Khamis, 14 Februari 2013

JOM KITA TENGOK MENIFESTO BUKAN JANJI DARI PAKATAN RAKYAT!!!

wah janji yang buat pencecei mengelamun keawangan, sambil senyum sendiri.. haha.. kalaulah kita diberi janji begini lagi dan lagi.. adakah kita nak percaya? hehe... tanya tengok janji masa pru12 dulu diaorang dah tunaikan belum.. ohh lupa... tagline mereka

"MENIFESTO BUKAN JANJI"


kemain ustaz nasrudin tantawi jadi model.. hehe... orang muda yang cerdik... adakah anda percaya bila mereka ini berjanji? anda percaya bulat-bulat?... ayat biasa dari mereka.. beri chan kat pakatan rakyat memerintah negara ini, dah kebajikan rakyat akan terbela...

keh keh keh keh... terbela? wahhhhh... ini satu berita bagus... terbela.. kah kah... bukan nak toron pakatan beb, hahaha... sembang mesti kasi orang bimbang... kan.. tapi habuk... inilah realiti dan harap semua janganlah tertipu dengan janji manis dari mereka... bila sekali kena tipu... adakah kita sanggup ditipu buat kali ke 18 kalinya... hehehe... cantek punya lor...

ps: tersiratnya mereka-mereka ini nakkan kerusi empuk putrajaya sahaja, nak tarik orang sokong mereka, kasi buat cerita fitnah burukkan kerajaan, buat cerita palsu... lepas tu buat janji best yang stim je dengar, janji tu masa pilihanraya je.. hehe.. lepas dapat kuasa... korang tengok lah, dah ada bukti pun, selangor apa jadi... ingat tagline mereka beb

"MENIFESTO BUKAN JANJI"

11 ulasan:

  1. kandang babi terbesar asia pasifik didahulukan...Ibu tunggal diMANIfestokan~

    BalasPadam
  2. Rumah urut bertambah meriah kat selangor...tu kat Puchong tu berlambak2 rumah urut.

    BalasPadam
  3. Depa dh tukaq dr manifesto kpd tawaran.

    BalasPadam
  4. Korang tahu apa makna debat? Debat ini adalah pertembunagn 2 hujah yang berbeza pendapat berdasarkan ideologi atau kefahaman bagi menegakkan apa yang mereka fahami.

    Tapi di Selangor, Debat telah mendapat penafsiran dan pengisian baru di mana :

    1. Dilakukan oleh 2 atau lebih panel yang mempunyai fahaman objektif yang sama

    2. Didebatkan oleh panel yang mempunyai nafsu lawak tahap maharaja dewa.

    3. Didebatkan dihadapan penonton yang faham bahawa manifesto bukan janji oleh kerajaan PR

    Korang sebagai anggota masyarakat yang waras dan faham bahawa apa itu debat:

    1 rasa-rasanya urat kentut peringkat berapa yang dah putus menahan gelak,

    2. Kali keberapa urat kentut sama yang putus menahan gelak;

    3. Kali keberapa korang terpaksa menahan urat kentut takut terputus menahan gelak;

    4. Kali keberapa korang terpaksa menahan kentut takut urat kentut putus menahan gelak?

    Lokasi Debat : Atas lori ikan 3 tan di Shah Alam
    Pendebat : Bakal MB Selangor, Ezam Md Nooooooooo Kotak
    Tarikh : 8 Feb 2013


    DSAI ajak takut, bacul dan hilang telur. Takut ada menteri yang MELELEH hidung hingus terkencit2 waktu berdebat.



    wakakakakakakakakaka



    Poted by
    ZUMNO - Zomba UMNO
    Elizebert Cemetary Center
    Kota Kinabalu
    Sabah



    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha lawak tullah ZUMNO ni, kejap jadi ZOMBIE pastu jadi ZUMNO perghhhh ulasan ko tu kena pada siapa?

      Padam
    2. tu Bukan debat bro Zomba............
      tu acara berbalas pantun sempena PRU13.......

      (tolong jangan gelak, urat kentut ke 18 dah nak putus. Tapi bulih urut kat Puchong. Tanya bebudak Zumno tahu la - mereka regular customer)


      Padam
    3. Gua tak fahamlah, gua cuma nak tahu ZUMNO n ZOMBIE ni orang yg samakah? YES or NO..

      (camner ko tahu bebudak ZUMNO regular customer? Ko jaga pusat urut tu ker? hehehe)

      Padam
    4. Awat hang suka sgt dgn debat ni? Aku nak tny hang, perut hang lapaq. Kmudian hang pergi tgok pemimpin hang dgn pemimpin BN berdebat. Perut hang bulih teruih jadi kenyang ka? Kalu mcm tu aku pun nak tuntut ilmu hang tu. Hahahaha.

      Padam
  5. org cerita psal menifesto dia cerita pasal debat, mmg dah tahap kronik modal dah cecei dah haha

    BalasPadam
  6. yelah bro boob

    acara berbalas pantun .......ops..... debat tu kan cerita pasal manifesto jadi janji oleh PR.

    tak salah pe aku ckp acara berbalas pantun....ops... debat tu.


    (cecei PR ni tak faham la bro boob)

    BalasPadam