Khamis, 14 Februari 2013

panas!! panas!! gambar ahli pas dibeli umno di puchong...

cecei tak puas hati.. maka ayat-ayat mabuk cenggitu pun keluar.. haha.. mereka kata ini berapa kerat je ahli pas yang dah dibeli umno.. yang lain still lagi bersama pas yang hebat... haha.. pui..

sumber jawa bernam

mana tak jadi sasau cecei beb.. jom baca sikit yo hehe..

TERKINI!! berita yang baru disampaikan oleh sahabat dari Puchong, Selangor. 80% ahli PAS Cawangan Taman Equine, Puchong, Selangor akan bekerjasama dengan BN dan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional dalam menawan semula Selangor dalam PRU-13 akan datang ini.

hehe.. itu yang jadi sasau berhala tu kat cecei... hahaha... mereka akan cakap ayat penyedap hati.. antara contoh ayat sengal.. hehe

1. umno beli
2. ahli pas yang dah tak aktif
3. mereka bukan ahli pas
4. pas bahagian equine takde berita pun hal ini..
5. setakat 10 orang apa la sangat.. kata cecei tegar pas..


heheheheheheheehe.. korang tau tak masa perang dunia ke-2, tentera jepun di pulau okinawa.. maharaja jepun dah istiharkan jepun kalah perang tersebut... dan seluruh tentera jepun yang masih hidup letak senjata dan menyerah diri... korang tau apa jadi kepada tentera jepun yang tak leh terima kenyataan ni.. mereka kata.. mereka kuat, mana boleh kalah.. mereka adalah tentera yang hebat masa tu... hehe.. sedangkan dah 2 biji bom atom meletop kat bandaraya hiroshima dan nagasaki... bila minda tak boleh terima apa itu kenyataan.. maka tegar-tegar ini tetap anggap mereka tetap terhebat... hehe... so korang nilaikan ajer sikap camni yang ada kat cecei... hehehe... ini sekadar contoh bila kenyataan yang takkan boleh diterima walau bukti sedozen diberi untuk menyedarkan realiti apa terjadi kat pas..

ANDA ADA OTAK KASI FIKIR.. APAKAH RELEVEN PAS SEKARANG NI.. EK EK EK..

23 ulasan:

  1. Pasni ada lah cecei PR cakap camni "yang tu gambar diorang dah dapat bendera, sebelum tu dah dapat t-shirt" kah kah kah spin jgn tak spin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro, kang meroyan kang cecei sorang tu kang wakakakaka....

      Padam
    2. Saje nak bagi JAWAPAN BOCOR kah kah kah...

      Padam
  2. cecei bangang pakatan haram jadah tu marah sebab umno tak bayar apa2 utk dptkan sokongan ahli pas tmn equine dlm pru13 nanti. bukan murah bro, free!!! mana cecei kera dan monyet pakatan tak marah. senang sgt kerja umno!!!!

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah.

    Terserlah kematangan berpolitik dan bersama meraikan demokrasi.

    Jadi
    tak payahlah nak berparang-parang macam kat Pekan Pahang,
    tak payahlah nak menganggukacau majlis lawan
    tak payahlah ada ADUN nak memaki hamun
    tak payahlah nak buat sekatan jalan menghalang masuk
    tak payahlah membuat provokasi pihak lawan
    tak payahlah menunjukkan isyarat lucah kepada pihak lawan
    tak payahlah bermesyuarat nak membuat huru hara
    tak payahlah mengupah mat rempit menganjing suasana
    tak payahlah menggantung banner bawah billboard

    Kalau matang dan tak rasa goyang:
    SINGA DATANG SORANG, SEMUA LARI LINTANG PUKANG
    BABI DATANG RAMAI, BARU BERANI MENENTANG.

    Tahniah kepada PAS Taman Equein yang berjaya menunjukkan kematangan berpolitik.


    hheheheheheh


    SAYA SUKA MENYIMPAN DARI KECIL - HANGGUK

    BalasPadam
  4. berita radio semalam mengatakan dalam waktu terdekat di Terengganu akan diadakan majlis MEGA kemasukkan beramai-ramai ahli pas berjumlah lebih 1000 orang. PAS DAH NAZAKK !!!

    gen2felda
    CERAMAH UMUM DATO DR.HASAN ALI
    Mantan Pesuruhjaya Pas Selangor
    TMN.SRI LAMBAK (T6),KLUANG,JOHOR

    15/2/2013 JUMAAT 9.00 MALAM.
    SEMUA DIJEMPUT HADIR

    BalasPadam
  5. istimewa untuk orang Felda

    Tan Sri Isa Samad yang berjaya diangkat menjadi Pengerusi Felda dan merupakan orang penting disebalik penyenaraian saham Felda FGVH di Bursa Malaysia telah pun berjaya mendapat sehingga 180,000 unit saham Felda FGVH walaupun, walaupun……beliau tidak memiliki satu inci tanah sekalipun.

    Tan Sri Samad – 180,000 unit saham
    Sabri Ahmad – 180,000 unit saham
    Dr Omar Salim – 150,00 unit saham
    Dr. Emir – 150,000 unit saham


    Pulangan Disebalik Penyenaraian Saham Felda FGVH ini :

    Pengerusi Felda : 180,000 unit saham x 0.75= RM135,000.00 . (Orang kuat disenalik penyenaraian felda)
    Ceo Felda : 120,000 unit x 0.75= RM90.000 (Menyokong penuh penyenaraian saham Felda FGVH di Bursa Malaysia)
    Pengurusan Felda : 15,000 unit x 0.75 = RM11,250. Kelompok penting yang mendapatkan tandatangan daripada kalangan peneroka Felda. Borang tidak dibenarkan untuk dibawa pulang ke rumah
    Peneroka Felda : 800 unit saham x 0.75 = RM600.000. Kepada kalangan peneroka Felda, jangan lupa tanggungjawab melunaskan pinjaman hutang bank . Bunga 5.5% + wang proses RM200.00 sahaja. Unit saham Felda FGVH hanya boleh dijual selepas 6 bulan

    Harap Hassan Ali dapat menerangkan kepada orang-orang Felda betapa beruntungnya peneroka Felda dapat 800 unit saham setelah masuk rancangan 30 tahun tapi pengerusi Felda yang tak pernah angkat cangkul menebas rumput dapat 180,000.00 unit.

    Jom dengar ramai-ramai


    SAYA SUKA MENYIMPAN DARI KECIL - HANGGUK
    SAYA MENYIMPAN DAPAT BELI CINCIN 24JUTA - HANGGUK

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku dak paham betui la dgn puak hang ni. Bukan dulu puak hang kata saham FGVH tu bakal turun ka? Kalau saham tu turun Isa Samad la yg paling rugi pasai dia punya saham byk. Peneroka selamat pasai depa punya saham 800 unit ja. La ni hang nak kata penyenaraian FGVH tu menguntungkan ka?

      Padam
    2. Laa,

      kan aku kata kita wajar bersyukur dengan apa yang kerajaan beri. KAn aku tengah bersyukurlah dan berasa bertuah kerana kerajaan beri peneroka 800 unit.

      Aku tak nak lah dikata Kufur Nikmat.

      hehehehe

      Padam
  6. Hahahaha. Headbomb, aku suka hang punya contoh pasai tentera Jepun tu. Dlm masa yg sama aku harap kwn-kwn penyokong UMNO pun kena ambik iktibar pasai cerita tu. Jgn pulak kita rasa kita dh kuat. Kita perlu sentiasa jenguk blog-blog pro kerajaan supaya tahu apa isu yg belah sana dok main. Kita perlu sentiasa cari maklumat baharu supaya kita tidak terlepas sebarang info yg berguna. Utk muhasabah parti yg kita sokong dna menepis tuduhan belah sana yg tidak berasas. Mudah-mudahan dgn usaha kita yg sentiasa mencari maklumat Allah akan tunjuk kat kita perkara yg betui dan perkara yg tidak betui.

    BalasPadam
  7. EDISI PENCERAHAN MINDA!!!!...AKHIRNYA RAKYAT AKUI YANG UMNO ADALAH PARTI YANG PERJUANGKAN KETUANAN MELAYU TULEN 110%...


    AKU mohon jutaan maaf dari hujung rambut sampai kehujung kaki kerana bersangka buruk selama ini kepada UMNO.

    UMNO memang diakui secara fakta lagi sahih adalah parti yang memperjuangkan KETUANAN MELAYU 110%.

    Di Pulau Pinang sebagai contoh terbaik..UMNO yang menang 11 DUN tidak rela menyerahkan kerusi Pengerusi Barisan Nasional kepada parti lain dalam kompoinen Barisan Nasional.

    UMNO akan bermati-matian memastikan calonnya Ahmad Teng sebagai Pengerusi BN Pulau Pinang menggantikan Ahmad Sukun.

    Tahniah diucapkan kerana sentiasa konsisten dalam memperjuangkan KETUANAN MELAYU.

    Adalah diharapkan ahli-ahli, penyokong ,pendokong dan penganut UMNO dapat memaafkan kesemua warga Pakatan Rakyat kerana bersangka serong kepada UMNO yang menjual menjadi pengkhianat dan petualang bangsa di Pulau Pinang.

    Teruskan perjuangan kalian yang cukup murni lagi mulia untuk mentarbarkan bangsa Melayu di Pulau Pinang.

    Kegiggihan UMNO memperjuang dan mempertahankan KETUANAN MELAYU akan sentiasa dipandang dan disimpan didalam hati dan jiwa rakyat Melayu dinegara ini.

    HIDUP UMNO!!!!... HIDUP NAJIB!!!!.. TAK AKAN MELAYU HILANG DIDUNIA!!!!!..

    ANAK KECIL MAIN API....BUMI DIPIJAK MILIK ORANG!!!!


    SAYA SUKA MENYIMPAN DARI KECIL - HANGGUK
    SAYA MENYIMPAN DAPAT BELI CINCIN 24JUTA - HANGGUK JUGA
    SAYA BERSUMPAH SAYA TAK ADA CINCIN TU - PUN HANGGUK JUGAK

    BalasPadam
    Balasan
    1. satu Adun pas kat pulau pinang tu buat apa?
      adakah nasib melayu dan islam pulau pinang dia dapat jaga? Sedangkan jawatan exco agama pon dia dapat lepas umno bising.

      Padam
    2. Jasa terbaeekkk MANSOR pada BN bila dia gelar Lim Guan Eng "TOKONG" Mansor2x pasni ko nak pi manalah hahahaha

      Padam
  8. En Anon 1113

    tulisan tu tak cakap pun pasal PAS, kan kenyataan yang menunjukkan kekaguman di atas perjuangan UMNO di Pulau Pinang.

    Ada kenyataan yang sebaliknya ke?


    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG!!!!

    BalasPadam
  9. WAHAI LEMBU-LEMBU DI NFC SEKALIAN, KAMU JANGAN CUBA NAK KUFUR NIKMAT. DAH ORANG BERI MAKAN, MINUM DAN JAGA DENGAN BAIK, MESTI GEMUK UNTUK BERSEDIA DISEMBELIH.


    SEKIAN, TERIMA KASIH


    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua tengah pening ni....bro cakap kat lembu ke ni? hehehehe...Bro terima kasih kat lembu??? Lembu tahu ke kufur nikmat?

      Padam
    2. Hang tau dak maksud kufur nikmat? Ni aku bg sikit contoh: Hang ada masa, tp hang dak gunakan masa hang tu utk bekerja, sebaliknya hang gunakan masa tu utk g berdemo. Hang ada tangan, tp hang dak gunakan tangan hang tu utk pancing ikan, sebaliknya hang marah kat kerajaan sbb kerajaan dak bg hang ikan. Hang ada kaki, tp hang dak gunakan kaki hang tu utk pergi berjalan sebaliknya hang suruh org lain usung hang ke sana kemari.

      Padam
  10. Gua pun gembira bila manusia faham kepada siapa gua tujukan ayat2 maut tuh.

    hehehehe.......

    BalasPadam
  11. Bro Guahappy,

    hmmmm....lu tak terasa yang lu lembu kan? So jangan ambik ati lah.

    chill out!!!


    hehehehehhehhe

    BUMI DIPIJAK MILIK ORANG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua tak terasa pun...hehehehe amendelah perkara kecik je tu..kan gua dah cakap Janji Bro Happy. Apa nak dihairankan, PAS selamba jer cakap UMNO tu KAFIR.
      p/s: Bila Bro nak bubuh gbr macho tu???

      Padam
  12. Tunggu ada yang minang aku, aku letaklah gambar sexy aku. La ni kat YM sahaja. kalau Senang, kita sembang baik kat sana.

    BTW, hang kah yang tadi hujah pasal kriket/hoki petang tadi? Ok aku respect kat kau. Cool dan ada cara.

    FYI, aku akan menghadiri temuduga esok dan tak akan masuk forum ini sehingga ke malam. Apapun tajuk, aku mesti ulas.

    Nice been here dan kalau salah silap harap maaf.

    Assalamualaikum.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahah sexy??? Agak2lah nak bubuh gambar sexy, HARAM tu hahahahahaha. Bro tak takut ke kena tweet ngan Ustazah Abby .. Sorrylah soal kriket/hoki tu, gua saja nak menemuduga bro ler. Walaupun gua ni, ROCK N ROLL sket tapi gua nasihat mudah jer, bacalah Bismillah tu bebanyak jgn lak jadi "doa K.O" Mudah-mudahanlah bro dapat keje tu. Ye cayok! cayok!

      P/s: Gua pun minta maaf bebanyak ye. Hati2 n sentiasa tawakkal temuduga esok. Lupa pasni bagilah isu2 best lak siap ada ulasan...

      Walaikumsalam...

      Padam
  13. Aku tak pernah mengundi mana mana pihak pun.tetapi sebagai negara demokrasi semua ada hak tuk memilih...kenapa krn pokitik nak bergaduh.sedangkan masing masing duduk dalam satu negara.apakata negara luar yg mebngenali malaysia sebagai negara aman.tp hampeh...memalukan...sebab tu aku tak pernah mebgundi...sana kutuk sini,yg sini kutuk sana...padahal sama sama bangsa..akhirnya yg menang bangsa lain...kita bergaduh diorang tepuk tangan ...kan ke bodoh namanya tu...

    BalasPadam