Khamis, 21 Februari 2013

MAU KALAH BN KALAU RAFIZI RAMLI BERANI BUAT KEMPEN INI!!!

hehe.. tersebutlah kisah, si mecei-mecei anuar ibrahim iaitu pakar strategi dia lah siapa lagi, rafizi ramli yang aww yo oo tu.. dulu dia kempen nak turunkan harga kereta, eh eh, harga kereta belum lagi turun, si zuraidah mak lampir tu ada berapa ketul beb kereta mewah.. kayo kayo, bayangkan kalau harga kereta turun, mau bersepah orang pakai bmw, merc, ferrari, audi.. hehe.. mentaliti puak-puak tonggong ni saja nak buat isu popular je.. tanya juga dekat selangor dan pulau pinang, ada tak seko-seko pencecei yang telo diaorang sah dikemam tu.. pi tanya atau sekadar mengambil tau, berapa banyak kerajaan ke-2 negeri ini buat rumah kos rendah... ada ke?

setahu aku lah paling murah rumah leh dapat dengan harga RM500,000 dengan 2 bilik tidur di pulau pinang, gile haram terer siut pemikiran rumah kos rendah yang diajar oleh mangkuk ayun pakatan rakyat!!! haha.. dan di datum jelatek dibina oleh PKNS dengan harga RM975,000 seunit, adakah mampu orang melayu yang rata-ratanya bergaji rm3000 sebulan, (eh macam elaun blogger pr je hehe).

jadi harap rafizi ramli dengan gaya seorang pejuang handalan pkr, hehe.. (aku tahan muntah jap) disarankan buat kempen turunkan harga rumah, boleh ka macei.. setakat nak sembang kasi orang bimbang tapi orang miskin korang tak jaga, bak sini dahi aku startlet.. apa korang faham apa makna berkebajikan, atau korang hanya tau berkebajingan.. hehe


ps: ada berani ke? keh keh keh keh, kalau ada telur kasi buatlah, kalau ada telurlah, setakat telur dah dikemam, dipulas jangan sembang la nak jaga kebajikan rakyat.. hehe

sumber wak canang

4 ulasan:

  1. Rafizi telur dia lembik macam telur PENYU...wakakakakaka

    BalasPadam
  2. Rafizi kalau berani tanding kat Kemaman.

    BalasPadam
  3. Kalau kau berani buatlah Rafizi kena jerkah dek kapal sink koma kau .

    BalasPadam
  4. Mana nak berani sebab setakat ni telur dia dipegang dengan kemas oleh dap.Baru nak bunyi sikit karpal singh terus sentap telur dia sebab tu telur dia tak keras-keras....

    BalasPadam