Rabu, 6 Februari 2013

kahwin, kahwin dah, sedap dah dapat, tapi otak still macam ni.. otak setan, itulah hairie othman

ai camni je standard bahasa penchacai angkat najis pas ka... keke.. kahwin dah kahwin dah.. air basah dah dapat dah.. tapi kepala otak still tak betul, guano tu.. hahaha... maksudnya dia ni lum pulih sepenuhnya... kalau jadi calon pas di pru nanti.. aku mampu tersenyum.. hehehe...


ps: ini mungkin fulus dah kurang ni.. hehe job takde.. bini nak kena bagi makan... maka jadi pak maun gile publisiti lah.. alah ini lah standard artis pas la wei.. hahaha

4 ulasan:

  1. Inilah dasar anak kelahiran dajjal laknatullah.
    Berimamkan Pas.
    Manusia laknat ini sepatutnya di humban degan najis babi.
    kalau dah dah mengistiharkan diri terislam lebih dari orang lain,berbahasalah dgn bahasa islam,bukannya berbahasa dajjal.
    kalau tok gurupun bapak dajjal anak murid lagi lah.
    Babi punya manusia yang nama hairi babi ni.

    BalasPadam
  2. Begitulah bunyik orang yang tak sedar kena racun. Penyembur Racun memang takde kerja lain asyik nak meracun, menghasut, menipu, membelit dan macam2 lagi anasir2 dakyah akhir zaman yang cukup halus yang cuba di hentakkan ke dalam otak rakyat. Aku sekelumitpun takde respect dengan kepimpinan PR ni.

    BalasPadam
  3. Hairie Haru Hina, tulah nama timangan baru ko... Bikin malu PAS jak. PAS Pungut Apa Sahaja, sesiapa yg kuat cerca, hina, kutuk n maki maka diangkatlah oleh PAS menjadi calon. Syabas PAS, telah berjaya mentarbiahkan Hairie dengan cemerlang sekali, sekalung tahniah diatas kejayaan ini.

    BalasPadam
  4. pas macam burung nasar atau dubuk,makan bangkai

    BalasPadam