Selasa, 12 Februari 2013

ni mesti sabotaj dari umno sebab kurang orang datang ni!! lokasi di kuala krai, kelantan

t kasih blog 1 malaysia

eh eh, takkanlah hea, takkan lah sampai begini.. uit, cecei apa alasan nak bagi ni? hehe.. salah umno, umno sabotaj, umno upah orang supaya menggagalkan ceramah pas.. uit.. tak pun ni mesti hujan punya pasal hehe... cecei mesti nak cari alasan punya.. hehe.. tak pun mesti dalam harakah takkan keluar punya kat muka depan... keh keh keh.. poodah.. semakin hari semakin terang lagi bersuluh rakyat kelate nak tolak tepi pas time pru13 nanti... sayonara... hehe

lokasi
di pasar borong, kuala krai, kelate


ps; mana boleh, oi  mana boleh macam ni.. oi oi.. tak logik hehe

27 ulasan:

  1. Weihhh headbomb kau ni aparaaaa. Kan banyak makhluk halus tu. Kita memang tak nampak...hanya pencacai-pencacai Anugerah Tuhan je yang leh nampak. Baca bebetol ya. Anugerah Tuhan bukan Anugerah Allah ya? Muahahahaha.Bersesak2 makhluk yg org BN/UMNO tak boleh nampak sedang bertenggek mendengar ceramah. Kahkahkahkah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jim mim nun dal ro sin nga12 Februari 2013 1:18 PG

      Org yg tk nampak tu akan menampakkan diri mereka pd PRU 13 nanti....so jgn risau ler sbb hantu pun bleh ngundi jugak! Kah3x

      Padam
    2. Betul..Betul..tu yg xnmpk tu sume syaitan2 bisu...takut menampakkan diri...takut kena hulur derma nanti!!..Kah..Kah..Kah..syaitan pn tau wang derma x diaudit...cuma pencacai2 je xreti2 lg...Baik bg aku je duit derma tu, blh gak joli sakan kat Siam ngn Siam Doll..Kah..Kah..Kah..!!!!

      Padam
    3. Pembetulan fakta oleh ANON 1.27 agar tak terus bangang dan hidup dalam kebangangan selamanya:

      1. Syaitan Dikenali dirujuk oleh Dr Mahathir sebagai ahli-ahli UMngok dan Malaikat Dikenali dirujuk kepada ahli PAS. Dr Mahathir menyuruh ahli UMngok memilih samda untuk memilih Syaitan Yang Dikenali daripada Malaikat Yang Tidak Dikenali;

      2. Dr Mahathir juga merungut apabila parti Umngok dianggoti oleh mereka yang bukan dari kalangan cerdik pandai, memandangkan mereka menjadi ahli PAS.

      3. Project IC di Sabah adalah project untuk memastikan BN menang di Sabah. Kewarganegaraan diberikan kepada pendatang Filipia dan sebagainya. Suara rakyat Jati sabah dinafikan

      4. Ahli PAS membantu dana parti dengan menghulurkan sumbangan dan ianya perlu ikhlas sewaktu menderma. Kami merasa terpanggil untuk memastikan bahawa sumbangan ini dapat membantu perjuangan parti. Kami tidak merungut.

      4. Datang kami tidak dihantar, balik kami tidak dijemput. Makan kami tidak disediakan, pakaian kami tidak diberi secara percuma. Kehadiran tidak dipaksa walau digalakkan juga tidak dicatit dengan ugutan surat perkeliling. Wang saku memang tak pernah diberi kerana semuanya atas inisiatif kami.

      5. Ada soalan lagi?


      Padam
    4. Tambahan fakta:

      UMNgok Melaka masih menyimpan wang kutipan derma Palestine berjumlah 608K dari tahun 2009 lalu dan telah mendapat teguran audit.

      Diulangi jumlah wang yang disimpan: 608,000.00
      Diulangi tahun kutipan derma : 2009
      Diulangi STATUS serahan derma : Masih disimpan
      Diulangi Negara Penerima Derma : PALESTINE
      Diulangi Negeri Pemungut derma : Melaka
      Diulangi Pertubuhan Poitik Yang
      mengutip derma tersebut : UMNO
      Status Audited : Yes
      Laungan biasa didengar : Save GAZA, SAVE Gaza, Palestine dibelasah Yahudi zionis, Saudara-saudara kita tertindas dibumi anbia, etc,etc,etc

      SUMBER http://mutaligat.blogspot.com/2012/12/wang-derma-palestin-tidak-diserahkan.html

      FIKIR-SIKIT-SIKIT,
      LAIN-BUAT-PERGI-KONSERT-
      CERAMAH-BUANG-MASA-SAKIT.

      +sekadar menambahkan maklumat sebelum 1 jari menuding sana, 3 jaris menuding sini+

      Padam
    5. Buat Tanpa Nama12 Februari 2013 9:08 PG

      1)Seperti melepaskan anjing yang tersepit. Apa maksud peribahasa tersebut?
      2) Cerdik pandai, ye memang cerdik pandai sampai Isu Lynas pun dipolitiikkan. Mujurlah Ahli Parlimen Hulu Langat dari PAS diulangi dari PAS tak sanggup melihat fitanh yang dilakukan oleh HARAKAH kononnya kilang LYNAS tu Kilang Nuklear. Mujur ada cerdik pandai dlm PAS kalu tak, rata2 semuanya BODOH PIANG hehehehe'
      3)Isu R.C.I masih berjalan. Belum lagi settle dah jadi hakim...perghhhh orang ni jenis main hukum sendiri.
      4) Derma ikhlas, eleh kalu tak disediakan KANTUNG UNTA or TIN MILO orang datang ceramah tu bagi DERMA kah? Tak kesiankah ngan orang kampung? Menindas secara halus pada orang2 kampung.
      5) Lawaklah ko punya point no 5 tu...pi ko tanya kat Ketua Pemuda Pas Ustaz Tantawi tu siap bagi surat pekeliling mengerahkan UNIT AMAL PAS n Ahli PAs turun berdemonstrasi. Ni ko nak cite apa? Tak masuk lagi campurtangan kerajaan negeri dibawah pakatan Rakyat, memberikan dana dan duit untuk hadir ke perhimpunan BERSIH dan HKL.
      6) Ni soalan best ni. Baru kita tahu, ingatkan ISU MEMALI ni isu kecil sahaja. Rupa-rupanya ISU BESAR yang cuba disembunyikan oleh PAS. Selama 15 TAHUN DIULANG 15 TAHUN PAS menggunakan isu MEMALI digunakan modal untuk mengutip derma. Ingatkan ISU MEMALI isu BASI, rupa-rupanya ISU BASI nilah yang jadi modal tuk mengaut wang dari ahli PAS. Duit Derma tak dikembalikan pada yang hak. Jadi aku nak ko jawab ni?

      Sumber dari HARAKAH..kilang FITNAH. Pi tanya kat ahli Parlimen Hulu Langat tu....

      Padam
  2. kol braper ko amik gambar ni? lepas acara majlis orang semua dah balik apa? ug tinggal tu org dari majlis perbandaran jer.

    BalasPadam
  3. hari hari dengar ceramah bodoh buang masa saja tidak mendatangkan faedah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. CERAMAH BODOH DARI ORANG ORANG BODOH BELAKA !

      Padam
    2. aku rasa mereka semua takut yang datang. Yelah, kalau kita ni banyak membaca dan bukan datang dari sumber TV1, TV3, Berita Harian atau Utusan Malaysia, maka, kita boleh tahu bahawa terdapat mesyuarat yang di sokong oleh pihak berkuasa untuk mengadakan HURU-hara, menghalang serta membuat provokasi di mana-mana majlis/ceramah Pakatan Rakyat.

      Jadi pihak UMNGOK telah berjaya mencetuskan sindrom takut kepada rakyat untuk mendapatkan maklumat dari sumber yang berbeza.

      Semua di sini fahamkan apa yang saya katakan dan saya kaitkan dengan video mesyuarat pengurusan Felda Sg Tengi?

      Alhamdulillah kalau faham, namun kalau tak faham, kita tahulah tahap mana IQ korang.

      Padam
    3. To Tanpa Nama12 Februari 2013 8:57 PG, cakap macam nampak betul tapi SPINNING AROUND. Tu perhimpuan BERSIH 1.0, 2.0 dan HKL tu perhimpunan apa tu? Siapa yang sponsor? Takkanlah ko nak cakap UMNO kot.
      Sumber yang berbeza??? Hahahaha masih tak update lagi rupanya hang ni ye hehehehe...tu Harakah online, ROKETKINI, MALAYSIAKINI kerajaan boleh halang ke?

      Padam
  4. kalau ikut mentaliti puak2 pas, ni pun dah kira ramai dah ni. dah kira sangat berjaya. kalau penuh tempat ni, sure dia org canang 1 dunia...

    BalasPadam
  5. WELL, SESEKALI, KENA SEKOLAHKAN BUDAK2 TAK CUKUP UMUR. KESIHAN...

    BalasPadam
  6. salam, tuan.
    foto yang diambil seboleh-bolehnya dimasukan tarikh dan masa diambil...saya bukannya tidak mempercayai saudara...tetapi lebih konkrit.

    BalasPadam
  7. ni baru gambar, belum hal pru lagi ni.. kalaulah pas kalah teruk mau kena makan ubat gila cecei rasanya kekeke... asal ceramah tak de sambutan salahkan orang nak bukti, tapi bila bukti video china doll tak nak pulak diaorang caya kekeke.. mentaliti minum sup selipar tok guru ginilah.. kah kah kah.. asal diorang kritik tak boleh, puji.. boleh.. wak lu la cecei kekeke

    BalasPadam
  8. WOWO....
    HEADBOOB DAH TERSAMPUK MEROYAN. DTANG BULAN KOT, MEROYAN TETIBA.

    ATAU

    BELUM MINUM AIR KETUM


    WAKAKAKAKAKAKAKKA

    BalasPadam
  9. bro,

    dahtengok video PYG gangnam kat Penang semalam. Lu silap besar lah tunjuk gambar atas bila video PM berucap sebelum PSY.

    PM : Are you ready for PSY?
    Crowd : YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
    PM : ARe you resdy for PSY?
    Crowd : YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
    PM : Are you ready for PSY?
    Crowd : YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

    PM : Are yiu ready for BN?
    Crowd : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    PM : Are you ready for BN?
    Crowd : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
    PM : Are you ready for BN???!!!???
    Crowd : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

    Kehadiran dianggarkan seramai 50,000 orang

    wakakakakakakakakakakakakakakkakakakak

    meroyan lah kau pagi ni tengok video tu...ops, orang kata dah edit.....edit ke,...ori ke...., janji GANYANG STYLE kan BN


    BalasPadam
    Balasan
    1. To Tanpa Nama12 Februari 2013 10:01 PG

      Hahahaha lawak ko ni, dah tengok ke apa Nik Aziz cakap No tu apa? Kah kah kah kah kah kah ....Bodohnyer...hahahaha
      Video kumpul ramai2 kat handycam pastu teriak cam beruk keh keh keh...lawak2. Kita dah dengarlah...ko punya video tu.
      Sejak bila pula sokong PSY ni??? Kata tu hari nak sabotaj pastu pi juga...memang SAH MUNAFIK tullah juak2 PR ni, tak malu ker? Ko nak jawab apa?

      Padam
    2. Jim mim nun dal ro sin nga12 Februari 2013 10:34 PG

      Sentimen pengundi cina terhadap BN di Penang telah tersedia maklum....habih kenapa ditanyakan satu loaded question kpd hadirin...?

      Apa muslihat..???

      Kenapa tiada disediakan cheerleaders....pelik???

      ....jd hati2 dgn mainan nie!




















      Padam
    3. To Jim mim nun dal ro sin nga12 Februari 2013 10:34 PG

      Salahkah kalu bertanya? Malu bertanya sesat jalan wooo (ikut cam Nizar ye)... Pengundi Cina, dia nak undi ke tak ke, janji cuba dahulu. Kalah atau menang itu semua sudah lumrah kehidupan. Jangan lak kalah pi berdemonstrasi lahhhh macam saranan Mat Sabu tu. Buat2 buta mata lak, juak2 PR dah berapa kali turun berdemonstrai kat KL tu?

      Padam
    4. Jim mim nun dal ro sin nga12 Februari 2013 11:33 PG

      Choreograph DJib nie khas ditujukan kpd pengundi Islam di PP supaya merapatkan barisan , bersatu menghadapi ancaman tokong DAP diPRU 13 nanti.

      ...pedulikan kan PKR dan PAS...itulah psy-hce DJib sebenarnya....

      Are you ready for BN....No, No, No,... choreograph Jib Gor utk org Islam Pulau Pinang merenung akan nasib mereka masa akan datang...

      Padam
    5. Aku setuju 100% ayat hang ni.

      Padam
  10. biasalah bro cecei ni mmg meroyan tahap tertinggi dah ni wakakaka

    BalasPadam
  11. hey, korang patut tengok video dr media corp 5 singapore. dengan ulasan dalam bahasa inggeris yg lebih jelas

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hey apa??? Ko nak sangat sokong SINGAPORE tu ke??? Alahai tak UPDATE lah info ko tu. Dah berapa kali SINGAPORE terang-terangan sokong DAP. Almaklumlah PAP tu parti pemerintah Singapore merupakan serpihan DAP. Ulasan dalam bahasa Inggeris hahahahaha baik ko ajar dulu juak2 PR tu bahasa Inggeris, suruh perbetulkan sikit maksud peribahasa yang disampaikan oleh Tun M.
      Aku tak hairan ler ngan media Singapura tu, berat sebelah sangat.... Singapura "ISRAEL ASIA".

      Padam
  12. PAS dah nak mampos... Itu pasal para2 al-taksubi mereka dok meroyan tu..

    Biarin aje deh....

    BalasPadam