Jumaat, 15 Februari 2013

gila cipan bukit punya taksub!!! gila gila.. hehe..

erk, ni kalaulah letak gambar ds najib macam ni.. aku rasalah paling teruk pun mesti ada cecei akan baring tepi jalan kat depan rumah orang ni... tak pun berdemo sampai subuh.. ceramah tiap-tiap hari kutuk, maki dan siap kata kena berjihad lawan... sebab terlampau taksub kepada ds najib, katenyer cecei lah.. hehe tapi apakan daya orang umno takde lah sampai cenggini nak agungkan pemimpin.. kami menghormati pemimpin takde lah sampai jadikan macam topekong cenggini.. dah macam syiah dah aku tengok hea..


ps: bila penyokong terlampau taksub.. apa nak buat.. penyokong pas je yang agungkan atuk cenggitu.. tapi atuk selama 22 tahun kat kelate satu habuk mende tak de leh dibanggakan pun!! nasib tak di print besau gambar anuar ibrahim cenggini... mau karpal sink jeles lak nanti..

11 ulasan:

  1. Dah tahap Dewa orang tua ni di mata penyokongnya.. Sedih.. Sedih...

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH TINGGAL LTAK COLOK JEK BROO

    BalasPadam
  3. letak limau ngan epel hehehe..

    BalasPadam
  4. agak-agaknya macamana rupa & perangai ahli PAS yg gantung gambar wali selipar tu...PASBERG...Takebeer 3kali....

    BalasPadam
  5. Kalo n ajis botolkan taik n air kencing dia pon mau penganot PAS beli berjuto2 nilainya......adoiiiyaiiii..........

    BalasPadam
  6. letak limau ngan epel ori ke tiruan(plastik)he he he!!!!!!

    BalasPadam
  7. UMNO memerintah atas kebodohan rakyat kata Aziz Bari

    Alahaiii.. aku ingatkan hanya Tun Mahathir yang berkata UMNO kini dikuasai oleh golongan kurang cerdik dan kurang pandai.. rupa-rupanya Dr Abdul Aziz Bari pun mengatakan perkara yang sama..

    Seemalam Sinar Harian melaporkan Tun Mahathir telah berkata “UMNO dah berpuluh-puluh tahun tak bagi orang pandai masuk UMNO”

    Secara tak langsung Tun Mahatir mengakui yang ada dalam UMNO sekarang ialah orang-orang yang Bodoh-bodoh belaka.. (sila baca di SINI laporan itu)Ini pula Aziz Bari berkata UMNO menang dan boleh memerintah atas kebodohan rakyat…*****************************************

    Ramalan Daim boleh jadi kenyataan – Aziz Bari

    TEMERLOH, 28 Mac: Ramalan bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin bahawa BN hanya akan memperoleh tiga negeri pada pilihan raya umum akan datang perlu diberi perhatian serius kerana bukannya ramalan kosong.

    Pakar undang-undang, Dr Abdul Aziz Bari  ketika berceramah di sini menegaskan, jika ramalan tersebut menjadi kenyataan seperti ramalan beliau pada PRU 2008, sudah tentu Pakatan Rakyat (PR) akan mara ke Putrajaya.“Daim kata BN hanya selamat di tiga negeri saja iaitu Johor, Melaka dan Pahang apa yang dikatakannya bukan ramalan kosong tetapi fakta dan ada kredibiliti kerana beliau rapat dengan saudagar, agen risikan dan badan politik.

    "Dulu sebelum 2008 Daim juga ramal lima negeri akan jatuh kepada pembangkang dan setelah keputusan PRU ternyata tepat.“Malah badan penyelidik Merdeka Centre yang mendapati kajian imej (Datuk Seri ) Najib (Tun Razak) naik itu mengeluarkan kenyataan jika 45 peratus undi Melayu menyebelahi Putrajaya akan dikuasai PR,” ujarnya.Abdul Aziz yang berceramah di perkarangan pejabat PKR di sini kelmarin mengulas kenyataan Daim juga bekas Bendahari Umno dalam satu wawancara dengan sebuah akhbar berbahasa Cina baru-baru ini meramalkan BN hanya akan memperoleh kemenangan di tiga negeri sahaja pada PRU-13 nanti.

    Serentak dengan itu beliau menggesa jentera PR Pahang digerakkan segera kerana komposisi kaum di Pahang sama seperti Selangor dan jika pengundi diberi akses maklumat tidak mustahil boleh berubah.

    BalasPadam
  8. Tiada sesiapa pun di dunia ini ilmu agamanya setaraf Tuan Guru...

    Binasalah mereka yg mencerca Tuan Guru..

    TAKBIR!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni pun... Habih kalau kuasa Allah berlakunya kiamat tahun ni dan Nabi Isa a.s diturunkan semula ke dunia ni, hang nak letak Nabi Isa a.s taraf mana pulak?

      Padam
  9. Tanpa nama 6.35,
    Nama pun ramalan,ramalan Tun Daim itu untuk tahun 2008,ini dah tahun 2013,situasi sudah berubah.Ingat lagi ramalan Merdeka Centre sebelum pilihanraya Dewan Undangan Negeri Swak tahun lepas,keputusan macam mana.Semak balik.Pendapat saya orang Melayu akan menghukum PKR dan PAS di dalam isu ALLAH,hanya DAP selesa itu pun olih sebab Cina.Ini Aziz Bari kalau dia bertanding di Sabak Bernam dia akan gagal,sebab...tanya orang PKR sana.

    BalasPadam
  10. Sapa nak ramal tu x dak masalah. Bulih ja mcm ramalan cuaca tu. Utk persediaan kita. Tp yg x bulihnya bila kita percaya dan beriman pulak dgn ramalan tu. Aku nak kongsi sikit satu hadis yg aku pernah terbaca:

    "Barangsiapa yang mendatangi bomoh untuk bertanya tentang sesuatu perkara lalu dia membenarkan apa yang bomoh itu katakan, maka tidak diterima solatnya selama empat puluh hari. ( Riwayat Muslim )"

    Hang nak dengaq ramalan sapa pun x dak masalah lebih-lebih lagi ramalan org yg pakaq dlm bidang dia. Tp hang jgn percaya bulat-bulat dgn ramalan tu.

    BalasPadam