Sabtu, 16 Februari 2013

tak patut la korang buat mb selangor macamtu.. !!! mana boleh buat camtu!!

aduhai mr khalid gagapin.. apa da.. kata ada simpanan kat selangor rm2 billion da.. cukai pintu pun sudah naik da.. dan dengar kata kerajaan negeri memang masyuk da.. tapi setakat rm50 pun susah ka mau bagi da... apa da.. buat malu kaum saja da... mana pergi rm 2 billion da.. siap dulu bakar line kata kerajaan selangor pimpinan pakatan rakyat sangat telus dan lagi hebat dari kerajaan bn dulu... eh eh...

tapi bila pernah keluar dari mulut mb sendiri... menifesto bukanlah janji.. maka rakyat selangor yang dulu bagi chan pakatan yahudi memerintah sudah tak boleh tahan... mana pergi janji da.. setakat janji, semua boleh da.. apa punya tak boleh pakai punya mb... hehe..

LAGI IBU BAPA TUNTUT RM50 UNTUK ANAK-ANAK PRA-SEKOLAH



anda diluar sana nak bagi mandat lagi ker dekat pkr, dap dan pas untuk memerintah selangor lagi? mesti ayat-ayat cinta dari mb sok dan nak cover malu akibat tak tunaikan janji menifesto 2008 dulu dengan kata kami pakatan rakyat akan tunaikan janji-janji itu setelah kami menang pru13 nanti... keh keh keh....



sumber klik sini

2 ulasan:

  1. Kenapa pelik jer ni??
    Sebab suka sangat pada alifff tendangg wauuu, jadi selangor sekarang sarkes la yang memerintah. pakatan haramjadah...

    BalasPadam
  2. Ha, kes saman kaum ibu tunggal kt Selangor ni baguih utk kita faham betui-betui maksud assobiyah. Cuba hang bezakan, kerajaan bg BR1M utk semua, maksud, hang PAS ka, hang UMNO ka, hang DAp ka, hang ataih pagaq ka, selagi hang layak, hang bulih dpt bantuan tu.

    Tp kt Selangor aku ada terbaca kenyataan MB dia yg minta buktikan kaum ibu tu undi PKR utk dptkan elaun tu. Kt mana aku baca aku dah lupa la. Mungkin geng yg lain bulih ingatkan balik kot. Apa pun itulah salah satu contoh perbuatan assobiyah. Puak yg sokong hang hang bantu. Puak yg dak sokong hang hang dak bantu. La ni hang nak kata UMNO assobiyah ka PKR assobiyah?

    BalasPadam