Isnin, 25 Februari 2013

kebenaran di pulau pinang yang takkan dijawab oleh pas... !!!

sembang berdegar-degar.. kata mereka boleh ganti umno.. dicanang 1 kampung kata merekalah paling teragung dari umno... dan mereka nak tanding lagi banyak kerusi dari dap dan pkr, erk.. pemimpin mereka macam ayam sabung ooo bila kritik umno.. sampai boleh terjegil mata ooo kritik umno.. bila buat ceramah, kopiah digunakan untuk kutip derma, ui dah betahun-tahun bai kutip derma.. katanya untuk derma jihad parti..

tapi hakikat yang pencecei pas takkan berani ambil tau.. sebab hal nilah.. di pulau pinang.. haha..


sembang kasi orang bimbang, jawatan exco kat pulau pinang pun pas takde hapah pun.. muahaha... 

patutlah senang benar melayu kena dajal kat sana... hehehe.. pas kata ada aku kisah!! pkr kata alah kita pedajal sikit-sikit apa salahnya.. lepas tu kita salahkan umno.. dekat selangor ni ha lagilah..exco agama Islam diberikan kepada pkr.. pas mentikus mondok je.. jadi hero telo kena kemam.. macam kat bawah ni.. celihat celihat.. hahahaha


ps: telor di kemam dan dipulas dengan mudahnya oleh dap.. tahniah melayu pas dan pkr.. pui..

18 ulasan:

  1. MELAYU DAN MAMAK TANJUNG DAN BLOGGER HEADBOMB MENGIGAU PANJANG

    Tak tahu entah dah berapa lama UMNO Pulau Pinang yang ahlinya lebih ramai Mamak dari Melayu itu mengigau. Sejak Tanah Melayu merdeka sampai ke laa. Depa mengigau nak Ketua Menteri Melayu! Tapi parti Gerakan yang dok peluk kerusi yang banyak rezeki itu sejak 1969 tak mahu lepas.


    Pada tahun 2004, BN menang bergaya. Itupun ameno tak dapat Ketua Menteri Melayu, walaupun macam-macam janji dibuat time kempen. Pucuk pimpinan BN mungkir janji. Bila nak PRU12 tahun 2008 depa janji lagi. Sebab konfiden menang. Tapi tup-tup tahun itu depa kalah teruk di Pulau Pinang!

    Habih semua angan-angan - bertukar menjadi igauan!

    La ni semua parti Cina dalam BN di Pulau Pinang dapat kosong pada PRU12. Walaupun parti Melayu ameno masih bernafas di Pulau Pinang, tapi semua sudah terlambat. Tanah Pulau Pinang sudah tergadai! Segala kebobrokan yang tersembunyi telah terbarai di seluruh Malaysia.

    Kini parti Cina yang semput itu diinjek oleh pucuk pimpinan yang sering janji nak jaga kepentingan Melayu, dengan semangat Cina akan jadi KM jika menang PRU13. Gua bukan fitnah. Ini TPM 1Malaysia yang cakap. Parti Melayu melopong lagi.

    Ameno serba tak kena.

    Kalau kata Melayu akan jadi KM, ameno dan penyokong akan suka. Tapi penyokong MCA dan Gerakan tentu menyampah.

    Jadi, nak buat macam mana? Korbankan saja igauan Melayu dan Mamak Tanjung.

    Kesian Melayu Pulau Pinang. Asyik kena kelentong dek Mamak!!



    kakakakakakkakakakakaka
    BUMI DIPIJAK PASTI JADI MILIK ORANG

    BalasPadam
    Balasan
    1. princess dah kembali hahahaha...amacam cuti panjang???

      Padam
    2. ok broguahappy

      maklumlah, kena hadiri banyak seminar dan bengkel. Kalau tak, macam mana PR nak menang lawan BN. Kita ni kurang 5M - dedikasi jerlah, nak harap daddykasi memang tak ada.

      Bakal KM Penang dah diumum, makin majulah di bawah pentadbiran KM Melayu. Tahniah untuk ahli-ahli Umno Penang.


      masih ingat ini?

      PRINCESS BY NIGHT, WARRIOR BY DAY
      Melaka Bandaraya Bersejarah

      Padam
    3. Dah tambah ilmu ke bro? Sorry gua punya id, gua lupa password coz dah lama tak mengomen. Tapi gua leh tahu sape yg komen kat sini. Welcome back...tapi gua takleh komen mcm dulu dah, bz kejelah...tapi apapun bro, all the best.

      p/s:yuppp masih ingat ler...kalu bolehlah panjang sket mengulas baru menampakkan hasil bengkel n seminar, baru best...okaylah bro, gua bagi chan mali chan ketipung payung, ada masa gua, gua akn bg komen balas....eeeee hati tak tahan ek kalu tak komen or mengunjungi blog bro headbomb..Best kan blog ni? c u bro..

      Padam
  2. panjangnya, ni sasau tahap ke-18 ni muahahaha... realiti yg puak pas tak leh terima kenyataan.. dah mamak pulak dia bahan.. kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah... kesihan......

    BalasPadam
  3. mamak jugak melayu dalam perlembagaan. begitu juga kalau mat salleh/cina/india kahwin dgn melayu anak2 jd melayu

    jd jd bodoww mcm mik ajis

    BalasPadam
  4. ORG MELAYU KENA KELENTONG25 Februari 2013 8:07 PTG

    pada tanpa nama atah sekali...lu balik hongkong la..org putih sudah pulang hongkong da.....

    olang putih pun sudah pulang

    olang cina bila mau pulang balik penang ...itu penang KEDAH PUNYA...OLANG PUTIH BELUM PULANG LAGI...BN KA PR KA KENA PULANG BALIK ITU PENANG...CINA MANA KA PLEASE GO HOME HONG KONG..ITU LU PUNYA NEGELI...SINI MALAY-SIA


    ORANG CINA PALING BODOH PASAL MAMAK..GUA MAKAN KEDAI MAMAK TARAK HAL LA..LU MAKAN KEDAI DAP BABI LU PERGI MATI..

    BalasPadam
  5. pru 1990, 1995 ketika anwar jd pemimpin utama umno di p pg pun melayu tak dpt jd km.

    tp tak apa sebab di dlm bn, walau pun bukan umno yg jd km, suara melayu melalui umno sgt bpengaruh dlm kerajaan negeri.

    tp ya lah, masa tu tiada tokong dlm kerajaan negeri..

    faizu

    BalasPadam
  6. Ada setengah2 mata, hanya mampu nampak permukaan. Ada setengah mata nampak dasar lautan. Isu dikupas pada permukaan dari mata yg nampak permukaan shj.

    BalasPadam
  7. Satu perkara orang PKR dan PAS dok ulang-ulang ialah UMNO tak dapat perintah P.Pinang walaupun menang banyak kerusi ADUN. Sebenarnya itulah kelebihan BN. Walaupun UMNO boleh memerintah P.Pinang tapi atas semangat setiakawan, Pulau Pinang di serahkan kepada Gerakan untuk memerintah ... Adilkan ... Hakikatnya...walaupun Gerakan yang memerintah tetapi mereka tak pernah menjadi pelampau macamm DAP yang menindas Melayu dan menghalau Melayu secara senyap dari pulau dan mengisinya dengan cina-cina Singapore. Malangnya dalam keadaan Melayu dihina sebegitu rupa.... masih ada penderhaka melayu yang masih sanggup menjilat cina DAP, memuja sehingga ketahap menganggap Lim.GE sama taraf dengan Saidina Omar Abdul Aziz yang amat mulia disisi Allah.... Kepada Melayu-Melayu ini ...bertaubatlah ...marilah sama-sama kita memberi sokongan kepada orang Melayu ... seburuk-buruk orang melayu masih mengucap dua kalimah sahadat .... sebaik-baik cina kafir DAP masih tidak mentauhidkan Allah ... fikir-fikirkan lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. adalah lebih baik muslim berada di bawah pemerintahan seorang yang adil maskipun kafir, berbanding dengan pemerintah muslim tetapi tidak berlaku adil.

      Fikir2kan semula ayat saudara.



      kakakakakakakakakakakakakaka
      BUMI DIPIJAK MILIK ORANG

      Padam
    2. btw: rasa nak termuntah aku dgr ulasan dari Tanpa Nama25 Februari 2013 9:49 PTG

      Duit BRIM masih panas kat tangan. Kalau ikut PM, Rakyat Malaysia cukup dengan RM41.60/bulan. Tahniah dan jadilah rakyat yang akur.



      BUMI DIPIJAK MILIK ORANG

      Padam
    3. dah muntah belum?...hehehe

      kau nak duduk bawah kapiaq ke binatang ka sukati kau la derrr asal bukan bawah UMNOkan derr??.....kau ni SAKIT sebenarnya....seantero dunia, yg KAPIAQ, yg ISLAM mengiktiraf kepimpinan Malaysia terBAIK walaupun tak sempurna, kau pulak bergumbira nak duduk bwh KAPIAQ...sukati la derrr...hahaha..cuma jgn lupa pesan Allah ttg Yahudi & nasrani utk umat Islam...kau nak pilih buku jingga sukati kau la derrr...kami pilih Al-Quran....muahahaha

      pasai duit BR1M cukup utk guna utk setahun tu aku SOKONG jika ada yg bangkang....ikut logik akal, mana ada rakyat Malaysia yg makan sebulan cuma pakai RM41.60 je...betul tak?..maksudnya kerajaan UMNO/BN berjaya la meningkatkan taraf hidup rakyat

      lainlah kalau kata rakyat yg menerima BR1M mcm BINATANG.....harap kau tak jd sebahagian drpd BINATANG yg NA sebut tu...muahahahahaha

      are u ok brader??..habis da muntah??...kahkahkah

      Padam
    4. Kalau muslim yg majoriti duk bwh pentadbiran non muslim yg minoriti, hang nak tubuh negara islam lagu mana? Pasai ni ka pemimpin hang kata negara islam tak dak dlm Al-Quran?

      Hang kira duit BR1M tu ja memang byk tu jela. Cuba hang campuq sekali dgn subsidi gula, tepung, beraih, minyak, petrol, gas, pendidikan, kesihatan, rebat dan mcm-mcm kemudahan yg kita terima la ni. Bulih hang tulung kirakan berapa byk bantuan yg kerajaan bg kat kita?

      Padam
  8. Senang cakap..pas memang bodoh lagi munafik.

    BalasPadam
  9. pekakas dap dia dah kena virus sasauisme.. hehe

    BalasPadam
  10. Aku paham apa yg 9.49 cuba sampaikan. Dah betui la pandangan dia ni. Kalau semua UMNO sapu, puak hang juga yg melenting pasai rasis la, kebangsaan la. Bila UMNO beri kepercayaan pd bangsa lain utk tadbir satu negeri puak hang juga yg melenting pasai gadai kuasa pd bangsa asing. Aku tgok apa yg UMNO buat semua salah pd mata puak hang ni.

    GERAKAN tu komponen dlm BN. Dia tadbir negeri ja. Dia tak pernah campuq pasai urusan agama islam sbb depa tau depa kena patuh keputusan Majlis Fatwa. La ni DAP tu komponen dlm pakatan. Aku nk tnya hang, DAP nak dak patuh dgn ketetapan Majlis Syura? Itu baru negeri, esok kalau menang dan sama-sama pakatan tadbir negara, hang rasa haru biru dak urusan agama dkt negara kita ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ..

      macai2 PR memang bangang. sebab tu tak nampak semua tu..

      Padam