Ahad, 17 Februari 2013

hebat hairie othman, ceramah dia kumpul ribuan orang beb!!! tahniah...

ini macam boleh getar lutut aku tengok... mau berjemba-jemba cecei lihat ni.. gile siut hairie othman sekarang.. ceramah dia boleh kalahkan abby ooo... mau abby jadi tak puas hati camni... bob lokman lagilah.. mau di jeles ooo... kalaulah ramai macam ni.. kutipan derma pun mesti masyuk.. bolehlah cover sebulan gaji..  ceramah ni ada sekali si latipah koya dan pak maun seko tu apa nama dia.. alah..n surendran

kira ceramah hairie di padang serai, pulau pinang ni berjaya mengumpul hampir puluhan ribu... cayalah.. dah sekalung tahniah lagi sekalilah hairie.. lepas ni bolehlah buat ceramah distadium.. mesti penuh..sampai berhimpit-himpir nanti orang datang... mesti ada orang histeria sebut nama hairie... hairie.. i lap u....

 saya dulu berlakon semua filem saya box office.. sekarang saya jadi penceramah je.. nanti derma lebih sikit ye.. takbir... takbir...

puluhan ribu yang hadir... giler arhh.. hehe

ps: kesimpulannya.. pas dah semakin tergugat.. sebab ceramah mereka kalau dulu sekali kumpul derma mau mencecah puluhan ribu.. kali ni nak bayar penceramah pun kena diskaun.. mana tak frust hairie.. keh keh keh..

sumber klik sini

7 ulasan:

  1. kesian gua tgk Hairie ni,..kurang mendapat zat kalsium agaknyer hehehe...

    BalasPadam
  2. org macam ni pun pas boleh angkat jadi penceramah maha maksum..?? dah gilo pe puak2 ni..

    psstt.. jangan ambik bangla jadi penceramah dah le..

    BalasPadam
  3. tengoklah lepas PRU13 nanti, masih laku ke tidak..kah..kah..kah..

    BalasPadam
  4. Kompem Menang BANYAK KERUSI nanti!! manyakkk wooo kerusi!

    BalasPadam
  5. Dulu jumpa kat stesen myk kuala nerang beli minyak pun pakai tong ja hihihi

    BalasPadam
  6. bangang... semua la mau berceramah

    BalasPadam