Sabtu, 16 Februari 2013

pas dihempuk lagi oleh hassan ali!! gile sasau pentabsub dibuatnya.. jom tengok.. hahaha

ni sebahagian komen yang buatkan sasau busut pentabsub pas... hahaha.. sekarang memang dato' hassan ali hempuk cukup-cukup pas.. sebab nak memperbetulkan pas.. pas dah dipenuhi parasit.. dan oleh itulah bila dia bersuara.. ramai cecei jadi sasau busut... kekeke....

ni printscreen sebahagian komen kat facebook dato' hassan ali berkenaan tajuk

SEJARAH PENYINGKIRAN PAS DARI KERAJAAN PERIKATAN BN & AGENDA PENYATUAN UMAT


baca selanjutnya klik sini

ps: sasau dan kena sawan baboon oii hahahaha... tegur tak boleh.. itulah pas..

3 ulasan:

  1. KNE HAPUSKAN DLU BAPAK SEGALE PARASIT DLM PAS BROO..SEMBOR RIDSECT BANYAK2!! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. hehe bila kena tegur macam orang hilang akal tak leh terima kenyataan orang tegur haha.. itulah pas.. ceh

    BalasPadam
  3. penganot pas tak payah sibuk pasal hasan ali..perjuangan dia kini mengerat ukhuwah dan perpaduan umat digalakan dalam sunnah..Perjuangan pas bersama kafir harbi dap tu yg.patut dipersoalkan..
    dewan ulama dan majlis sooruu pas dah tiada kredibiliti...Boleh ditegur dan diarah Kapal Sink...

    Nampaknya bukan wally nickky atau hadey yg.tertinggi dalam pas..Rope nye yop, karpal sink!!! dah berapa undang2 majlis perbandaran di kedah dan kelantan ditukar bila DAPigs tak setuju..

    BalasPadam