Ahad, 24 Februari 2013

PAKATAN SURE MENANG BESAR!! realiti yang dirahsiakan... :(

hal ini memang kita dah tau lama dah, tapi dikalangan orang melayu pakatan rakyat terutama pkr dan pas.. mereka diamkan je..sebab apa mereka tau, apalah aku yang biasa-biasa ni boleh buat.. sedangkan pemimpin aku pun jenis zip mulut kalau apa saja kepincangan dalaman pakatan...


mereka-mereka ini akan jadi harimau lapar bila berdepan dengan umno/bn sahaja beb.. sebab dalam ajaran mereka, umno/bn adalah satu entiti yang wajib dilawan.. tu sebab kalau korang tengok ek, kalau kau penyokong tegar pas atau pkr or dap.. berbaik-baik atau tersokong apa umno/bn buat, macam terbuat simbol 1Malaysia ke.. siap lah kau, tak kena maki, kena kutuk.. tak kena kutuk kena pulau.. macam jadi hamba tawanan perang lah kau kena... itu terjadi.. aku sendiri dapat rasakan sikap begini extrime dari penyokong tegar pas, dap dan pkr adalah kerana taksub bona dengan parti mereka... diaorang anggap parti mereka adalah yang teragung....wak lu lah woi...

tapi sekarang ni dalam pakatan korang boleh tau siapa abang besar, siapa pembuat masalah dan siapa jadi pak sanggup.. semua tau.. tetapi kerana matlamat ke putrajaya kena bereskan dulu.. tu pasal hadi awang, tu pasal nik aziz, tu pasal anuar ibrahim dan si oku sorang tu.. siapa lagi karpal sink la, peduli apa keluar ayat-ayat haramjadah dari mulut mereka.. walau menghina orang yang tak menyokong mereka.. terbaru nik aziz kata siapa terima br1m ibarat ayam dan lembu... ek eleh..

mentaliti yang diajar pemimpin mereka.. 

kesimpulan perkahwinan didalam pakatan dalam ambang kegagalan bro.. tido boleh la sama-sama, tapi mimpi takkan sama punya.. dan dah terbukti dah masing-masing nak tunjuk jaguh.. tapi kesian dekat pas.. kalau tunjuk jaguh mesti akan jadi hero bacul punya lepas tu... haha..

dari blog talk with hand

Perbalahan demi perbalahan dingin didalam PR akhirnya akan membawa kepada titik mula perpecahan antara 3 parti pembangkang iaitu PAS , DAP dan PKR . Masing-masing mempunyai agenda tersendiri untuk melihat bagaimana kerajaan yang sedia ada digulingkan. 

hehe.. DALAM WAR ROOM PAKATAN RAKYAT... APA SEMUA UMNO KENA JATUHKAN DULU... 

TAPI PEMIMPIN MELAYU DALAM PAKATAN, TELO MEREKA DAH DIPEGANG DAN DIKEMAM SERTA DIPULAS KUAT OLEH ABANG BESAR DALAM PAKATAN... TU PASAL SENYAP MENTIKUS BILA HAL-HAL BERKENAAN ORANG MELAYU DAN ISLAM DI KACAU....

patutlah jadi syaitan bisu, telo dah dipegang dan dipulas oleh tuan besar dap.. muahahahaha

ps: tidak apa boleh diharapkan dengan pemimpin Islam dalam pakatan.. habis kena jual kati beb.. matlamat mereka nak putrajaya je.. jahanam tanah air kita.. pru nanti jom undi bn.. ingat ye.. undi bn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan