Isnin, 4 Februari 2013

kerana ustaz azizan ada sekali di majlis bn, khalid ismath balun ustaz sampai menghina!!

INI ORANG PANGGIL POLITIK MATANG... KALAU KERANA KEBAIKAN, WALAU BERLAINAN IDEOLOGI, TAK MENGAPA JANJI KITA SEKALI... INI TIDAK.. APA SEMUA NAK DIPOLITIKKAN.. CUBA CONTOHI PEMIMPIN CAMNI.. camtu lah ustaz.. ustaz azizan faham.. apa kebaikan dan kesungguhan kerajaan lakukan untuk belia, 1M4U...

 sejuk je mata memandang bila pemimpin Islam bersama-sama macam ni... 

 hormat dan menghormati tu perlu, sebab kita satu kiblat..

bila uara positif ada dalam pemimpin macam ni.. In shaa Allah Malaysia selamat..

TETAPI, MENTALITI MACAM KAT BAWAH NI YANG KITA PATUT TENTANG.. PEMIKIRAN MACAM JI ORANG PANGGIL OTAK SEMPIT.. MACAM MAMAT SYIAH NI.. DIA SIAPA NAK SOUND-SOUND USTAZ AZIZAN.. SO KORANG FIKIRKAN, ADAKAH CARA KURANG AJAR MACAM NI YANG BIASANYA DIDIDIK OLEH SIAPA?.. KORANG TAU KAN MENTOR DIA SIAPA..?? SO FAHAM-FAHAM JE LAH...!!!


ps: puak-puak anwarisme dan kiasu dap cukup takut sekiranya perpaduan pas dan umno menjadi kenyataan.. boleh terjun lombong anuar ibrahim, boleh kena strok karpal sink, boleh kena terperanjat beruk atuk nik ajiz nanti.. tu pasal kalau ada pemimpin pas yang ada aura perpaduan.. erm korang tengok puak-puak ni taji.. macam gampang diorang hauk.... 

7 ulasan:

  1. ulasan yang kelakaoooo "sebab kita satu kiblat"

    kalau satu kiblat, kita kena terima hukum Allah dan terima sunnah Rasulullah. Bukan ambik separuh-separuh.

    Bukan kata ukhwah kita ambil, tapi hudud kita sepak.

    Kelakooooooooo

    YA AMPOOOOOOOOOON, lawak terbaik.

    BalasPadam
  2. tanya la awak kat Pok Nik dan Hj Hadi pasal hukum hudud tu ... apa jawapan nya ... or korang pura2 tak dengar lagi cakap ulamak kamu dah ...

    BalasPadam
  3. tanpa nama tu tak faham apa itu ukhwah.. konon dia lagi Islam dari orang lain keh keh keh.. syiah kot ni kekeke

    BalasPadam
  4. hahahhaha...nampak bodoh lak puak nie nak cite psl hudud le, negara islam ler hahahaha...wei lu x tau ker pas dah mati....hahahaha...mana ade pas pejuangkn islam lg ler bro...lu bodoh la...ahhahahaha....kuar la dari tempurung tu...dok nyorok jer bawah tu watpe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. YA AMPOOOOONNNNNN

      org umngok dh faham ttg ukhwah dan sikit2 istilah Islam. Tapi, kalau tak ada konsert lepas ada function, menggigil mcm mat fit tak hidu gam.

      oya, wassatiyah rupanya.

      Kata angkat martabat Islam, pemimpin hina sunnah buat muka rileks jeeer,...

      YA AMPOOOOOOOOOOON, masih kekal lawak terbaik`

      Padam
  5. WAhai Tanpa Nama YA AMPOOOOONNNNNN!!!apa ni nak bongok kan orang..kan senang kalau ko ngaku ko yang bongok. abis cerita..jadi bongok la kalaou cakap ngan orang bongok macam ko..cakap ikut nafsu lain bang jika dibandingkan guna akal fikiran yang waras..ngko sorang ke yang islam..Pemimpin ko sendiri banyak masalah tak pulak ko nak jatuhkan..itu tanggungjawab ko la nak betulkan pimpinan PR. lepas tu barulah ko boleh cerita kat rakyat yang ko jer betul..itulah cakap tak serupa bikin..sape nak caye..sape tok guru ko..OOO dah sesat la tu..

    BalasPadam
  6. ada jugak la kiblat.. daripada pas yg tak cerdik bekerjasama dgn anti-anti islam yg tak pandang tinggi langsung pada pas... tak pandang tinggi pada islam juga ... kesian pas yang hanya menjadi kuda tunggangan tanpa wujud sebarang hormat yang asli dari "rakan2" mereka terhadap mereka dlm pakatan...

    BalasPadam