Ahad, 24 Februari 2013

LAGI DAN LAGI SAMBUTAN MAJLIS TAHUN BARU CINA YANG RAMAI GILA ORANG DATANG!! MAT SABU PUN ADA BEB..!!

wahh.. betul-betul buat aku gusar ni.. ades.. lokasi ni adalah di ledang, johor.. kalau korang nak tau, jalan ke lokasi majlis ini membuatkan jalan jem teruk.. tak pernah penduduk rasa macam ni.. sampai jalan keluar masuk jalan utama penuh orang parking kereta ditepi jalan... tahniah mat sabu.. wah semakin hebat sokongan orang cina beb dekat pas.. wah.. kagum aku beb..

perghhhh ramai tu.. yes yes yahooo... tapi ni sekadar hiasan he beb.. hehehe..

yang betulnya gambar dibawah ini.. yang sangat gempak gilo... bravo.. bravo.. aku tak dengar pun orang pas sebut yes yes yes ni... senyap mentikus je sekarang.. hehehe.. cuba lihat gambar dibawah ini.. bukan setakat penuh orang tetapi kerusi pun tak cukup.. cayok lah beb.. hehe



jangan salahkan kerusi bila orang tak ramai ye.. hehehe...

ps: bagi aku, senang je.. dah tak releven dah pakatan rakyat dah.. kalau mereka kata mereka jaguh orang muda bersama diaorang.. mereka kata rakyat akan tumbangkan bn.. rakyat nakkan perubahan.. tetapi kali ini perkara tu pusing kena balik dekat pakatan rakyat.. sebab? korang boleh nilai sendiri apa yang pemimpin rakus dari pkr, dap dan pas buat... ada tak tolong rakyat? hehe.. pesan kat keluarga, pesan kat saudara, pesan kat kawan-kawan.. undi bn pru nanti... anda lah penentunya... adios...

sumber klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan