Khamis, 28 Februari 2013

keh keh, harakah dah pandai main syko lah!!! keh keh...

aku tau kenapa jadi macam ni..

1. sebab modal-modal pilihanraya dah makin kurang
2. konon nak lagakan umno dan parti komponen..
3. strategi cywar yang konon boleh memerangkap umno...

keh keh keh punya pelawok dah harakah ni, wartawan tak buat researce dan rasanya dah pening modal-modal untuk bumb pilihanraya dah tak dop.. haha... pening-pening... betul ke harakah... keh keh.. mesti pekakas dap menjerit sakan ni sebab propaganda harakah ini hanya bagi pekakas dap je percaya.. haha... pelawok-pelawok..

ni link dia klik sini untuk membaca

adakah kau nak bergurau dengan aku ke apa????

nak percaya dengan harakah?? baru-baru ni sudah kantoi buat cerita fitnah, bila kantoi takut kena saman.. hehe.. tarik balik artikel tu... ini semua poyo haha



ps: tolong guna modal lain boleh.. hehehe...

98 ulasan:

  1. quote:
    Hahaha. AES yg pemimpin hang dok tolak tu dah jatuh dlm kategori ta'zir. Jd kalau aku kata pemimpin hang tolak hukum islam hang bulih terima dak?

    bro bangang:
    itu tolak takzir ke tolak kroni?

    1.Minta hang cri AES tu projek siapa dan cara pembahagian keuntungan melalui saman yang dikenakan.

    2. Minta Peguam Negara Gani Patail bertaubat kerana beliau telah membuat perintah perlaksanaan AES perlu ditangguhkan sehingga semua peraturan disemak melalui peruntukan undang-undang;

    3. Apa fungsi PDRM, JPJ atau SPAD bila AES dipasang oleh syarikat swasta?

    Kelakar juga idea kau ni. Kerja nak memerangkap oranglah kunun. HADOOOI, cetek lembab rupanya. Tolonglah cerdik sikit bro. Bukan kunun-kununnya beri soalan nak perangkap. Satu lagi, ikutlah takzir oleh pemerintah melalui perlembagaan masakini.

    ----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON----------
    UMNO tetap ditahiku.

    BalasPadam
  2. Vell Paari tetap dengan pendirian mengenai isu Ridhuan Tee, Ibrahim Ali
    The Malaysian Insider – Wed, Feb 27, 2013

    Vell Paari tetap dengan pendirian mengenai isu Ridhuan Tee, Ibrahim Ali


    Oleh Clara Chooi
    Penolong Pengarang Berita
    KUALA LUMPUR, 27 Feb — Vell Paari tetap dengan pendiriannya mendesak MIC untuk berkempen atas tiket sendiri daripada bersama Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya 2013 sekiranya parti pemerintah itu mahu memastikan tiada pihak yang menimbulkan isu perkauman terhadap komuniti bukan Muslim di negara ini.
    Namun Pengarah Strategi MIC itu berkata kepada The Malaysian Insider ia hanya bergantung kepada hasil mesyuarat Kabinet hari ini, yang mana katanya Presiden MIC, Datuk Seri G. Palanivel, bersetuju untuk menyuarakan pendapatnya itu.
    “Saya telah berbincang dengan presiden dan beliau berjanji akan membangkitkannya di Kabinet,” kata Vell Paari ketika dihubungi semalam.
    Anak kepada pemimpin MIC paling lama berkhidmat, Datuk Seri S. Samy Vellu, mewujudkan gelombang dalam partinya minggu lalu apabila menghantar surat terbuka kepada Palanivel mendesak agar Kabinet mengambil tindakan terhadap tokoh akademik Muslim Dr Ridhuan Tee Abdullah dan presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali.
    Vell Paari yang lebih fokus terhadap Ridhuan Tee berkata, kenyataan media yang dibuat oleh ahli akademik tersebut mengenai komuniti Hindu merupakan satu perkara yang serius, kerana ia membentuk majoriti masyarakat India di negara ini.
    “Presiden parti juga turut menyuarakan kebimbangan beliau berkenaan sisu terbabit dan akan membincangkannya di dalam mesyuarat Kabinet, dan saya akan menunggu keputusan dari Kabinet,” katanya.
    Sekiranya masih tiada sebarang maklum balasa daripada Kabinet mahupun kepimpinan tertinggi partinya, Vell Paari mengulangi ugutannya supaya masyarakat India mengundi mengundi pembangkang.


    --------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON--------
    VELL PARI IS NOW HELL FIRE

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa Vell Pari?? Suara dia besar sangat ke dalam MIC?? Fuckatan je yang syok sendiri, MIC tetap dalam BN lagi. Kalau Hindraf tu lain la, sebelum boleh nak join Fuckatan, Tayarkumari pun suruh Al-Juburi buat janji secara hitam putih bukan secara lisan... sebab ape?? Sebab tayarkumari pun tak percaya cakap-cakap peliwat tegar tu...

      Kah kah kah kah kah kah.... tinggal la tiga bedul masih dalam fuckatan. Sekor seronok makan BABI, dua ekor lagi pun nak join sekaki....

      Padam
    2. Hang kalut dgn parti org buat apa? Tu yg akaq umbi PAS yg dok tuntut PAS keluaq dr Pakatan Rakyat tu hang dak mau kisah ka? Sampai ada ahli hang yg pijak gambaq YB Lim Guan Eng tu. Apa cita tu? Hahahah

      Padam
    3. hahahahahaaaaaa

      aku reply ikut tajuk. agar terbuka minda dan mendengar dari kedua-dua belah pihak. kalau masih berkitabkan RTM atau TV3, atau Utusan malaysia atau BH,..

      fikiran tertutup dan tidak mendengar kiri dan kanan.

      aiks, orang beri ilmu pun kena marah ke?


      ------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON-----------cute sangat lah abg2/adik2 kalau marah. Geram kakak.

      Padam
    4. Pasai tu aku suka dgn UMNO. Pasai dia dak pernah campuq urusan parti komponen yg lain. Itu masalah MIC, biaq kepimpinan MIC yg uruskan. Xkan hang nak PAS tulong uruskan masalah tu? Hang nak suruh ahli MIC tu masuk PAS ka? Hahahaha

      Padam
    5. Kah kah kah kah kah... mamat bahalol dari fuckatan tu kalau bukak blog sendiri mesti tarak laku punye. Asyik tampal cerita syok sendiri dari soroskini, haprakdaily, suara keldaian je.... patut la BODOH sepanjang zaman....

      Kah kah kah kah kah... wei bahalol, HINDRAF ape crite?? tayarkumari pun tarak percaya sama Al-Juburi la... hang je yang kalut percaya bagai nak rak...

      kah kah kah kah kah

      Padam
  3. Dah tu hang nak suruh company anak menantu TG Nik Aziz yg uruskan AES tu ka baru hang nak kata projek tu bukan utk kroni? Hahahah

    Peguam Negara tu kata lagu tu pasai puak hang yg dok kalut isu tu. Kebebasan la, zalim la, curi duit rakyat la, kroni la. Projek tu dak start lagi tp puak hang dah lontaq mcm-mcm persepsi. Dah tu kerajaan nak buat lagu mana? Terpaksa la tangguh sat sambil pada tu kerajaan buat penerangan pasai AES ni. Hang ada tgok dak iklan yg ada kt TV pasai AES ni? Tu semua nak buat org paham dulu tujuan yg sebenaqnya AES ni, bukan kata nak batalkan teruih.

    Jumlah kompaun hang kena bayaq tetap sama. Bukan kata bila pakai AES kompaun hang jadi lebih tinggi. Itu yg penting. Pembahagian keuntungan tu dibuat pasai syarikat tu yg uruskan AES ni bukan polis. Hang nak suruh depa buat kerja amal free ka? Anak bini depa nak makan apa? Depa nak bayaq gaji tukang sapu sampah syarikat depa nak guna duit derma ka?

    Hang ingat dak kenyataan YB Nurul Izzah yg kata polis kt Malaysia ni nisbah dia dah lebih dr piawaian. Aku dak mau komen pasai matematik dia yg fail tu sampai tajuk nisbah pun dia dak paham. Tp aku nak bgtau hang yg jumlah polis di Malaysia ni kurang dr piawaian yg ditetapkan. Dlm keadaan polis kita yg kurang, hang nak depa duduk tunggu kt semua trafik light dan lebuhraya utk pastikan pemandu patuhi undang-undang ja ka? Dah tu kerja lain dak payah buat dah ka? Nanti bila puak hang nak buat perhimpunan, dan x dak polis nak jaga, puak hang juga yg melompat kata polis dak ambil berat pasai keselamatan depa. Hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau hang nak suruh depa buat kerja amal free, hang bulih cadangkan kt syarikat tu utk ambil semua Unit Amal PAS utk kerja dgn depa.

      Dak pun hang bulih YB Mahfuz buat kertas kerja utk menempatkan seorg ahli Unit Amal PAS disetiap lokasai pemasangan kamera AES tu. Depa bulih tulong amik gambaq guna kamera handphone. Lepaih tu depa bulih teruih g hantaq saman tu guna tangan pada setiap pesalah trafik.

      Kos jadi sgt kurang dan depa pun dak payah penin nak bayaq gaji sbb semua tu Unit Amal PAS bulih buat krn depa suka buat kerja amal. Betui dak? Hahahaha

      Padam
    2. Nak jadikan AES sebagai modal pilihanraya, rupe-rupenya AES tumbangkan kerajaan Khalid Gagap dulu. AES tangkap gambar pesalah jalanraya... kamera zaman dinasour kat pejabat khalid gagap tangkap gambar MB sedang buat salah dalam pejabat... tu yang gabra semacam je...

      Padam
    3. Hang jangan belit

      Peguam Negara suruh tangguh sebab apa? Bukan sebab nak bagi penerangan oooi,sebab ada peruntukan undang-undang tak kena kat situ.

      Hang pikiaq AES sebab nak turunkan kadar kemalangan jer ka?

      Hang dak payah kalut nak balas komen aku. Aku anggap hang ni naif aka lurus bendul dan UMNO tetap ditahimu.


      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON----------
      harap mamat tu sedang bercuti bukan bekerja..........
      ampoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon.........

      Padam
    4. AES bukan setakat nak turunkan kadar kemalangan ja, sbb AES juga membuka byk peluang pekerjaan dan pertukaran ilmu dan teknolgi utk anak tempatan kita. Hang nampak kroni ja, yg lain hang dak nampak kenapa? Hahahaha

      Padam
    5. HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON---------------
      HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      Padam
    6. Hang tgh melompat ka? Hahahaha. Lompat tinggi sikit, biaq mudah dpt oksigen.


      Hahahaha.

      Padam
    7. lompat dari bangunan pun okey je bagi BABI fuckatan tu, banyak lagi mampus katak macam teoh beng Hock pun lagi bagus.... terus masuk sorga pork nick maa...

      Padam
  4. teringat mahfuz, teringat ayat launch dari dia, hahaha

    BalasPadam
  5. to Tanpa Nama28 Februari 2013 10:33 PG

    MB khalid tengah buat salah dalam opis beliau? Salah apa? Ada didakwa di mahkamah dan disabitkan kesalahan tersebut?

    Atau

    Sama seperti ex MB Khir Toyo yang bakal bergelar banduan atas kesalahan rasuah?

    Nape? Tak boleh Jawab? TERLOPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG?


    ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------------
    dapat info sekerat-sekerat rupanya mamat tuh. Hiiiiisssh ngok tak susah. dun wori Umno tetap ditahiku.....................
    wakakakakakakakakakakakakakakakakkakakaka...(kasi bakar.....)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha, kes MB Khir Toyo. Aku suka sbb itu bukti UMNO dak pernah cover mana-mana pemimpin. Kalau ada yg tuduh sila beri bukti dan buat dakwaan. Kalau salah biaq dia terima hukuman. Tp setau aku kes tu masih dlm rayuan. Yg aku takut kalau dlm rayuan MB Khir Toyo menang. Maka melompatlah puak hang kata mahkamah kita mahkamah kanggaroo, padahai masa DS Anwar bebaih dr tuduhan liwat dulu puak hang juga yg melompat kata mahkamah membuktikan kebenaran. Hahaha. Utk puak hang ok, utk puak org lain dak ok. Hahahah. Tu la assobiyah namanya...

      Padam
    2. so.... balik pada soalan aku tadi


      "apa kesalahan yang dibuat oleh MB Khalid di pejabatnya?"


      ------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------
      sekerat-sekerat lama-lama berat-berat

      Padam
    3. Kamera zaman dinasour jumpa dalam pejabat tapi buat siasatan sendiri, memang la tarak tindakan dari pihak polis. Sape nak laporkan pun?? Khalid gagapi?? Eli hutan belantara?? Kah kah kah kah kah kah....

      Makna siasatan sendiri: sendiri buat salah, sendiri kantoi, sendiri tengok, sendiri senyap je la.... kamera spy zaman dinasour pulak tu... lawak bangang dari sorang MB gagap...

      kah kah kah kah kah

      Padam
    4. HAH??????

      KAU KAN KATA YANG MB KHALID MELAKUKAN KESLAHAN DI DALAM OFFICE BELIAU.

      SO, APA KESALAHAN YANG DILAKUKAN OLEH BELIAU MENGIKUT KEFAHAMAN ENGKAU?



      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON-----------nak tengok jawapan samada dari orang atau dri siamang

      Padam
    5. Ko nak tengok gambar ape??? Kalau gambar hutan eli aku boleh bagi. Tapi kalau gambar dari kamera dinasour khalid gagapi ko tanye le si gagp tu... bahalol le ko ni...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. Bro

      LU CAKAP INI MACAM SERUPA ITU ISLAM KATA FITNAH.
      FITNAH ITU LEBIH BURUK DARI MEMBUNUH. DOSA FITNAH ITU OLANG KENA FITNAH SAJA BOLEH KASI AMPUN SAMA LU.
      AHYAHHHH
      LU ISLAM LU KENA FAHAM, CAKAP TARAK BOLEH SEMBARANG.
      ITU AKHLAK SEORANG ISLAM MAAAAA...

      LU PERCAYA ITU LU PUNYA PASAI, TAPI JANGAN JADI BOLOH.

      MINTA AMPUN SAMA LU PUYA TUHAN MAAAAAA...


      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON---------------- kasihan dia, kasihan dia, kasihan dia.

      Padam
    7. Ape yang fitnah?? Gambar eli sedang tunjuk hutan tu fitnah ye??

      Kah kah kah kah kah kah... sayang sangat ko kat eli hutan belantara tak cukur tu eh...

      Kah kah kah kah kah

      Padam
    8. AKU TAK CAKAP GAMABR ELI LA BODOH

      AKU RUJUK BALIK KENYATAAN KAU MENGATAKAN MB KHALID BUAT SALAH DALAM OFFICE.

      APA SALAH YANG DIA BUAT


      BAHASA MELAYU PUN FAIL KE?


      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON-------------------- pendatang asing dapat IC ke minah nih?

      Padam
    9. Ape salah yang dia buat??? Ko tanye la sama Khalid gagapi tu bangkai. Nak tanye aku watpe, bukan aku yang letak kamera spy zaman dinasour dalam pejabat khalid gagapi pun. Pergi tanye khalid pasal kamera tu, nape tak buat repot polis je. Siasatan sendiri ape yang dapat?? Itupun tak paham-paham bahasa lagi ke??? Apsal ko bahalol sangat eh fuckatan???

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    10. kau kan yang ckp dia ada buat salah

      aku nak tahulah apa salah yang dia dah buat

      nak aku copy/paste statement dari kau?


      cepatlah ngok, apa kesalahan MB khalid dah buat?



      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- nak jer aku tunjal kepala budak ni

      Padam
    11. ko nak ape BABI oooiii....???? tak paham bahasa lagi ke?? pergi tanye khalid gagapi le fuckatan bahalol....

      Padam
    12. kau kan yang ckp dia ada buat salah

      aku nak tahulah apa salah yang dia dah buat

      nak aku copy/paste statement dari kau?


      cepatlah ngok, apa kesalahan MB khalid dah buat?



      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- nak jer aku tunjal kepala budak ni

      Padam
    13. copy paste la... memang tu pun kerja ko kat blog ni. sape tak kenal kemahiran bangang ko tu...

      kah kah kah kah kah kah... eeeiii.. takotnye gertakan mamat fuckatan sekor ni....

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    14. KESALAHAN DIA ADALAH MENGATAKAN ADA KAMERA DINOSAUR DALAM BILIK DIA, DIA KATA ADA ORANG SPY DIA, DIA KATA NAK SIASAT, TAPI SAMPAI HARI NI TIADA SUSULAN. ITULAH KESALAHAN DIA. MESTI ADA SESUATU YANG DIA TERPAKSA RAHSIAKAN. SEBAB ITULAH DIA SENYAPKAN..KALAU NAK TAHU LEBIH DETAIL, SURUH DIA DEDAHKAN HASIL SIASATAN DIA. TAKKAN NAK SURUH PENYOKONG2 BN PULAK DEDAHKAN SEBAB BUKANNYA PENYOKONG2 BN YANG SIASAT. ITU PUN TAK RETI KE? YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN

      Padam
  6. hehe kenapa semakin teruk dah pakanisme.. orng dah tak layan kesian juang tanpa tentera yg ramai haha.. tak pe.. sasauisme semakin teruk melanda dekat pekakas dap.. hehe.. yearghh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... syok sendiri je sorang bahalol dari fuckatan tu... biarkan dia dengan dedak tak lakunya.... biarkan...

      Padam
    2. babi datang ramai bro
      singa mai sorang-sorang

      apa cerita tentera yang ramai
      lahad datu 130 orang pun masih tak setel2 lagi

      lu tak fikir ke kedaulatan negara sedang diperkosa?


      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON-------------
      hahahah, lu maintain jer lah dgn ayat standerd lu, gua tak goyang. anggap lu prebet pikul MG21 pun dah cukup baik

      Padam
    3. babi datang ramai-ramai ke lahad datu??? kah kah kah kah kah... kepala BABI nya ada kat kuala lumpur dengan chinadoll...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    4. Puak hang mmg suka cara ganas. Hang tau dak akibat dr tindakan ketenteraan? Benda tu bulih mencetuskan ketegangan dan krisis antara negara. Bila start perang berpanjangan mudah negara lain utk masuk campuq dgn alasan misi tentera pengaman. Kita punyalah nak jaga supaya tak terjadi pembunuhan antara sesama islam, hang pulak suka ja kalau tercetus huru-hara.

      Puak hang mmg suka kalau nama Malaysia ni jadi terkenal sbb huru hara. Tunggu je la tindakan pihak berkuasa. Kalau hang dak percaya dgn kemampuan pasukan keselamatan negara kita, aku cadangkan hang bw geng Unit Amal PAS hang kesana utk menyelesaikan masalah tu.

      Hahahaha

      Padam
    5. wow

      Lu tak kisah ke kedaulatan negara sedang diperkosa? Dah masuk 2 minggu nih bro.

      Ok lah

      Memali , rakyat sendiri kasi habis satu kampung tak apa kah?

      Padam
    6. Nak letak ahlul bahalol unit anjing hamPAS??? jawabnya lari terkincit-kincit la kene kejar dek BABI dai Sulu tu... mana taknya... kepala BABI kat KL yang jumpa kepala BABI di Sulu sound awal-awal, jangan masuk campur. Unit anjing hamPAS sedia menurut kata je...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    7. Kalau kerajaan dak kisah pasai kedaulatan negara, x dak la kerajaan sibuk kepung kawasan tu dgn kekuatan anggota keselamatan kita la ni. X dak la kerajaan sibuk berunding dgn depa. X dak la kerajaan bekerjasama dgn kerajaan Filipina utk meronda sempadan perairan negara. Kalau dak kisah pasai kedaulatan lebih baik kerajaan biaq ja penceroboh tu masuk dan berkampung kat sana, angkut anak bini depa semua.

      Nak ambil tindakan tu biaq la tersusun dan terancang. Kalau dah dak jalan jugak dgn berunding baharulah guna kekerasan. Bukan hentam semberono ja...

      Padam
    8. kawan2....maafkan lah aku


      HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON---------------
      HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      Padam
    9. penganut fuckatan memang BODOH tak nampak ape polis dan tentera tengah buat kat lahad datu tu..... diorang ingat polis dan tentera tengah syok-syok duduk rumah layan chinadoll macam Al-Juburi ke???

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    10. sekali lagi kawan2ku, maafkanlah aku

      HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON---------------
      HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      Padam
    11. Hahahahahahahaha.... fuckatan memang bodoh... tak disangkal lagi...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    12. Hang buat membazir ruangan komen ja la. Hang tau dak membazir tu amaln siapa?

      Hahahaha

      Padam
    13. Amalan sahabat setan bernama hamPAS... ketuanya pork nick tua renta...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    14. ruang ni tak berbayar. tak apa

      admin pun gembira traffic naik.....

      dapatlah gaji lebih bulan ni

      mungkin kalau ada bonus, dia bole belanja aku gi umrah




      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- ruang macam ni dipertikaikan, nampak tak cerdik langsung.

      Padam
    15. ade kami kisah....???

      kah kah kah kah kah kah kah... headbomb berblog pun bukan kejar traffic macam ayam2 dan lembu2 fuckatan berharga RM3000 sebulan tu.....

      kah kah kah kah kah

      Padam
  7. Tanpa Nama28 Februari 2013 10:34 PG

    ahli PAS pijak gambar guan eng? Hish melampaunya. Ada aku tengok gambar Nik Aziz dan Hj Hadi kena kencing.......tarak kisah punya bro. Itu biasa jer.

    Oya, berkaitan ahli memijak gambar. Cuba kau tengok link kat bawah nih:

    skinhead


    http://anakmudamalaysia.com/2013/02/kantoi-pilihan-menyamar-ahli-pas-siap-pakai-baju-sama-lagi/kantoi-siap-pakai-baju-sama-lagi/


    dan

    http://malaysianreview.com/kantoi-anggota-skin-head-pencacai-umno-menyamar-ahli-pas/


    dan

    pemakan kek berbentuk tahi di pejabat ketua menteri PP

    http://paspb2.blogspot.com/2012/02/mai-tengok-ghani-jiman-menyamar-jadi.html


    dan

    ahli pas yang memakai baju Janji diCapati

    http://greenboc.blogspot.com/2013/01/edisi-kantoi-lagi-kes-syaitan-dikenali.html



    korang tengok dan gelak lah puas 2 sebab KANTOI oleh puak2 yang setaraf NFC Gemas



    --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON-----
    Umno tetap ditahiku

    BalasPadam
    Balasan
    1. tampal je la... kitaorang tak minat nak tengok pun...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. Oit, yg pijak gambaq Lim Guan Eng tu bukan ahli PAS ka? Kalau ahli UMNO, bulih hang bg no keahlian depa dak? Bulih aku semakkan nanti.

      Hahahaha.

      Padam
    3. kakakakakaakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakka

      serupa itu anon ckp mb selangor kena caught on camera ada buat fault, tapi itu fault dia pun tarak tahu. Serupa belatuk juga cakap.............

      FITNAH tu bro....lebih BURUK dari membunuh. Lebih terok dari gunakan C4 bro




      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON------------------- laen kali, aku tayangkan slot dri RTM ye, baru berahi nak tengok....wakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakakakakakakakakakkakakka

      Padam
    4. Yang makan BABI dengan Guan Eng tu memang confirm ahli hamPAS, siap ade jawatan Jembalang Presideng lagi... mana tak syok makan BABI dengan Guan eng, tiap-tiap bulan duit ribu-riban masuk poket Guan Eng bagi....

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
    5. Kah kah kah kah kah... fitnah lagi teruk dari membunuh guna C4... macam fitnah RM207 billion tu kan???

      Kah kah kah kah kah kah.... sekali kantoi terus senyap BABI RM207 billion tu... tu belum masuk sepin untuk Najib... tu nak kata ape eh?? Bukan fitnah, cuma nak acah-acah kot...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. hahahahahaha...

      sikalang mau tukar tajuk ka? 207 billion?

      jom la

      kasi panas ini pentas.

      apa lu mau celita sikalang?



      Padam
    7. Ni pentas lu punye ke bahalol fuckatan???

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    8. Tajuknya fitnah. Pasai hang dah mula khutbah dosa memfitnah. Hahaha. Tu 207 billion tu bukan fitnah ka?

      Hahahaha

      Padam
    9. lim guan eng kan tokong wajib dipuja hehe.. depa kata dap lah yg dapat menjaga Islam dari umno.. biar betull???? hahaha gila haram sawan sial pas skrang muahahahaha

      Padam
    10. RM207 billion tu bukan fitnah bagi fuckatan, tu hanya nak bagi tau khabar-khabar angin dari berok nizar sakit otak je....

      Kah kah kah kah kah kah...

      Padam
    11. apa kes itu 207billion? kasi cerita laa

      Padam
    12. 207 billion tarak jumpe, jepun sudah tanam bawah pokok pisang belakang rumah nizar berok lambai....

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    13. itu wang kat mana sikalang?

      Padam
    14. Wang itu hang kena tanya YB Nizar sbb dia yg kata wang tu ada. Pegawai Jopun sendiri kata x dak bayaran 207 billion dibuat. Jadi dr mana dtg 207 billion tu hang kena tny pd YB Nizar tu. X kan hang nak kata pegawai Jopun tu dah dibayaq oleh UMNO?

      Hahahaha

      Padam
    15. dalam mimpi nijar berok wang 207 billion tu memang ade... siap berguni-guni lagi, tapi semuanya duit cap pisang...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    16. ok

      nanti aku selidik dan maklum kat kirang. anyway tq for the info bro. ini macam kita mau. aklau nizar salah, kita ramai-ramai fuck die. Kalau nizar betul, kita ramai-ramai greet dia.......

      ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON------------------- ok, ada cara berbicara

      Padam
    17. yeah, FUCK NIJAR... NIJAR FUCK..... o, CELAKO, CELAKO, CELAKO NIJR BEROK....

      kah kah kah kah kah kah.....

      Padam
  8. PENGUMUNAN

    TOLONG LETAK PARAP KORANG......
    SENANG AKU NAK KENAL
    JADI AKU FOKUS PADA SOALAN TERTENTU DARI ORANG YANG TERTENTU

    TOLONG BERIKERJASAMA

    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON - umno ditahiku

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko sape?? Admin blog ni ke??? macam bagus je...

      Padam
    2. kalau tak nak indicate parap tak apa

      kalau tak nak beri kerjasama pun tak apa

      aku jenis tak apa

      jangan marah

      tapi kalau kau marah, aku pun masih tak apa

      sebb

      umno tetap ditahiku


      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOON---------------------- garangnya orang umno ni.......

      Padam
    3. Ok. Kalau hang nampak komen yg ada ketawa hahahaha kt bwh tu, aku punya trademark la. Pasai aku mmg suka ketawa. Bila marah pun aku ketawa jugak...

      Hahahaha

      Padam
    4. Ade aku kisah....???

      kah kah kah kah kah... hang nak pi melingkup dengan Teoh Beng Hock pun lagi bagus...

      kah kah kah kah kah

      Padam
    5. Mamat fuckatan tu bukak je la blog sendiri, kalau rasa bagus sangat la.... kalau setakat copy paste kat komen2 bagi setiap entri baru, boleh pergi mampus le dengan komen BODOH dia tu. Ingat kitaorang nak baca sangat le komen mangkuk hayun dia tu.....

      Padam
    6. aku ada juga bukak blog'
      tapi

      kisah cinta aku dengan balak aku

      aku rasa kau pun mesti boring. background tak ganas mcm headbomb, ayat cinta, nangis meleleh, rindu berbatu-batu, sayang berkilo meter.

      lagu tangkap syahdu


      tak sesuai langsung. so let's maintain bicara kita disini, sebab memang sorang2 boleh aku maki.



      --------------------YA APOOOOOOOOOOOOOON------------------- terbaik bro

      Padam
    7. memang sah, blog fuckatan ko langsung tak laku.....

      kah kah kah kah kah kah... patut la jadi KUTU BABI PARASIT kat blog orang lain...

      Padam
    8. biarlah peringkat remaja yang membacanya.
      kalau peringkat korang tua bangka, apa lobang


      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- ada juga mamat jiwang kat sini...akakakakakka

      Padam
    9. Remaja macam Al-Juburi atau Assmin Tanggang ke??? Patut la suka main lobang.... sampai terpecah lobang....

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
  9. kekeke.. sah memang teruk dah sasau pakaniseme muahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe... mamat fuckatan belaan pork nick tu tengah syok sangat. Lepas PRU nanti dia senyap le, kene bungkus bersama fuckatan nanti... hehe

      Padam
    2. ko tak kisah kalau aku eja NAJIB as N.a.j.i.s?

      ------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON---------------- memainkan nama orang pulak

      Padam
    3. Najib bukan bapak aku pun... lain la cam nama Al-Juburi, tu Mat Syabu yang bagi... glamer nama Al-Juburi tu, siap ada gambar dalam majalah porno Jepun pun.... cukup terkenal...

      Tapi kalau pork nick, aku kadang-kadang tersasul letak N.ajis jugak.... lagi senang nak eja...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    4. manalah tahu, najis tu PM kesayangan kau.
      hehehehehe




      ------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON-------------------- aku nak mamam dengan balak aku, boleh jumpa selepas jam 4. hahahahah

      Padam
    5. kah kah kah kah kah... ko ni mesti auww kan. Makan dengan balak.. pondan ke???

      Ye la, ye la... karang mampus sekor pengomen bangang dari fuckatan pulak. Susah pork nick nak teruskan fatwa songsang dia bila sekor penganutnya mampus katak tak makan...

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. ops...balak tu sama dengan boi fren.

      Padam
    7. ko tu pondan ke???

      Kah kah kah kah kah....

      Padam
  10. bro hahahaha

    tukarlah sikit, sebab kadang2 aku pun tersasul parap tu

    aku cadangkan:

    RTM/TV3 sumber ilmuku

    amacam? canteeeeeeeeeeeek?



    ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOON-------------------- hebat tagline tuh....gua sokong bro

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh ye ke... bukan la... WSJ sumber ilmuku, soroskini sumber fitnah ku... baru la cantek sikit...

      kah kah kah kah kah kah... erm, boleh tau, blog mamat fuckatan kat atas ni ape nama eh?? Menyibuk je kat blog orang lain, berapa ringgit dapat hantar satu komen??? atau pukal RM3000 sebulan dari mak lampir ye???

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. lu masih gunakan kah kah kah kah instead hahahahhahha

      lu buat gua kompius lah bro

      nop, not a single cents aku dapat dri sesiapa. Neither insult my creditability and principals. aku buat bukan untuk sesiapa tetapi atas aku sendiri.

      ada soalan lain?


      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOON------------------ blogger BN dibayar ke?


      Padam
    3. Aku blooger??? Erm... rasenya tak pun...

      Aku ni orang BN ke??? Erm... rasanya bukan jugak, tak pernah jadi ahli mana parti politik pun....

      Aku ni dibayar ke??? erm... BR1M pun aku tak mintak...

      Tapi aku benci penipuan demi penipuan penganut fuckatan lakukan dari hari Al-Juburi dipecat sehingga la ke saat ni... jadi lu pikir la sendiri ye bahalol fuckatan. Kalau setakat copy paste dari soroskini, haprakdaily dan suara keldaian termasuk blog2 manusia kufur tu dari fuckatan, lebih baik duduk diam je dari agen penyebar fitnah. Sembang je lebat, tapi haprak je lebih.....

      Padam
    4. alhamdulillah

      sejak Anwar dipecat hingga saat ini?

      Kalau kau bukan ahli mana-mana politik, pehal kau nyebok defend UMngok separuh mati, siap maki hamun.
      Pelik perangai kau. Kalau kau tas pagar, kau duduk diam, tengok komen dan nilai kebenaran.

      Aku rasa bebudak umngok ni mereng kronik. Mengaku malu, tak mengaku tersipu-sipu tgk parti kena bantai.

      Mungkin gak kau tak tahu sejarah umno, sebab tu kau hidup segan mati pun tak mahu.


      --------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------------- asalkan kau mengundi, jadilah.....wakakakakakakakaka

      Padam
    5. Aik, tak jadi makan dengan balak ko ke wahai bahalol fuckatan. Mesti makan pun tak kenyang sebab nak masuk kasi komen bodoh ko kat sini lagi kan??

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. Sebab meroyan tak tentu hala, kata pukul 4 nak masuk kasi komen, last2 kul 2 dah tak sabar dengan YA AMPOONNN INDON dia tu....

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    7. umno yang kau anggotai ini ditubuhkan pada tahun berapa?

      Padam
  11. serius bro meracau pekakas dap makin teruk.. semua blog pro bn dioarng pergi komen, beb gaji3k beb.. kayo kayo.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insentif penyebar fitnah.... tu yang bersemangat macam lembu2 rodeo, main sondol je.. betul ke salah belakang kira... hehe

      Padam
  12. PENIPUAN NIJAR BEROK DALAM KULIAH MAGHRIB SEMALAM

    Dalam kuliah maghrib itu, Mohammad Nizar juga mengambil kesempatan menyeru orang ramai supaya membuat keputusan yang betul pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti dengan memilih kerajaan yang tidak mengamalkan rasuah.

    "Di akhirat nanti, Allah nak tanya kita. Soalan pertama siapa tuhan kamu? Soalan kedua siapa kerajaan yang memerintah hari ini? Boleh semak surah ke-40 ayat 16," ujarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari kita selidiki apa yang diwahyukan oleh Allah dalam al-Quran dari Surah al-Mukmin/Ghafir (surah ke-40):

      Dialah Yang Maha tinggi darjat kebesaranNya, yang mempunyai Arasy (yang melambangkan keagungan dan kekuasaanNya); Dia memberikan wahyu dari hal perintahNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya (yang telah dipilih menjadi RasulNya), supaya Dia memberi amaran (kepada manusia) tentang hari pertemuan (Surah Ghafir, Ayat 15)

      Iaitu hari mereka keluar (dari kubur masing-masing) dengan jelas nyata; tidak akan tersembunyi kepada Allah sesuatupun dari hal keadaan mereka. (Pada saat itu Allah berfirman): Siapakah yang menguasai kerajaan pada hari ini? (Allah sendiri menjawab): Dikuasai oleh Allah Yang Maha Esa, lagi Yang Mengatasi kekuasaanNya segala-galanya! (Surah Ghafir, Ayat 16)

      Pada hari ini, tiap-tiap diri dibalas dengan apa yang telah diusahakannya; tidak ada hukuman yang tidak adil pada hari ini. Sesungguhnya Allah amat cepat hitungan hisabNya. (Surah Ghafir, Ayat 17)

      Dan berilah amaran (wahai Muhammad) kepada mereka tentang (hari kiamat) yang dekat (masa datangnya), iaitu ketika hati seseorang merasa resah gelisah, kerana cemas takut, sambil masing-masing menahan perasaannya itu. (Pada saat itu) orang-orang yang zalim tidak akan mendapat seorang sahabatpun yang boleh membelanya, dan tidak akan mendapat pemberi syafaat yang diterima pertolongannya. (Surah Ghafir, Ayat 18)

      Padam
    2. Bersaksi la saudara-saudari sekalian bahawa manusia yang bernama Nizar Jamaludin ini adalah seorang penipu dan penyembunyi kebenaran. Sanggup memutar belit terjemahan al-Quran hanya demi untuk memancing undi.... berhati-hatilah...

      Padam
    3. apa hal pulak aku nak bersaksi benda yang tak pasti. Tak pasal-pasal kena panggil kat Padang Mahsyar benda yang aku tak tau hujung pangkal.

      Yang sanggup nak bersaksi tu, silakanlah.

      Kesian kat kawan ni, kalau tak ada yang enyahut seruannya. Kan sama-sama parti Lembu umngok....



      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOn--------------- gua tak nak galas benda yang tak pasti

      Padam
  13. tak pe yg penting kita henyak pakatan sampai runtuh dan punah.. lawan tetap lawan

    BalasPadam