Jumaat, 15 Februari 2013

kemeriahan pemberian BR1M 2.0 DI PETALING JAYA SELATAN...

semua rakyat yang layak memang bersetuju kalau BR1M diberi tiap-tiap tahun.. sebab kerajaan pusat mampu, pm kita tahu dia memang niat nak membantu rakyat yang memerlukan.. tetapi pencecei kutuk-kutuk pun.. diaorang yang first dok ambil beb.. dapat senyum.. sampai rumah kutuk balik najib.. macam setan perangai.. tapi ada yang dah sedar.. sedar sebab apa.. pm kita ds najib satu-satunya pm dalam dunia yang bagi bantuan sebegini kepada rakyat yang layak.. baru jadi pm dalam 4 tahun camtu.. tetapi korang tengok transformasi yang dia buat.. dia janji dia buat... berbeza dengan pakatan rakyat.. diaorang punya janji setakat janji je.. sebab menifesto bukan janji...




 1 Malaysia, mau cecei tensen tengok gambar ni.. hehe



BR1M 2.0 peringkat PJ Selatan telah disempurnakan oleh Penyelaras DUN Taman Medan, Raja Dato' Hanipuddin bin Raja Dato' Nong Chik

terima kasih kepada keraajaan pusat yang diperintah oleh BN kerana memberi bantuan rakyat 1 malaysia RM500 kepada semua rakyat malaysia yang layak.

selanjutnya klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan