Selasa, 19 Februari 2013

himpunan anak kelantan anjuran umno tak berjaya, kata pencecei.. ini sebabnya..

punya macam-macam ayat oo dari cecei yang aku dengar, ceh antara paling popular..

1. umno angkut dari kelantan berbas-bas
2. siapa datang semua ditanggung
3. yang datang terpaksa
4. semua dah dibayar
5. ahh hati diaorang kat pas.. 

punya lah sawan beb pencecei bila dapat tau yang hadir himpunan anak-anak kelantan di perantauan 2013 mengumpul hampir 15,000 orang di stadium putra bukit jalil.. hehe.. mana tak sawan dan sasau sebab pas pun ada buat anjuran himpunan anak-anak kelantan juga pada 22 april 2012. berbeza sangat dari segi jumlah orang, tu yang mereka tak keruan dan macam-macam tohmahan untuk sedapkan hati yang lara tu..

antara gambar himpunan anak-anak kelantan anjuran pas april 2012



dan apa bezanya himpunan anak-anak kelantan anjuran umno, bukan nak bermegah, cuma nak kasi buka mata sikit golongan pekak, bisu, buta dan tuli ni, asal tak menyebelahi mereka, mulalah macam-macam ayat busuk beb keluar, sampai tuduhan yang tak masuk akal diaorang buat.. semua bila sembang nak tunjuk diaorang je lah yang paling tertinggi powernya, itulah pas, dah diajar oleh pemimpin-pemimpin mereka yang sentiasa apa semua diaorang je lah betul, ibarat langgar batu, batu pula yang kena maki.




ps: kesimpulannya, ramai juga terkejut dengan kehadiran ramai rakyat kelantan diperantauan ke majlis anjuran umno tu.. dan nyatanya memang rakyat kelantan nakkan perubahan.. 

sumber klik sini

4 ulasan:

  1. alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. masih rama lagi saing2 kawe yg rasional....aminn

    BalasPadam
  3. satu lagi ayat fofular cai-cai yang admin tertinggal:

    TU SEMUA GAMBAR SUPERIMPOSE LER....!!!! hehe

    BalasPadam
  4. SUMPAH AKU XPERCAYA.. HAHAHAHA...ORE KELATE MMG SOKONG PAS ! :) AKU TANYA SEMUA MEMBER AKU CAKAP BENDA SAMA JE KAT KELANTAN :) SEMUA CAKAP UNDI PAS KAT KELATE TAPI APA YANG UMNO BAGI KENA AMBIK SEBAB UMNO AMBIK DUIT KITA JUGAK !!

    PELAJAR2 PON UNDI PAS DAH LEPAS NH.. SEBAB KERAJAAN XADIL :d
    PTPTN = 1% ?
    PTPK = 3% ?
    KENAPA ?? ADILNYERRR..

    BalasPadam