Khamis, 21 Februari 2013

lagi teruklah penyakit sawan bukit cecei bila tengok gambar ni beb!!!

kenapa, apa sebab boleh buatkan pencecei jadi sawan, malah ada yang terpaksa jadi sasau yang sangat teruk.. ini berpunca dari gambar ini lah.. gambar setiausaha majlis ulama pas menunjuk isyarat 1Malaysia.. gasak.. hehe.. sah kena kafirlah dia.. kena makilah ni.. adeh, almaklumlah mana boleh sesiapa pun yang dalam pakatan, yang bertoleransi dengan bn, mana boleh, haram..

mau pencecei tegar jadi hulk ni.. jangan dihempas laptop atau tab sudah.. keh keh keh.. dalam ajaran mereka, mana boleh satu pun entiti berkaitan bn digunakan malah tunjuk 1Malaysia pun tak boleh sebab ia adalah haram dan sah jadi ahli neraka mengikut fatwa merekalah.. tu dia aih.. haha..

gambar yang memperlihatkan Setiausaha Majlis Syura Ulama PAS, Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh bersama-sama dengan Chua Soi Lek, Shahidan Kassim dan seorang blogger pro-UMNO serta beberapa orang yang lain menunjukkan isyarat 1Malaysia.

ps: kau gila kalau kau beb, pengikut pas tegar, kalau kau tersokong apa bn buat, siaplah kau sok.. tak kena maki, kena kafir, tak pun kena pulau, kau jangan main-main.. ajaran macam ni hanya pas, pkr dan dap je mampu buat.. ajaran suci mereka amalkan, ada faham.. hehe..

sumber klik sini

7 ulasan:

  1. pas ni dah gila bro... ulamak mereka sendiri pun dihina dicaci jika bersama2 dgn bn/umno,malah ditendang keluar dari pas.. tapi pas lebih rela bersama2 duduk semeja dgn cina dap bersama dgn hidangan babi dan arak.. pas kata itu baik, dapat pahala dan pasti masuk syorga alagapas..

    inilah ajaran agama pas.. ingat bukan ajaran islam tau...

    pas ni dah lama songsang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju ngn ko anon 2.01..pas dlu lagi bagus dari skrg..elok suma ahli kuar je biar pemimpin2 dorg lwn sndri baru ada akai

      Padam
    2. PAS dulu dgn skarang sama jer takde beza!!

      Cuma PAS dulu hsembunyik belang sebab belom byk pengikut socai2 tapi skarang dah byk pengikut jadi Kultus PAS mula menunjukkan wajah mereka yg sebenar!!

      Kultus PAS bangsat pembelot dan perosak Agama dan Bangsa!!

      Padam
  2. PAS BUKAN PARTI AJARAN ISLAM...TAPI..PARTI AJARAN NIK AZIZ...YANG MEREKA TAKSUBKAN BUKANNYA 'ALLAH'(tuhan islam) TETAPI DEPA LEBIH TAKUTKAN NIK AZIZ...NIK AZIZ PUN BOLEH OVERRULE 'ALLAH'(tuhan islam yek)....

    P.S. ALLAH(tuhan kristian) TIDAK DIRUJUK DALAM KOMEN DIATAS YA...

    BalasPadam
  3. Tengok nama dia dulu la.... Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh... ade gelaran "Nik". Kalau "Nik" ni maknanya asal usul dia sah-sah dari Kelantan... jadi kalau orang Kelantan buat macam Nik Muhammad Zawawi buat, itu bukan satu masalah besar... pork nick tak ambik port pun. Cuba periksa pula, Hassan Ali, Nasharuddin tu orang negeri mane?? Mereka tu orang Kelantan sama negeri dengan dewataraya pork nick ke??? Tak kan?? Jadi faham-faham je la...

    BalasPadam
  4. KALU BUKAN ADA GELARAN NIK MAKNANYE BUKAN GU KAWE...INI MENUNJUKAN PORK NICK PILIH BULU. BULU YANG LURUS DAN PANJANG (YG IKLAS DALAM PERJUANGAN & BERPELAJARAN) DIA CABUT BUANG.

    HOK BULU YANG KERITING DAN SERABUK (YANG AUTA & NO BRAIN) DIA SIMPAN.

    IQ PORK NICK YG MERAGUKAN DITERIMA PAKAI OLEH JUAK2 PAS TAPI DAP & NUAR JOBO TAHU IQ PORK CUMA SEJENGKAL...TU YANG MEREKA PAKAT JADIKAN DIA KELDAI TUNGGANG.

    BalasPadam
  5. Memang keldai pun

    BalasPadam