Khamis, 7 Februari 2013

gempar!! patut sebarkan.. memang panas!!!

INI LAH MASANYA BELASAH, BELASAH!!!

klik untuk besar!!! yang penting SEBARKAN.. 

ps: dengar kata pkr dan dap dah naik berbulu dengan ustaz nasha sebab keluar kat soal jawab di tv3 malam tadi... hahaha... berbulu ye.. itu pkr dan dap.. pemimpin pas yang atasan lagilah.. menahan amarah sampai nak tempeleng siapa saja yang tanya pasal ustaz nasha... keh keh keh.. PAS DAH TAK RELEVEN MASA KINI... DULU OK LAGI.. SEKARANG JADI PELACUR POLITIK..

3 ulasan:

  1. TERUSKAN PERJUANGAN!!! PROGRAM INI dah diiklankan dalam MYHOMESOIL

    BalasPadam
  2. kawan dah baca buku tulisan zainon ismail iaitu kafirkah aku, nyata pertikaian dia tentang kenapa waktu bn perintah kedah tentang sesuatu isu tak boleh...tp bila pas dan pakatannya memerintah jadi boleh pulak....inilah buku yang patut orang ramai baca....nyata jelas kemunafikan parti pas kini....

    BalasPadam
  3. Ai ayahda marah? nanti kena lelong! Takkkkk "menarilah sampai pagi", "peloklah bini kau sampai pagi" UUUUUHhhhh tuan penasihat (punaisihatlah bukan penasihat)mintak Nyawa! Jangan takut "tuan Sadik kat Abdul Wahub" tak boleh buat apa-apa, jangan lupa 25% Si Nasa dah keluar TV3 pulak (station TV yang puak pembangkang tak boleh terima kerana "selalu buat berita palsu dan laga-laga kan orang". Makin bertambahlah "DEMAMLAH" pak aji aku LABU! (TAK APA LABI, Kan MAT SABU ADA!) Geranti atas bawah dia SABU bersih sampai terlekat "bulu ayam" semasa dia sondol "gua sempit" tu (Kamu semua faham maksud saya kan?)

    BalasPadam