

AYUH TOLAK PAS PRU13 NANTI... INGAT SETIAP UNDI PAS MEMENANGKAN KAFIR DAP MEMERINTAH!!!


sumber klik sini

ps: propaganda pas, mereka nak burukkan najib, siap doa ko bn.. tetapi Allah maha berkuasa menentukan segalanya.. ingat undi bn ye.. adios...

38 ulasan:

  1. pasni cecei PR akan cakap lak "ni semua gambar masa kenduri kahwin" kah kah kah

    BalasPadam
  2. ceramah pas kt tempat aku 2 malam lepas lg lawak. buat ceramah kt felda. penceramah + budak amal + penonton lebih kurang 25 org. masa aku lalu tepi tempat ceramah, kerusi plastik yg disediakan utk penonton tu, sorang boleh susun 5 kerusi utk jd tempat baring. komfem tabung milo tak berisi...haduiii... nampak gaya org pas dh malu nk dtg tengok ceramah pas. nasib...nasib

    BalasPadam
  3. jgn bro nanti ada cecei tanya, mana bukti, sila bagi masa, tarikh ceramah diadakan... kekekeke... sama la bro kat sini masa mat sabu buat ceramah, tak salah 2 hb lepas.. kat sg buloh.. sekali ingat penuh padang.. setakat dalam ratus2 datang.. ai takkan lah standard mat sabu gitu je leh tarik croud.. yg bestnya ramai lagi orang luo dari orang sini.. kekeke.. maksudnya orang dh jelek beb dengan pas.. cuma tottok2 je yg rasa mereka tetap hebat.. keh keh keh..

    BalasPadam
  4. Felda tak boleh masuk bro.

    Semalam di Pekan Pahang, peneroka Felda keluar parang halang konvoi amhasiswa datang nak sebarkan maklumat. Di Felda Sungai Tengi, mesyuarat telah berlangsung dalam usaha menyekat kemasukan pembangkang berceramah dalam Felda.

    Begitu juga di N. Sembilan, di mana konvoi ANAK dihalang dan disekat.

    Jadi kalau kau kata 25 orang sahaja yang mendengar ceramah, maka itu juga SATU kejayaan besar.

    Terima kasih kerana share cerita menariki ini.


    LAWAN TETAP LAWAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. wowo tagline tu lawan tetap lawan, Ezam Noor dah cabut lari hehehehe...yg tinggal budak baru blaja kalu salah tolong liwatkan kah kah kah kah..

      Padam
  5. tapi info yg aku dapat.. kat felda palong kawasan kuat depa tu.. sbb saudara aku duk kat felda lui barat.. dia ada kata felda palong, jelai.. erm tempat2 mereka selalu buat ceramah.. croud kat situ boleh tahanla.. tapi yang best.. org negri 9 datang dgr je.. sbb mereka saja nak tau isu.. tapi bila diorang dah tau apa jadi kat selangor.. ehehe.. datang dgr ye.. percaya tidak.. ini kata saudara aku la.. hehe..

    BalasPadam
  6. tengok link ni:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3glwL0YFKvo

    dan link ni:

    http://www.youtube.com/watch?v=aqWL63fCPDQ



    Tengok baik-baik yea
    Njoi

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tgk, ramai yg mati bawa parang diulang bawa parang hahahahaha

      Padam
  7. sebab itulah banyak aktiviti PR tersekat di tengah jalan lentaran tindakan SAMSENG dan TIDAK BERTAMADUN puak-puak pendokong murni demokrasi versi UMNO/BN

    Budaya ini adalah untuk menyekat pengaruh dan penyebaran maklumat terkini selain yang didapati melaui media massa yang dikawal oleh kerajaan BN.

    Dipercayai tindakan ini adalah natijah dari ketakutan parti pemerintah yang merasa tergugat dan goyang di atas kebangkitan rakyat untuk beralih arah.




    LAWAN TETAP LAWAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro mana sudah tagline yg dulu punya???

      Padam
    2. jom kalau nk lawan..nk jugak ambo nk tgk gedebe mano puak2 lubaog taik ni

      Padam
  8. hehe, temberang pr orang sudah tau la.. dulu masa 2008 boleh la cecei jaja fitnah tanpa di lawan oleh pejuang2 bn.. sekarang hehe.. tulah cecei korang ni terlalu angkuh.. korang ingat korang pilihan rakyat.. bila dapat kuasa kat selangor.. habis punoh dgn perangai mb jadi boneka dap.. so.. penyokong tegar pas ye memang tak nafikan.. mereka hanya nak taji umno je.. salah dap pkr diorang tak nampak.. tapi sekarang nyatanya ramai dah menolak pas.. sayonara bro.. sbb sokongan pas dah teruk skrang ni.. hehe...

    BalasPadam
  9. SKOP BUKA SIKIT LA BRO,

    Selangor hanya satu permulaan
    selepas mengekalkan negeri Kelantan,
    Kedah baru asas pengukuhan,
    Perak terlepas kerana katak,
    Penang korang boleh cakap Sayonara.

    Next agenda
    Johor akan menurut,
    Sabah dan Sarawak turut terlucut,
    Hei, Terengganu akan mengikut.

    Yang tinggal: Melaka,Negeri Sembilan dan Pahang.
    Jagalah mereka dengan penuh kasih sayang.
    Hasil yang ada jangan dibaham sorang-sorang.
    Budi yang baik terus Dikenang


    JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wadoiii sudah berpantun ye...
      Gua jawab tak yah nak panjang2 or bermadah helah...

      "Air Liur Basi Menjadi Modal PR"

      Cun arrr...hehehehe

      Apa kelas Bro berparang, tu Anwar nak bawa Yahudi masuk Malaysia, pasni leh lah lawan ngan batu (hah Batu bukan batu tempat parlimen Tian Chua???) hehehe amacam ada berani???

      Padam
    2. Yahudi?

      Mahathir telah membawa satu pasukan Yahudi ke Kuala Lumpur dalam satu pertndingan Kriket.

      Pemuda PAS telah membuat bantahan dan demonstrasi membantah kemasukan warga Yahudi ke bumi Malaysia. Bagaimanapun, beberapa pemimpin PAS telah ditangkap.

      Mahfuz dan Salahudin Ayub telah didapti bersalah dan dihukum denda sebanyak 1k atau penjara 2 minggu. Mereka memilih untuk dipenjarakan.

      Soalan:
      Siapa yang pertama membawa pasukan kriket Yahudi ke humi Malaysia?
      Di mana Pemuda umno yang konon-kononnya anti Yahudi?




      JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

      Padam
    3. Agak2lah nak buat statement camtu hehehehe nama Mahathir gak ko nak sebut hahahaha gila babi woo. Cuba ingat masa tu kejohanan Hoki peringkat Antarabangsa. Nak buat statement camtu biarlah ada fakta, ni nama Mahathir gak ko nak sebut. Takkanlah gua kena cite pasal ayat Anwar tu...
      Dah org PAS masuk dulu pi sana, kalu ada pemuda UMNO nak ke org PAS nak join sekaki?

      Padam
    4. Ni ko jawab dulu...

      Kemana Anwar selepas bebas dari penjara Sungai Buloh???
      Jawab jangan tak jawab..Jangan biarkan diri anda diselubungi misteri...
      p/s: Dah baca ke wikipedia pasal Anwar Ibrahim???

      Padam
    5. bro

      gua tak ingat tang Kejohanan Hoki Peringkat ANtarabangsa yang lu rujuk. Yang gua tahu Pertandingan kriket 1997.

      rujuk sumber http://www.papagomo.com/2011/11/bila-yahudi-menjejakkan-kaki-ke.html

      Apa lu nak cita dgn statement anwar? bawak sini lah. Kita sama-sama dengar.

      Memanglah Pemuda Umno tak demo sama, saja-saja jer kepale kena luku dengan Mahathir nanti.

      wakakakakakakakkakaka

      Tapi yang konon-kononnya Anwar nak bawak Yahudi tadi. Yahudi dah balik pun sebelum sempat kau cari batu nalk lempar mereka..

      Jangan beri komen lawak maghrib2 ni boleh tak?


      JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

      Padam
    6. Ke mana anwar pergi lepas keluar sungai buluh?

      Aku tahu, mesti ke Israel, US, Turki, China, India dan Langley, Virginia.

      Sebab anwar adalah agen kepada nama-nama negara yang disebutkan di atas tadi.

      Betul ke macai???? Mesti betul kan,kan??? kan?????
      Misteri terhurai ke?


      JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

      Padam
    7. bukan makan karipap dan tanya can i fuit u today hahahaha...

      Padam
    8. headbomb, kau take 5 jap.

      Aku nak tahu jawapan dari anon 656ptg pasal statement dia ttg pertandingan hoki bukan kriket. Aku nak tahu samda dia tengah stim gam atau air daum ketum masa dia baca.

      JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

      Padam
    9. Gua saje nak buat lawak time2 Maghrib ni, amacam lawak tak...Bro dah kena ngan gua ler..
      Bila ko sebut tahun 1997 tu, kenapa Anwar takde masa tu??? Kenapa dia tak halang, kononnyalah Anwar kan nak lawan Yahudi, kenapa time tu dia tak lawan?
      Alahai Bro ni, takkanlah bro tak tahu apa statement Anwar..sia2lah bro nasihatkan banyak membaca..

      Ko tak jawab lagi soalan gua.

      Selepas dibebaskan dari penjara Sungai Buloh kemana Anwar berhijrah? Bro jgnlah lari2 lak.. adoiii

      Padam
    10. Okay Bro dah jawab soalan gua...

      Misteri dah terhurai. Tak nak cite ke??? Kah kah kah kah
      TQ kerana menjawab soalan gua.

      Padam
    11. soalan:

      Soalan gua lu belum jawab bro?

      Kriket ke hoki?

      Apa statement anwar. Gua mungkin misspandang

      Tq atas maklumat yang akan diberikan.

      Padam
    12. Iyelah Kriket, takkanlah ni nak jadi modal. Jangan lak canang ye, malu gua tahu hahaha saje je gua nak tgk PENGETAHUAN AM bro.
      Gua tak pecayalah kalu bro tak tahu...Kalu bro tak tahu gua tak tahu nak cakap apa dah. Sebab bagi gua, bro tu dah kira serba tahu dah, cuma INFO tak update sket jer. Bukan banyak tau tapi sket je...jgn marah2 ye bro.
      Bukalah wikipedia jap pasal Anwar Ibrahim, baca bahagian bawah.

      Padam
    13. koya nyo demo

      Padam
    14. iyolah kawelah hok jahat, demolah oghe baik.
      sebab demo dah dijamin masuk syurga..hehehehe

      Padam
  10. hehe kita tengok jelah. selalunya ayat2 syok sendiri ni berlaku masa keadaan tertekan apa terjadi kat parti2 dalam pakatan.. hehe.. ingatan hanya fikir.. ohh kompem rakyat bersama mereka.. janji sekadar janji.. yg penting putrajaya.. hehe.. tembelang dah pecah dengan perangai2 yg punoh ranoh pemimpin pakate.. maka mereka masih ingat rakyat bersama mereka.. hahaha.. lawok2

    BalasPadam
  11. Ke mana anwar pergi lepas keluar sungai buluh?

    Aku tahu, mesti ke Israel, US, Turki, China, India dan Langley, Virginia.

    Sebab anwar adalah agen kepada nama-nama negara yang disebutkan di atas tadi.

    Betul ke macai???? Mesti betul kan,kan??? kan?????
    Misteri terhurai ke?


    JANGAN BERPARANG KALAU KECUNDANG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aduhai Bro jgnlah main copy paste lak, dah gersang idea ke? Bagilah ayat2 cinta n puisi cinta bermadah baru gua leh cair kah kah kah.

      Bagi jawapan pun complicatedlah,..adoiii jawab jelah AMERIKA SYAITAN, oppsss AMERIKA SYARIKAT. Kan senang nak jawab, ni masih lagi diselubungi misteri kah kah kah kah...

      Padam
  12. minta maaf kalau ada kekasaran dan sebarang kekurangan adalah kelemahan. Aku bukan yang terbaik dan pengetahuan juga terbatas,

    Okies,

    Berehat jap

    salam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua minta maaf tadi gua salah taip "Bukan banyak tau tapi sket je...jgn marah2 ye bro." Bila baca balik tadi baru gua sedar, sepatutnya gua taip camni "Bukan sket tau tapi banyak...jgn marah2 ye bro". Sorry bro typo errorlah.. Gua tak pernah underestimate bro lah...Kalu gua underestimate bro, malas ar gua nak layan bro. Orait.

      Okay

      Salam.

      Padam
  13. Hadoih pening la aku baca komen ni sbb sumanya tanpa nama. Tak tau mana satu sokong had pembangkang, mana satu sokong had kerajaan. Jadi aku tgok je la. Tp yg baguihnya hangpa ni bermaaf-maafan lepas berdebat. Mudah-mudahan sama-sama kita tambah maklumat yg baharu.

    BalasPadam
  14. hehe lepas ni geng2 sini kasi up nama ye.. leh, ala nama glemer pun tak pe.. boleh.. baru leh suai kenal kekekeke..

    BalasPadam
  15. SETUJU

    NAMA GUA : MANTOI
    NO KP :
    ALAMAT :
    HOBI : MENJAHIT DAN MEMASAK
    CITA-CITA : PILOT LORI IKAN 3 TAN
    WARNA FEV. : BIRU AIR LAUT
    ARTIS FEV. : B-ON-C
    RADIO FEV. : RADIO CAR
    BINTANG : HARIMAU BINTANG
    HAIWAN FEV. : KUMBANG BINTANG
    PARTY POLITIK: P A K A T A N R A K Y A T
    THE CHAMP

    BalasPadam
  16. minta nama sekali dgn hobi, cita2 dia bagi sekali.. terbaek.. hahahahahahaha...

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  18. woitt... jgn lari tajuk yg penting ceramah BN/UMNO terhebat dikelantan.. pas dah ko

    BalasPadam