Rabu, 13 Februari 2013

hal ni semua pak lebai pas mentikus!! kenapa pekak dan bisu?

bila hal umno/bn, pak maun semua dok kemain kata umno tak Islamik, tak jaga Islam, macam-macam tohmahan mereka buat, sampai tertanggal gigi palsu dok maki.. tapi bila tuan mereka si dap kat negeri jajahan mereka, berlakunya pesta arak, pesta maksiat.... terus jadi syaitan bisu.. terus jadi mangkuk 18 tingkat... ohh tak pe.. dap dia bukan Islam.. kami dah tarbiah dah mereka tu berkenaan Islam.. erm ye lah pak maun pas oi... lu orang bila sembang memang kasi orang bimbang... macam ni nak percaya lu orang jaga Islam dan melayu...cakap berdegar-degar konon hebat... tapi bila hal dap... trr trrr trrr... mentikus mondok sambil menggigil lutut tak boleh nak buat apa... poodah lah lu pas...

konsert di batu feringgi, lagi hot.. hehe.. syarikat arak terkemuka ni buat konsert tahun lepas.. asal tak mau komen pak maun pas? asal korang tak mau maki kat lim guan eng tu.. apasal.. lu orang sanjung dia macam haram jadah kan.. tapi kemungkaran lu orang kasi senyap.. asal dengan umno/bn lu orang jadi meroyan macam orang gila...






isu psy diorang meroyan tak cukup tanah, dok kata mana datang duit sponser rm2 juta tu lah.. yang konsert arak ni lagilah... rm3 juta.. apasal tak maki? apasal tak caci? ni orang panggil double standard...

baca seterusnya klik sini

20 ulasan:

  1. Pak Lobau Maun mana bole kritik Khalifah xsonat....lagipon apa sangatla dgn arak dlm pakatan sbb semuanya HALAL....tapi kalo UMNO/BN yg buat airm mineral pon HARAM...

    Lobai2 Malaun PAS dlm hati penoh dgn dendam kesumat thdp bangsa sendiri yg seagama dgn mrk... sbb tuh pintu ati mrk dah trtutup thdp ke'waras'an,,,,dan krn itu mrk sgp berketuakan HARBI dan peliwat...apatah lg pemimpin mrk sendiri yg merupakan sahabat sejati SYAITAN...

    BalasPadam
  2. kalau BN buat ni..ulamak2 bisu PAS tunjuk taring especially pemuda PAS....sekarang sudah kena kunci dgn Aljub dan DAP. PAS Parti bahalul, keldai, lembu & low class...

    BalasPadam
  3. apsal meroyan kat cni? Marah ke tak dapat carlsberg sorang sebotol? Gi le minta, dapat nyer.

    RU-redi-4BN? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON, majlis orang kafir yang dirisaukan, tu WASSATIYYAH Hj Najib tu kena tengok2, baru Melayu yang beriman


    wakakakakakakakakak
    Dunia sudah terbalik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni pun, majlis masa PSY dtg tu pun sempena tahun baharu cina. Org cina tu suma kapir ke isle yg hang dok kalut isu tu? Hahahaha

      Padam
  4. Korang mesti suka yang ni:

    Pemenang F1 dah tukar goncang air sirap ke? Pemenang Moto GP sekarang goncang air suam ke?

    Tahniah kepada pejuang2 Bangsa Yang Perihatin




    RU-redi-4BN? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    BalasPadam
    Balasan
    1. skrg F1 n MOTO GP goncang air lendir nuar dgn samsidar..tak caye ke..tanya nuar al-jubur.

      R U redi PR

      fucking NOooooo.........

      Padam
  5. korang nak tengok kerja 'Halal" versi Ketua Penerangan Umno Pandan?

    http://4.bp.blogspot.com/-ugqVjX-_uNs/URqmFvd55aI/AAAAAAAAVto/aom55WtEzP8/s640/umnotaik.PNG

    Njoi...........

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam fuckatoo berapa ramai kena tangkap dengan bini orang dalam hotel?

      mat sabu,badrol amin dan adun selinsing yg.ada video pengakuan ostad pas yg.tangkap dia dalam ketapi..Kalau berani, check this link;

      http://www.youtube.com/watch?v=i_m8UEodweY

      Padam
  6. keke mana berani nak belasah dap..wakaka.. telo dah di kemam baik punya tu lah dia lebai2 kera.. kah kah kah

    BalasPadam
  7. mana Menteri yang menjaga agama, Jamil Khir, Dr Mashitah, Sahibul Samahah Harus Sani di dalam penganjuran F1 dan GP Moto yang mana upacara menggoncang champange dilakukan oleh pemenang?

    Telur siapa kena kemam?

    PAS dengan jelas menentang upacara tersebut namun tidak menentang penganjuran perlumbaan terseut.

    Admin sebagai muslim, tak terasa ke negara Islam saudara ni sedang diperkotak-katikkan atau memang tak pernah sensitif kerana penganjurannya adalah kerajaan BN aka UMNO?

    Siapa double standard ?



    Njoi.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg ni aku setuju. Patutnya kerajaan tegaih sikit tentang benda-benda sensitif ni. Tp bila hang kata PAS jelas menentang upacara tu aku terfikir depa setakat tentang ja ka? Lain apa yg depa buat?. Tentang guna mulut ja buat apa? Tunjukla contoh utk org lain ikut. PAS bukan baru setahun dua ada kat Malaysia ni. Dah berpuluh tahun...

      Apa kata PAS anjurkan perlumbaan kt negeri yg depa tadbir. Kemudian PAS bulih tetapkan syarat yg lebih islamik. Tunjuk kat dunia ni cantiknya islam tu. Itu baru dakwah yg berkesan. Ni dak, asyik tunding org tu salah ja tapi bila suruh buat, hhhmmmm... Hang paham-paham sendiri la...

      Padam
  8. TAJUK YANG KANTOIIIII


    wakakakkakaka

    makin parah blog ni. Semua kantoi dgn YA AMPOOOOOOOOON dan Njoi dan RU-redi-4BN? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ADmin ambik payment pastu kerja sojar tu baik-baik. Dapat naik pangkat leftenan pun ok, tulislah semula blog ni. Tulis prbet macam ni macam sampah, lawak manjang.

    Salam simpati teramat untuk admin


    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON, tulislah dengan fakta , bukan auta

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oit hang punya fakta mana? Hahahaha. Hang dh tny blum pimpinan hang pasai derma jihad puak hang tu?

      Padam
  9. keke bila kita taji pas dia marah, dia palit balik kat bn, penang siapa pegang.. keke.. bila telo kena sedut lemak camnilah cecei pas.. kah kah.. org tanya.. suara lu mana.. dah2 umno lak kena.. bila hal umno bn lu orang kemain gasak maki.. kah kah.. dah la ngaku je ko sayang guan eng tu kah kah... boddo piang cecei kah kah

    BalasPadam
  10. Apa yang kau sebok sangat tentang majlis orang kafir? Pi lantaklah dia nak minum tertunggeng muntah hijau. Itu hak mereka. Kalau mereka tu Islam, memanglah kau dan aku patut marah. Amar Makruf Nahi Mungkar.

    Penang siapa pegang? MALAYSIA SIAPA PEGANG? Siaran GP Moto/F1, satu dunia boleh tengok. Ada faham???

    Memang kelakar kalau kau marah Guan Eng jika dia minum arak. Lawak manjang.

    Bila aku tanya kau pasal hal yang sama di senario berbeza, kau mula meracau. Aku tanya kau pulak, suara kau kat mana bila BN anjur GP Moto goncang champange seluruh dunia nampak?

    1 jari hang tunjuk kat orang, 3 jari tengah nuding kat hang. Bila kantoi, jangan pergi mes cri booze pulak.

    Betul tak aku cakap bro Headboob : INI TAJUK BAIK PUNYA KANTOI


    Sebagai bacaan kau semasa muhasabah diri:


    Pelumba Negara, Zulfahmi Lari Dari Arak Di GP Spain



    Pertamanya tahniah buat pelumba Moto 3 Malaysia Zulfahmi Khairuddin kerana berjaya menaiki podium di tempat ke 3 dalam perlumbaan di Grand Prix Velencia.

    Lebih istimewa tahniah sekali lagi buat Zulfahmi kerana tidak meraikan kemenangan dengan Champange. Beliau dilihat meninggalkan pentas ketika acara penyampaian air kencing setan itu disempurnakan.

    Dan datang semula ketika sesi bergambar. Beliau melakukan perkara yang sama ketika meriah tempat ke 2 di Grand Prix Sepang pada Oktober lalu.

    Sebagai pelumba muslim beliau tahu batas halal dan haram dalam Islam walaupun beliau kini berada di pentas dunia dalam arena lumba motosikal. Satu contoh yang baik ditunjukkan Zulfahmi untuk kita semua.



    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON, tuislah dengan iman, bukan untuk duit atau parti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tu hang pi sibuk dgn Majlis thn Baharu Cina yg PSY dtg tu wt pa? Pi lantaq la depa nk yes ka nak no ka. Hahahaha.

      Hang kenai ka Zulfahmi Khairuddin tu? Hang rasa kalau kerajaan dak bina litar lumba kt Malaysia ni, bulih ka Zulfahmi tu asah bakat dia sampai tahap ni? Kurang-kurang ada la jugak peranan kerajaan kpd Zulfahmi sampai dia jd hebat dan mampu promosikan islam kpd dunia luaq. Ni yg baguih, gunakan kemudahan yg kerajaan sediakan utk kebaikan diri dan agama. Dia dpt pahala, kerajaan pun dpt pahala. Aku pun suka dgn anak muda yg mcm Zulfahmi ni. Bukan anak muda yg dok komlpen dak habih-habih, tp satu sumbangan pun tarak.

      Aku nak tny hang, stadium yg Husam Musa kata nk bina kt Kelantan tu dh siap ka blum? Mcm mana hang nak lahirkan atlet islam contoh kalau kemudahan asas tu pun hang dak sediakan? Hahahaha. Jwb jgn dak jwb

      Padam
    2. bro dah siap lah.. ini ha
      http://headbomb.blogspot.com/2012/12/stadium-yang-pas-janjikan-dah-siap-lah.html

      Padam
    3. Hahahahaha gua nak pi jamban stadium tu boleh x? hahahaha tu stadium kah atau tempat JIN BERTANDANG kah kah kah kah

      Padam
    4. Hahahaha. Hang ni pun headbomb. Tapi kalau nyakat sikit-sikit apa salahnya? Janji bahasa kita elok, x dak maki-maki. Hahahaha

      Padam
  11. kekeke komen penjilat telo dap yg tidak langsung mengerdik dap.. kah kah kah

    BalasPadam