Rabu, 13 Februari 2013

kali ni habis bn wei!! ratusan ribu serbu ceramah anuar ibrahim di pulau pinang.. mampuih!!!

ak akk aku ter ter ter... ter ga gap.. sebab terkedu dengan gila haram ramai beb orang datang ceramah anuar ibrahim.. dia dah berjaya buktikan bahawa bakal pm ke-7 menjadi pojaan hati orang penang.. perghhhh.... gila haram hebat...

korang saksikanlah kehebatan anugerah Tuhan ini.. cecei sila bangun dan beri tepukan gemuruh terhadap anuar ibrahim.. korang kan suka... korang kan agungkan dia sampai lupa diri kan.. hah bangun dan jerit.. reformasi... reformasi...


ni kira-kira dalam harakah dan keldaian daily adalah seramai 200k jumlahnya.. dan nyata jumlah orang datang lebih ramai dari majlis tahun baru cina anjuran bn di Han Chiang High School... ada betul? kekekeke...

kemain suka gila cecei dengan berita ini.. mau terjegil mata sebut kuat YES YES... kot.. hahaha... cuma aku nak tanya.. apa betul ke ramai? kekeke... cuba korang lihat... adakah betul ramai gile sampai berhimpit-himpit orang demi anuar ibrahim ku sayea...

jawapan aku

mata diatas, tangan dibahu, jelir lidah... mulakan sekarang... hehehe...


sumber anak seberang

ps: standard bakal perdana menteri ke-7 cengitu je mampu tarik croud ek eleh.. hahaha...

15 ulasan:

  1. hehehe kompem menang byk kerusi nooo,!

    BalasPadam
  2. BRO headbomb,

    apa rasa menganggoti parti yang pernah mati dan dihidupkan semula?

    Tak rasa seram ke, ala-ala jerangkung dalam almari atau Hantu Mak Umngok Balik Rumah, Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit atau Korang ni sebenarnya ZOMBIE PWTC?

    atau kena nyanyi lagu MATI HIDUP SEMULA- JAMAL ABDILLAH tiap-tiap malam?


    wakakakakakakakak lawak tul ahli umngok nih.

    BalasPadam
  3. hehe wah anon 10.28 kutuk anuar brahim lah.. wakaka..

    BalasPadam
  4. ader org trase ke?

    BalasPadam
  5. Tuan Admin YAng Disayangi:

    Aku cadangkan kita namakan blog ni"SELANGKAH KE ALAM ORANG MATI TAPI HIDUP SEMULA SEBAB NAK COVER MALU PSY TAK MAI GAUL YEE-SHANG'.

    Mungkin kau boleh buat ruang petua PAK BOMOH DAN DUKUN SENTIL menerangkan petua:

    1. mengekalkan kehidupan selepas diisytiiharkan mati ;

    2. membantu menghidupkan pengundi2 hantu atau ZOMBIE PWTC di dalam PRU13 nanti;

    3. Mengimport dan memastikan warna kulit Bangla dan Nepal ditukar kepada kulit Melayu dan dibenarkan mengundi;

    4. Urusan pembayaran keluar masuk kubur dengan merasuah tukang gali kubur .



    Ruang Lawak Seram Mingguan

    Mengutarakan lawak-lawak versi seram sumbangan kartunis MIKI, Juragan dan Zoy.

    Box-office bro. Kalau nak potong riben, aku boleh sponsor gunting.

    Semoga cadangan diterima dan dipersetujui oleh Majlis Tertinggi Hantu-Hantu SeMalaysia.


    Yang benar
    ZOMBIE PWTC
    Liang no 1453
    Perkuburan Islam JAlan AMpang
    Kuala Lumpur

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni pernah mengundi ka dak? Hang tau dak, dlm setiap bilik mengundi tu ada wakil dr parti yg bertanding. Hang rasa apa kerja depa dlm tu? Nak pastikan pengundi yg dtg tu sumanya mmg org yg duk kawasan tu.

      Kalau puak hang dok sibuk berceramah keliling Malaysia, mmg la depa dak kenai pengundi kawasan sendiri. Tu yg depa anggap org yg yg dtg mengundi tu pengundi hantu, padahai org tu umh dia duk terlindung belakang bukit sampai puak hang pun dak kenai dia. Pak Mat jual tempe yg hari-hari berjemur kena panas nk bg anak bini dia makan sampai kulit jd gelap pun puak hang kata dia Bangla.

      Padam
  6. Anwar jual ubat...kuat ke hehehehe.....kencing jgn tak kencing bapak segala penipu siap la ko...pkr ko tipu rakyat selangor mcm2 janji......nk turunkan cukai pintu ...kepala haguk ko.....abis cukai pintu umah aku ko naik kan sekali ganda eluk2 zaman bn 90 inggit skrg 148 inggit utk 6 bln lewar 2bln ko kena kompaun..lewat lebih 2bln ko nk sita umah....bangsat punya pakatan rakyat siap ko pru 13....aku pangkah bn

    BalasPadam
  7. ada mangkuk cecei dah kepanasan bro.. keh keh.. selangor kan menifesto bukan janji..

    BalasPadam
  8. LAhai, kata orang melayu menggunakan bahasa yang bersopan santun dan tak maki-maki...sedeyyyyy aku, terasa kena maki.....

    Aku tak kisah kau nak pangkah BN ke, MCA ke, MIC ke, PBB ke, UTK, ke, JKR ke...... yang penting jangan tak mengundi pulak.

    Kalau dah terbukti PR tak boleh memerintah, UBAH la. Objektif aku menulis ialah nak sedrkan orang mana yang baik dengan mana yang lebih baik. Kalau kau rasa BN lebih baik dari PR yang hanya baik, UNDILAH BN.

    Jangan marah-marah, nanti kena jual, Susah isteri nak cari makan untuk anak-anak.



    Yang benar
    ZOMBIE PWTC
    Liang no 19902 (jiran member atas)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni zombie, kalau hang dak kisah org nk undi apa, maka hang kena terima apa pun keputusan undi tu nanti. Tp la ni PRU pun dak start lagi hang dh start main isu pengundi hantu. Esok keputusan kluaq hang kata BN menang sbb pengundi hantu.

      Padam
  9. Memang ler.

    Projeck IC di Sabah tu kau ingat sebab kerajaan BN masa tu suka-suka nak beri kerana nak pergi rewang ke?

    Korang mesti sangat berhati mulia bersangka baik mengatakan bahawa kemurahan hati kerajaan kerana nak meningkat intergrasi nasional antara Filipina/Bangla/Nepal/Myanmar and Mongolia dengan Malaysia.

    Kta ni bertanding dalam padang tak sama rata la tambhi.


    Yang benar
    ZOMBIE PWTC
    Liang no 21220
    Sedara kepada jiran di atas.
    Tanah Perkuburan Islam Jalan Ampang
    Kuala Lumpur.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua cuma nak meneka sahaja ni... Zombie PWTC ni dah tukar identiti ke? Sila jawab, hehehe..

      Padam
    2. Hang ni, hang tau dak pasai apa kerajaan Filipina x nak iktiraf diorg sbg warganegara Filipina? Sbb depa org islam. Dah tu hang nak ka depa teruih tak dak warganegara dan teruih keluaq masuk Filipin Malaysia mcm hang keluaq masuk kampung jiran hang? Anak-anak depa hang nak suruh skolah kat mana kalau dh x dak warganegara? Nasib baik kerajaan Malaysia nk tulong depa supaya dpt warganegara dan bulih hidup normal mcm hang sekluarga. Bulih kluaq mengundi mcm hang. Hang bulih tentukan dak depa tu undi BN ka pembangkang? Kalau ada 10 org 8 undi BN 2 undi pembangkang hang tak rasa untung ka kt pembangkang? Kurang-kurang dapat la tambah 2 undi.

      Padam