Isnin, 18 Februari 2013

kini mahfuz omar pulak berjaya mengumpul 10k orang diceramahnya.. perghh!!

wah mahput omar dasat gak hang no.. dia kan pernah twett perkataan launch dengan siapa thah.. hehe. tapi aura dia perghh.. giler lah mahput.. ni boleh buat gegaq kat bn no.. mau terjojol mata semua dok tengok no.. tera hang mahfut.. lain kali buat la ceramah ayaq lioq tersemboq kat kl pulak.. buat kat stadium ka.. baru lah cecei gembira tahap dewa hang tau.. hehe..

mai kita tengok gila haram ramai manusia.. hangpa jangan pulak dok terkejuit pulak.. mahfut omar ni bukan calang-calang pemimpin pas.. dia tera sebut perkataan launch... hehe..

tapi tulah, yang ni bukan gambaq sebenaq, hiasan saja.. hehe

amacam cecei, mahfut omar yang tera tahap gaban tu mampu dok tarik orang datang macam ni ja ka ramainya.. buat malu geng bas sekolah saja aih.. haha.. 

 walau gambaq tak berapa clear, tapi boleh lihat sendiri ramai sungguh orang no.. hehe

majlis belum mula kot.. hangpa ni aih.. hehe

sumber kedah ke kl

ps: bila musuh dah semakin lunyai, inilah masanya kita guna secukupnya dan kuatkan barisan.. ini dengar kata umno kat sana macam takmau menang pulak.. erm.. jangan tak buat kerja no.. buang lah sikap tak betui tu.. pas dah tahap gaban jahanam berpecah dah la ni.. ambillah kesempatan.. jangan tidoq.. 

3 ulasan:

  1. LorHHH ! siaan nyerrrrrr!!

    BalasPadam
  2. tak bawak artis kot,

    BalasPadam
  3. Aritu penganjur tak guna nama matput mr bean... kalau tak mesti ramai yang datang la... nak launch sama-sama dengan mr bean ooo... hang tak mau ka??

    BalasPadam