Sabtu, 16 Februari 2013

habis tok pa!! pas berjaya kumpul 20k dalam ceramah mereka!!!

ini macam pengsan brader.. punya ramai orang datang ni, semua kerana ceramah royalti dari pas.. ini lebih ramai dari yang datang kat kota bharu semalam beb.. adus adus.. cecei.. kira tahap kehebatan pas aku dah tak leh nak kata apa dah.. huhu.. tahniah... pujian aku kali ini hanya nak kata, perghhhhh...!!!!!! maksudnya pas kalau berjaya kumpul ramai cemni.. mau pok nik senyum sokmo... hehe

tapi tulah ni gambar bukan gambar sebenar, sekadar hiase... 

yang sebenar nya gambar kat bawah ni.. cecuba korang tengok... kan ramai kan.. rasanya cecah 20,000 manusia, berhimpit-himpit.. tu korang tengok tu ha,. kan gile serius ramai... perghhhh..


 perghhh gile haram ramai.. dashyat!!!


cecei dah berbulu dengan tokpa, apa lagi kasi burukkan la imej tok pa.. alahai itu je standard cecei leh buat beb.. hehe.. nak sangat royalti.. hehe.. layak ke.. hehe..

sumber klik sini

12 ulasan:

  1. PAS bodo ni, bodo tak boleh diajar..............kesian, sampai bila-bila pun depa akan tetap di dalam keadaan bodo.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu yg dtg semuanya otak dh beku...xtau mana intan, mana kaca...terlampau taksub sampai xsedar pemimpin2 mereka nk jual kalimah Allah yg mereka jaga penuh rapi kpd kafir harbi laknattullah!!..muga2 Allah SWT memberi petunjuk, taufik dan hidayahNYA kepada mereka2 semua.

      Padam
  2. pergghhhh... ramainyee... pengundi hantu.. aikk ada bendela dap... aiyaa
    dah la bodo jadi balaci dap plak.. apa punya bodo lah pas ni..

    BalasPadam
  3. kenapa heret istana..sape pengkhianat istana nie...royalti duk jaja tp kenapa tak terang aje pada rakyat demo tu tentang kerakusan penebangan hutan oleh puak beruk parti demo tu

    BalasPadam
  4. bila dah sawan ni lah cara diorang geng, nak sesuatu tak nak usaha.. sbb dah malas nak sembang kegagalan pas 22 tahun, pelaburan dah la tak bawa masuk.. peluang kerja tak buat untuk rakyat.. dah2 nak senang lenang royalti.. sdngkan layak ke diorang dapat royalti.. pui

    BalasPadam


  5. DAP ialah pembela ugama Islam!!

    caya la PAS....kahakkkk ptuiiiiii!!!

    mcm hanjeng pakai kopiah standard korang





    BalasPadam
  6. PAS ni patut di haramkan terus. Ini adalah kerana pemimpin2 PAS telah banyak mengeluarkan fatwa2 songsang yang memecah belahkan umat dengan amalan2 serta pegangan amanat Haji Hadi yang menjurus kepada kesesatan. Semua ini di lakukan dengan berselindung di balik sebuah parti yang dinamakan PAS. Ia mesti di haramkan sama spt kumpulan Al Arqam, Guru Yahya atau Ayah Pin.

    BalasPadam
  7. .... sampai bilakah orang orang PAS nie semua nak pandai?...

    BalasPadam
  8. Takpa, kita jgn marah n maki depa. Kita kena hormat perbezaan pendapat antara kita. Depa pilih utk sokong PAS sbb depa ada hujah depa. Kita pilih utk sokong UMNO sbb kita ada hujah kita. Berlapang dada itu yg terbaik, betui dak?

    Anyway, org umh aku kena tahan kat wad pukui 8.00 tadi. Dia terkena buatan aku. Aku mohon kwn-kwn dak kira UMNO, PAS, PKR, DAP yg convert islam dan lain-lain parti, selagi hang islam tolong doakan org umh aku dan kandungannya selamat sbg tanda ukhwah kita sesama muslim. Mungkin lepaih ni kurang sikit la aku komen kat sini. Teruihkan berbincang utk sama-sama tambah maklumat baharu. Ada masa aku tetap akan jenguk blog ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro, gua harap n berdoa mudah-mudahan orang umah cepat2 pulih n sembuh. Apapun gua banyak terima kasih atas nasihat n tunjuk ajar bro.
      Kalu gua tak silap bro nilah pengomen yg bagi soalan maut berkenaan royalti minyak kat kelantan tu. Again thanks.
      p/s: Mudah-mudahan famili bro sentiasa dirahmati dan diberkati Allah S.W.T...amin.

      Padam
  9. tanpa nama 12.46, mudah2han isteri entea ok hendaknya.. In shaa Allah..

    BalasPadam
  10. salam kepada semua.

    Untuk Anon 1246, aku doakan semoga isteri beliau sembuh dan kembali sihat seperti sedia kala. Juga semoga beliau dapat bersabar dengan ujian yang sedang dilalui. Berdoa dan bertawakallah kepada Allah. CAri juga usaha pengubatan yang sebik-baiknya.

    Untuk semua pengomen yang lain, aku doakan agar semuanya juga sihat sejahtera dan esok kita sambung bicara.

    Bro GuaHappy dan Admin: Kalau nak tidur, jangan lupa cuci kaki. Takut teringatkan aku dalam mimpi.

    hehehehehe


    Wassalam



    Princess by Night, Warrior by Day
    Puteri Harbour Resort
    Nusajaya,Johor Bahru

    BalasPadam