Selasa, 26 Februari 2013

konvensyen pakatan rakyat mengecewakan pas..!! jom tengok riak wajah nik aziz!!!

adakah pakatan rakyat dalam keadaan yang kritikal sebenarnya.. biarkan gambar berbicara.. biarkan rakyat Malaysia termasuk pencecei tegar aka pekakas dap yang taksub.. sebenarnya perkahwinan antara pas dan dap serta pkr ibarat melacurkan pas sahaja.. ini sememangnya dah diakui oleh pemimpin-pemimpin pas sendiri dalam cakap-cakap kedai kopi... memang hati para pemimpin pas terutama kepimpinan ulama dah membengkak dah dengan pkr dan dap, cuma kerana putrajaya sahaja perlu di matlamatkan tujuan mereka.. lepas tu lantak kau lah nak jadi apa...

konvensyen pakatan rakyat di sacc shah alam pada hari isnin (semalam)... rasanya pemimpin pas tau, akar umbi ternyata menolak mereka.. korang tengok je kedatangan orang pr di konvensyen itu berlangsung... tak penuh.. tu pasal gambar close up je banyak... 

kalau akar umbi tak protest, penuh rasanya dengan orang-orang pas hari ini...

PAS AKAN KELUAR PAKATAN.. SEBAB SEMUA MENIFESTO TERBARU YANG DINYATAKAN... TIDAK DIPERSETUJUI OLEH PAS... erk mana hudud? semua ke arah malaysian-malaysian klik sini, tuan dap dan anwar brahim punya matlamat... habislah.. pas dilacurkan lagi.. aduh... 

nape sedih-sedih ni atuk, mesti dalam hati membengkek ni dengan anuar n the gang.. hehe..

ps: kadang-kadang kesian hadi dan nik aziz ni kena main kaw-kaw dengan anuar ibrahim dan dap.. kesian.. kesian... kesian... kesian.. thah bila lah nak insaf.. buanglah sikap ego tu.. terimalah kenyataan yang pas hanyalah balaci dalam pakatan rakyat... kasihan.. sob sob..

9 ulasan:

  1. Sedih benor teman nengok baby face NA....mungkin kePENATan...cuma hairan, kenapa tak tayang manifesto tu...org nak amik gambar tuuuu...klik..klik..senyum la skit...klik..klik..alololo, comelnya dia

    yg HH pula kenapa tunduk je...muka masam mencuka pehal??....org nak amik gambar tuuuu....klik..klik...senyum skit...klik...klik

    huishhh AI, muka mcm tuuuuuut, tajamnya jelingan abang, menusuk kalbu...abang jeling sapa tu?...meh sini org nak amik gambar...klik..klik...asal senyum mcm org JAHAT je??...hishhh, ngeri..klik..klik

    hah, ni dua beranak cina kiasu cauvinist biaDAPigs ni...Tokong face derrr...keras, tak da perasaan...nak amik gambarpun boooring....klik..klik

    amik gambarpun TAKDA keSERASIan & keSERIan, ni kalau pimpin negara, mau HANCUR dibuatnya.....semoga dijauhkan

    BalasPadam
  2. Aku dulu undi PR masa 2008. Tp sejak 2009/2010, aku dh rasa lain mcm dgn DAP ni. Sejak2 dri tu aku mula tawar hati dgn PR. Aku nasihatkn kwn2 aku yg tegar PAS akan ancaman DAP ni. Dieorg ckp...owhh..DAP tu ...xde ape2 pn. Xleh wat pe nye. Sorang lagi ckp...pemimpin2 PAS sedar akan ancaman DAP, tp katanya...pecayalah...pemimpin2 PAS ada strategi. Skrg ni....2013.... kopalabana le ade strategi. Asyik kena sepak ngan DAP ade le. Skrg ni jelas sgt2 sape kena main. PRU13, insyaAllah aku pangkah BN. Nk harapkn PAS...sekadar ckp je lebih, dgn UMNO bkn main nk perang...dgn DAP yg terang2 tentang islam boleh plak jd kwn baik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah kita. kami sekeluarga pun dulu undi protes. bagi chance pada PR. tapi haprak punya PR. lepas ni undi BN semua In Sya Allah..

      Padam
  3. Pakatan Mani'festol... kecing kuat...

    BalasPadam
  4. Atok Pork n.ajis sedih pasal dia tau dia nak kalah. Sembahyang hajat, doa pecah perut terkena balik pada dia. tidak nampak nyata balasannya tapi sedikit demi sedikit akan berlku bencana demi bencana kepada kawan syaitan dan kawan Peliwat Melayu agung ini. so undur la Pork N.ajis..

    BalasPadam


  5. nik aziz - ujian kpd umat Islam


    BalasPadam
  6. Pas ni mana tau politik, sebab itu lah selalu kena kencing dengan dap dan pkr, yg pas tahu pecah belah umat islam dan bantu dap menghilangkan hak bumiputera.

    BalasPadam
  7. Negara Islam sudah ditukar Negara Berkebajikan. Habih tu had yg kerajaan bagi mcm-mcm bantuan, subsidi dan kemudahan tu bukan kebajikan ka pd mata puak PAS ni? Depa nak buat negara berkebajikan tapi semua tu kerajaan BN sudah buat.

    Perlembagaan negara dulu dikata perlembagaan penjajah. La ni dah sama-sama pakat nak pertahankan pulak.

    Dulu kata undang-undang islam ialah undang-undang yg tertinggi yg wajib dijalankan. La ni hudud dah bukan agenda PAS lagi.

    Kalau semua benda yg PAS nak buat dah dibuat kerajaan la ni, jadi apa relevennya PAS di Malaysia ni?

    BalasPadam
  8. Sekali aku tengok muka atok aku yg dua ekoq nii..kesian pon ada,asyik dok kena kencin dgn bg non..tapi nk buat camna atok oiiiiii...tanggong ambik sendiri laa org tua ketegaq oiiiiii...cakap org lain semua tak betoiiiiiii...aku dh serikkkkkk..

    BalasPadam