Selasa, 26 Februari 2013

MEMANG KEPARAT CYBERTROOPER PAKATAN RAKYAT!!! TAHAP ANJING!!!

korang takkan tak tau geng-geng cyber trooper pakatan.. akan buat apa saja demi menghalalkan matlamat mereka, memburukkan kerajaan dan ds najib. TERBARU... facebooker king jason dengan slumber badaknya guna karya pengamal jurufoto dan digital art (manupulasi foto) terkenal di malaysia iaitu KUKUBESI.... 

menggunakan karya seni orang untuk fitnah ds najib dan kerajaan adalah satu perkara paling bangsat... apa dia ingat bila guna karya seni orang, DAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA???? geng-geng cyber trooper pakatan dah jalankan tugas kotor diaorang beb... dan diaorang dah terdesak buat apa saja demi nak tarik orang percaya... dan sekarang kita lihat sendiri... BETAPA BANGSAT DAN SIALNYA cybertrooper pakatan... 

BEB TOLAK PAKATAN.. SEBAB MEROSAKKAN... 


kalau tak kepala hotak bangsat bukan pr namanya... inilah dia didikan pekakas dap yang matlamatnya PUTRAJAYA.. SUNGGUH MEMALUKAN... HARAMJADAH!!!!

ps: maaf bro kukubesi.. saja up cerita ini untuk menyedarkan.. dan bukan nak bakar.. saman je manusia macam ni... 

5 ulasan:

  1. ala headbomb ni

    kecik nyer hai pun nk kecoh ke?
    jangan ler sensetip sgt
    nanti cepat tua
    tak ada sapa yang nak


    jangan marah-marah
    nanti hilang comel

    BalasPadam
  2. Cisss sungguh sanggup mereka melupakan jasa bakti tabur gambar hasil nukilan Tian Chua...kah kah kah..Tian Chua 2x nampaknya ko sudah dilupakan oleh cecei low class huh!

    BalasPadam
  3. CyberTrompah Pakatan Haram ialah Anjing Betina "Bitch"

    BalasPadam
  4. Aku terbaca dlm facebook Tn Guru Nik Aziz beberapa hari lepaih pasai isu BR1M dgn isu hampas kelapa, jerami padi. Depa kata benda tu fitnah. Tp yg aku pelik bila kes Altantuya dgn cincin yg depa jaja kesana kemari tu dak pulak depa kata fitnah. Bila kena tang org lain, laju ja depa main isu, tp bila kena tang depa, depa kata fitnah pulak. Had betui semua depa, had salah semua org lain. Pening aku tengok...

    BalasPadam
  5. awat ramai sangat dok bela altantuya tu.... dari pada dok sebok hal dia baik la pi jaga hal masing2... rukun islam dah lengkap ke? p jaga masing2 punya syahadat... solat.. puasa... tp xtau la kot sume pakat tak nak buat... ye la kalau x buat sah2 dapat jumpa si tuya tu nanti... boleh peluk cium si tuya tu....

    BalasPadam