Sabtu, 16 Februari 2013

GILA BABI, BABI PUN TAK GILA CENGGINI.. HUH

manalah fatwa dia bawa ni... adui nafsu tu jenis apa gamaknya.. tak tahan kahwin lah 4.. janganlah buat wanita macam hamba..

alasan ke-2 tu macam gampang pulak aku rasa.. boleh liwat isteri bila isteri datang haid... kepala bapak dia... pui..


ps: liwat, ni ada spisis orang tu suka tu... bau konyet.. gila babi.. lubang tai juga dia suka.. apa tuhik benar agaknya ek.. badigol sout... huh..

5 ulasan:

  1. fatwa khawarij, apa yg diaorg buat semua halal, adakalanya yg haram pun boleh jadi wajib !

    BalasPadam
  2. Kalau ikut enakmen hudud yg YB Zulkifli Nordin dedah dlm parlimen, tindakan hubungan melalui dubur ke ataih isteri itu dak termasuk dlm takrifan liwat. Jadi mana-mana isteri yg kena ikut had belakang olih suami dia yg sah dak bulih kata depa kena liwat. Depa kena cari perkataan atau istilah lain selain drpd liwat kalau nak buat laporan polis.

    Aku bulih bg satu cadangan istilah. Depa bulih kata depa kena suntut. Hangpa yg lain bulih bg cadangan lain dak?

    BalasPadam
  3. macam tak percaya pulak cite ni, adaka manusia macam ni, siap pakai serban, berjanggut tapi buat perangai macamtu. Ni pasti admin yang reka cite ni. Tapi lebai pas buat apapun takpa sebab dah ada tiket ke sorga

    BalasPadam
  4. Rugi tau buat laporan POLIS kak Oiii...

    Eeeiii Rugi...BerDosa BESAR....Mesti akak lupa pesan isteri Tuan Guru..

    Elok elok dapat laki orang PAS...Majlis Syura plak tuh...eeeeiii...akak rugi kak...rugi...

    Laki BEDAH...ahli PAS biasa ajer...tu pun tengah tunggu kelulusan jadi Unit AMAL PAS...harap harap berjaya...ala unit KOMANDO

    Lain lah mcm akak...Akak beruntung.

    Bedah nak pesan sikit ajer...Nikmat "dunia" kita dapat..eeemmm...nikmat Akhirat sudah gerenti termaktub Kak Oooiii...

    Sabar ajerlah....sebagai isteri pemimpin...kita kena byk bersabar...Ingat saat saat indah waktu kita dibelai suami...eeemmm.

    Kita orang pompuan kena sabar...Layan ajerlah kehendak diorang....dapat pahala kak oii

    Bila dia penat..angkat kakilah Kak oiii.....pi masak ke..layan anak ker..nak lagi best layan HEADBOMB

    Ikhlas dari Adik BEDAH
    Ahli PAS seumur HIDUP
    Dunia Akhirat

    BalasPadam